25.10 Kerkesin

Aloittaa uuden ketjun elikkä
tipattomien ketjun....niin tänään olen sitten
ilman alkoholia..ja yötä/ huomenta /päivää ja iltaa kaikille.

13

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joonatan*

Huomenta vaan lainvalvoja.!Minä ajatelin tässä vähänaikaa käydä nukkumasssakin,tarvii nousta jo vartin yli viisi.Kaks tuntii sehän on pitkä aika,ku muistelee niitä menneitä aikoja, kun oli parhaassa ijässä niin ruokatunnin unet, piti komennushommissa riittää.Silloin tehtiin pitkää päivää, ja vapaa mitä vuorokaudesta heltis, niin rentouduttiin alkoholin vaikutuksen alaisena,hu,hu oli se hurjaa aikaa.Ei silloin kirkkoja kuvailtu!Eipä tuota aikaa takaisinkaan paljon haikaile.Sinne se terveyskin osittain jäi tuonne maailman varsiteille.Taidan täällä enää yksin kukkua?Raittiin päivän vietän se on varmaa, huomisesta en sano mitään.Hauskaa tiistaita kaikille.!

• paranoidi

Tänään on hyvä päivä, sen kun vietän raittiina, niin tulee 4kk. tipattomuutta täyteen. Palstasta ja ennenkaikkea tästä ketjusta on ollut suuri apu heikkoina hetkinä. Nyt töihin mars.

• masa-52

Päivät muuttuu viikoiks,viikot kuukausiks jne.Kukaan ei voi huomista päivää elää tänään.

• paranoidi
        masa-52 kirjoitti:

Päivät muuttuu viikoiks,viikot kuukausiks jne.Kukaan ei voi huomista päivää elää tänään.

Niin se aika kuluu ja kuluupahan terveellisemmin kuin joskus ennen. Tästä vain katse tulevaisuuteen joko päivä kerrallaan tai pidemmälle.

• Ryyppymies

tänäänkin ja kahvia juodaan.

• åpoi

pakkaspäivää tasapuolisesti

• sataa

Meillä satoi isoja ihania hiutaleita, tuli aivan joulu mieleen. Pienimmät tenavat kaivoivat jo sukset esiin. Vaikka pikkuisen on pelottanut tämä pimeä aika, niin nyt tuntuu, että senkin voi elää nauttimalla. Taidan illalla värkätä ensimmäisen lumipallolyhdyn ja pistää sisälle paljon kynttilöitä palamaan, se on mahdollista kun ei tarvitse pelätä "nukahtamista" tai horjahtelua.
      Mussukka

• karbidi

Nehän lupas kovasti lämpiävvää!

• Dokaani

En ota, en ota, en ota - tällaista tää on ollut tämä meikäläisen raittius (silloin kun sitä nyt on ylipäänsä ollut): Eli kuten joku sanoi - "hampaat irvessä-raittiutta".
      Itse asiassa minua hieman kadehduttaa sellainen rento, tyyni mielentila, joka monella AA:laisella näyttää olevan.
      Minä kun olen tällainen skeptikko ja vastarannankiiski, niin en ymmärrä, mikä siinä AA-kokouksessa on se "taika".
      Kaipa se pitää kokeilla.
      Tässä yhteydessä haluan myös antaa julkisesti kiitoksen ystävälleni "Ryyppymiehelle", joka itse lopetettuaan dokaamisen on kärsivällisesti jaksanut seurata ajautumistani alkoholismiin. Tuomitsematta, saarnaamatta olet omalla esimerkilläsi saanut minut viimein ajattelemaan omaa tulevaisuuttani.
      Vielä kun sinusta olisi keilaradalla jotain vastusta, olisit täydellinen ystävä...

• Cettuz!

Jatkukoon tämä. Raittiina rasitteitta.

• Ryyppymies

Kyllähän toi AA on meikäläistä ainakin auttanu. Pitää ruveta harjoittelemaan tuota keilailua, niin ei tule sitten kirveleviä tappioita.

• masa-52

Eipäs löytynyt tänäänkään syytä alottaa.Olen muuttunut aika ideaköyhäksi siinä asiassa.Pitkälahkeiset piti ottaa käyttöön, senverran oli aamulla miinuksia.

• karbidi

tää mielialojen vaihtelu. Vastahan tässä taannoin kirjuutin juttuseuran kaipuusta ja nyt on pää ihan tyhjä! oishan tossa kaapissa arviolta liki paarkyt vuotta sitten duunista yheltä isolta pomolta samani konjakkipullo; se vois kirvottaa kielen(sormen)kantimet.
      Vaan kun en sitä avannu 50v-päivänäkään, josta on jo yli viis vuotta, ni kai on vaan pare mököttää täsä itekseen hankkien kofeiinimyrkytystä, niin ja tupakilla välillä!

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe