Tunteita on ja ei

Omituista

Eilen ihmettelin, miksi en ikävöi sinua yhtään. Mietin onko minulla oikeasti tunteita sinua kohtaan ollenkaan. Aamulla sitten ikävöin ja nyt taas en. Ajattelin laittaa viestin, mutta sitten ei huvittanutkaan - ei ollut mitään sanottavaa. Ja varmaan kohta taas huvittais kuulla susta jotakin.

En tiedä, mutta tosi omituista!
Mitäs tää tällainen oikein on? Ja minä kun vielä viikko sitten luulin että rakastan?!? Onko mun tunteet hiipumassa?

Suukko ja halaus tekis varmaan nyt terää! Onkohan sinulla samat tunteet?

10

2909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omituista(ko)

Ei ole,rakkaus hiipuu minulla sama
      tunne.Hetkisen vai sinun kerallasi,
      kuljin,hetken katsoin silmiisi sinisiin..
      'viheltellee' mennessään...

• omituistahan se

En minäkään enää ikävöi sinua. En aamuisin enkä illoin. Tunnuit hyvältä silloin kun olit lähelläni, muttei viestittely kanssasi tunnu enää missään, siksi hyvä ettet turhia kirjoittele. Se oli hetkellinen ihastus, minäkin tovin luulin sen olevan orastavaa rakkautta, mutta näin ei ole. Nyt kun lopetetaan, niin jää vielä ihan siedettävät muistot, turha jatkaa pidemmälle. Minua ainakaan ei KIINNOSTA enää yhtään koko tarina. Haluan olla vapaa sinusta.

• 1 surullinen

Ikävää, ettei toisilla ole taitoa edes yrittää ilmaista asioita kauniisti, vastapuolta ajatellen.

• So sad

Missä meillä meni vikaan? Loukkaannuitko?

Kai kuitenkin ilmoitat kantasi myös henkilökohtaisesti?

• loukkis
        So sad kirjoitti:

Missä meillä meni vikaan? Loukkaannuitko?

Kai kuitenkin ilmoitat kantasi myös henkilökohtaisesti?

Sitä minäkin kysyisin ja odottelenkin jonkunlaista selitystä tai anteeksipyyntöä!!

• niin on ja ei

Laita vaan viestiä, vaikka vaan kaveri mielessä. Mullakin on ikävä sua erityisesti aamuisin ja iltaisin. Joskus oon jopa hetkellisesti luullut "unohtaneeni" sut. Nyt todellakin tekis halit ja pusut terää, tää on ainanki aika raastavaa...

• Omituista

jos kerran on raastavaa, niin ole itsellesi armollinen ja keskustele kanssani asiasta. Ei kai tuokaan olotila ole hyväksi, ei sulle, eikä mulle.

Anna mulle aihetta avautua, ota kontaktia.

• niin on ja ei
        Omituista kirjoitti:

jos kerran on raastavaa, niin ole itsellesi armollinen ja keskustele kanssani asiasta. Ei kai tuokaan olotila ole hyväksi, ei sulle, eikä mulle.

Anna mulle aihetta avautua, ota kontaktia.

Ota sä kontaktia ku mä en uskalla...voisinpa vaan juosta sun syliin, ku tää on menny ehkä vähän vaikeesee jamaa.... Olet oikeessa, tää olotila ei oo hyväksi kummallekkaan!

• olenko se minä

toihan kuulostaa ihan sen tunnevammaisen tyttösen kirjoitukselta johon menin korviani myöten ihastumaan... Kerrohan kuka olet!

• Tamppahousu

Kokeileppa tekstiviestiä Tännepäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe