Bond-tytöt

007,5

otetaanpa omaksi juonnoksi ne tytöt.
Jos Pussy Galoren äänen saisi herätyskelloon, niin pomppaisin oitis pystyyn kuuntelemaan tarkemmin! Kultasormesta siis.

Tuo ääni yhdistettynä Ursula Andressin kroppaan....Ilman Ei:tä.

Maud Adams ainoana valittu kahdesti. Positiivinen ilmestys, ruotsalaiseksi siis. Se eleganttius vielä tuohon pakettiin. Kultaisesta aseesta, olikohan Octopussyssäkin.

Ja amai-tyttöjen palvelualttius. Nimi unohtunut..Kuuraketista.

Ehkä Andressille isommat tissit Lana Woodilta Timantit ovat Ikuisia...

Tuossapa olis maalaispojalle ihan sopiva kompakti paketti. Paljoa en siis vaadikaan.

3

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shaken, not stirred

      -97 vuosimallin Paris Carver, tai sitten Holly Goodhead. Myös Pussy Galore kelpaisi, samoin Britt Ekland. Wai Lin olisi myös poikaa.
      Tarkemmin kun ajattelee niin moni muukin kelpaisi :D

      Myös tuo sinun "vaatimaton" pakettisi. Kunpa hänet voisi nähdä muuallakin kuin mielikuvissa

      • 007,5

        se kaunoluistelijatyttö ei taida kuulua Bond-tyttöihin, mikähän sen nimi nyt on....Mooren filmi kuitenkin....dämit. Parin martinin jälkeen kelpais sekin.

        Niin, olen vaatimaton. Ja toiveenikin oli kovin maltillinen. Mitäpä sitä mahdottomia odottelemaan tällä pärställä.

        Britt Ekland tais olla Goodnight. Wai Lin Brosnanin hempukka. Goodhead taas Mooren. Onneksi nuo nimet eivät ole kaksimielisiä, mitä siitäkin tulis.


      • shaken, not stirred
        007,5 kirjoitti:

        se kaunoluistelijatyttö ei taida kuulua Bond-tyttöihin, mikähän sen nimi nyt on....Mooren filmi kuitenkin....dämit. Parin martinin jälkeen kelpais sekin.

        Niin, olen vaatimaton. Ja toiveenikin oli kovin maltillinen. Mitäpä sitä mahdottomia odottelemaan tällä pärställä.

        Britt Ekland tais olla Goodnight. Wai Lin Brosnanin hempukka. Goodhead taas Mooren. Onneksi nuo nimet eivät ole kaksimielisiä, mitä siitäkin tulis.

        kaksimielisiä.
        esim. Pussy Galore (Connery-Bond taisi sanoa: I must be in heaven) ja GoldenEyen On-a-topp..

        Eikös se luistelija ollut Erittäin salaisessa?
        Siis tuo: http://www.lynnhollyjohnson.com/
        Oli kai se tavallaan Bond-tyttö, vaikka varsinainen taisikin olla se Carole Bouquet eli Melina tai Melissa Havelock. Molemmat kyllä menisi, jälkimmäinen tosin enemmän makuuni


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe