Olen aina vihannut Tarjan ääntä. Minusta se ei sovi ollenkaan Nightwishille. Monesti aina kirosin kun kuuntelin nightwishiä että voi perkule kun tuossa olisi joku muu laulaja kuten miesvokalisti tai joku Within temptation tyylinen laulaja. Sitten luin uutiset potkuista ja riemu repesi!!!!
VIHDOINKIN!! JIPII!
3
402
Vastaukset
- Ensiferum-fani
samaa mieltä olen, ikävä kyllä ääni aivan perseestä ja säröilee!!!!!! Heh, onneksi samanhenkisiä ihmisiä löytyy!!!!!!!!!! kiitos kovasti. t.ensiferum-fani
- Samipoju
Ainakin Nightwish sai nyt musta uuden fanin. Niin kauan olen noita potkuja odottanut. No more pot pot poooooooo!!!!!
- Amnestria
Samipoju kirjoitti:
Ainakin Nightwish sai nyt musta uuden fanin. Niin kauan olen noita potkuja odottanut. No more pot pot poooooooo!!!!!
kiva kun lähti. En ole erityisemmin koskaan kyllä pitäny nightwishista, mutta on niitä hyviäkin kappaleita sillä. ainut sen yhtyeen pilaaja olikin tarjan ääni. Säröilevä kurpan ääni, varsinainen raakkuja. on ruokkinu ääntänsä varmasti hanhenmaksalla ja kaviaarilla, ja tulos on ikävä kyllä aika KURPPAMAINEN ;) XD!!!! jos haluat mailata muutenkin kuin vaan vastaamalla näihin keskusteluihin, niin mailaa ihmeessä. kiitos kuitenkin ja onnea elämääs, jos et silti halua olla muuten yhteyksissä ;) moikka!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944