Luulen, että tekijät halajavat enemmän realismia Bondeihin. Tästä syystä sankareiksi ei valita niitä perinteisiä yberseksikkäitä Clooney klooneja vaan ihan tavallisia pulliaisia, koska ei oikeassakaan elämässä ne sankarit ole aina niitä kaikkein komeimpia....
Se, että onko tämä realismi sitten hyvä asia, vastaan, että ainakaan itse en siitä pidä. Vanhat kunnon bondit, missä voi laittaa aivot narikkaan ja rentoutua oli rautaa. Nää nykyajan tosikkobondit on ihan oksettavia.
Bondeista realistisia?
1
467
Vastaukset
- 007,5
tuottajilla on vaikea homma. Filmien täytyy edelleenkin olla kassamagneetteja eikä siihen riitä telkkaritason tekele.
Itse kaipaan jännityselementtiä ja sitä ei ole pitkiin aikoihin ollut enää. Kaipaan myös realismia enkä mitään ruostumattomasta ja palamattomasta materiaalista tehtyä sankaria, jolle tärkeintä on hiusten pysyminen kivasti kelillä kuin kelillä. Sellanen lihaa ja verta oleva sankari.
Rohkea vetohan olisi sijoittaa uusin leffa takaisin kylmän sodan aikakauteen ja kehitellä tunnelma sieltä. Vois onnistua mutta vois olla todellinen floppi.
Mitenpä siis saada aikaan jotain erikoista, joka vetäisi teatterit täyteen kansaa? Kun sen tietäisin, niin ohjaisinpa esikoisleffani oitis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006