runkkaus tyttöystävän edessä

Heikki

Naiseni haluais että masturboisin hänen nähden, mutta mä en oikein uskaltais. Miten pääsisin pelosta eroon??? Tahtoisin kyllä runkata mut...

11

2288

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukn

Käske hänen vilautella vähän niin kiima poistaa estot!!

• vesa5

jos tekisitte se yhdessä, se vasta on kiihottavaa

• Anonyymi00007

Trololoo ääliöt

• itse kokeillut

minä ja mun mies ollaan kokeiltu sitä useampaankin otteeseen ja se on ihan taivaallista..pyydä naistasi tekemään itse samalla tavalla..estot lähtee ja nopeesti..

• Anonyymi00008

Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa

Buaahaa spede buaahaa. Mitäs kyyläri eikö niuvanniemellä ole yö rauhaa. Klo 04:18 spede söisit lääkkeesi saisit nukuttuakin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Buaahaa spede buaahaa. Mitäs kyyläri eikö niuvanniemellä ole yö rauhaa. Klo 04:18 spede söisit lääkkeesi saisit nukuttuakin.

Sää mää ja bää meidän oma pikku kyyläri buaahaa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sää mää ja bää meidän oma pikku kyyläri buaahaa

Hähähää Mitäs olet. Kyllä sut sää mää ja bää on jo huomattu. Ethän sä ole muuta kuin huomio huora. Montas kertaa vuorokaudessa käyt määkimässä täällä horo.

• Anonyymi00004

Älä ujostele, miekin olin ujo ja laukesin miltei heti. Tyttökaveri riisui myös ja runkattiin, joskus hänen työkaveri oli kylässä ja ei ujosteltu

• Anonyymi00013

Hehehee Niinhän sä olet, mitäs sitten. Olisit laittanut olin paikkaskin. Tai kyllähän se täällä tiedetään.

• Anonyymi00014

Onko 02al naista haluaa katsoa voisi tyydyttää itseään samalla. Siisti mies haluaisi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      189
      2990
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      166
      1710
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1453
    4. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      109
      1011
    5. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      129
      937
    6. 65
      873
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      374
      780
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      664
    9. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      43
      658
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      9