Naiseni haluais että masturboisin hänen nähden, mutta mä en oikein uskaltais. Miten pääsisin pelosta eroon??? Tahtoisin kyllä runkata mut...
runkkaus tyttöystävän edessä
11
2232
Vastaukset
- rukn
Käske hänen vilautella vähän niin kiima poistaa estot!!
- vesa5
jos tekisitte se yhdessä, se vasta on kiihottavaa
- Anonyymi00007
Trololoo ääliöt
- itse kokeillut
minä ja mun mies ollaan kokeiltu sitä useampaankin otteeseen ja se on ihan taivaallista..pyydä naistasi tekemään itse samalla tavalla..estot lähtee ja nopeesti..
- Anonyymi00008
Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa
Buaahaa spede buaahaa. Mitäs kyyläri eikö niuvanniemellä ole yö rauhaa. Klo 04:18 spede söisit lääkkeesi saisit nukuttuakin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa. Mitäs kyyläri eikö niuvanniemellä ole yö rauhaa. Klo 04:18 spede söisit lääkkeesi saisit nukuttuakin.
Sää mää ja bää meidän oma pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sää mää ja bää meidän oma pikku kyyläri buaahaa
Hähähää Mitäs olet. Kyllä sut sää mää ja bää on jo huomattu. Ethän sä ole muuta kuin huomio huora. Montas kertaa vuorokaudessa käyt määkimässä täällä horo.
- Anonyymi00004
Älä ujostele, miekin olin ujo ja laukesin miltei heti. Tyttökaveri riisui myös ja runkattiin, joskus hänen työkaveri oli kylässä ja ei ujosteltu
- Anonyymi00013
Hehehee Niinhän sä olet, mitäs sitten. Olisit laittanut olin paikkaskin. Tai kyllähän se täällä tiedetään.
- Anonyymi00014
Onko 02al naista haluaa katsoa voisi tyydyttää itseään samalla. Siisti mies haluaisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746