Nightwish-yhtye erotti solistinsa Tarja Turusen. Syythän on selvät! Tarjalla ei ollut tarpeeksi hyvää ääntä. Hän sopii laulamaan oopperan tausta kuoroon. Tarjalla ei suju edes englannin kielen ääntäminen oikein. Hyvä että päästiin eroon bändin pilaajasta. Nyt on jatkossa tie auki!
Ei edes Ääntä ollut!
8
761
Vastaukset
- pimpparulla
haista kuule paska!!! tarjalla on ääntä varmaan toisinku sullla!!!!!!
- GRAVEofHATE
Salli mun nauraa! Vittu sä et tajuu mitään näköjään lauluäänen päälle.
Toi on Nightwishin loppu jos Tarja pois joutuu, Mutta taas jonkun toisen yhtyeen alku mihin Tarja menee!!!!!!!!- piiuli
mä olen samaa mieltä!! tarjalla on todella kaunis ja vahva ääni! ja jos tarja lähtee/ potkittiin ulos niin se on bändin loppu!!
- just
Tarja vaa ei voi luritella nightwishin biisejä siinä "uudessa" pändissä, eikä sille kukaan enää osaa tehdä niin hyvii biisejä ku Tuomas. Et se siitä Tarjan joulukonsertti urasta!! heh!
- Saana77
Tarjan ääni on ennenkuulumaton...Ihastuin aikoinaan Nightwishiin kun kuulin Tarjan äänen...voiko enää parempaa ääntä olla...Jos Tarja ei laulais Nightwishissä niin ei kiitos koko bändille!!! minusta siihen bändiin ei todellakaan sovi mikään rähinöitsijä kenen sanoistakaan ei saa mitäään selvää...Toivotan Tarjalle hyviä jatkoja ja paaaaaaaljon menestystä ja Tuomas: vaihda bändiin nimi!!!
- Aktiiviharrastaja
Samaa mieltä. Tokihan Tarja on hyvä laulaja ja sopii ammattilaistasolla taustalaulajaksi. Ammattisolistiksi hänestä ei kyllä ole. Lisäksi äänensävy on kovin kolkko. Olen alusta asti ihmetellyt miksi media hehkuttaa tuollaista laulajaa. Jos vertaillaan oopperan ammattilaisiin, jää Tarja kauan huipusta. Kun bändi on nyt saavuttanut maailmanmainetta, on paikallaan vaihtaa solistiksi tasokkaampi laulaja, jonka ääntämyskin saisi olla kohdallaan.
Harmi, että oikeat ammattilaiset, kuten Karita Mattila tai Pentti Hietanen eivät varmaankaan ole käytettävissä.- Pena kehiin
Juuri niin, ketä muita kun Pena. Rokkia hän huutaa hyvin, mutta oopperaa....Eikö hevibändille löydy joku Kitteen kirkasääninen? Mitä kovemmin huutaa, sen paremmin saa karun suomalaisen herkistymään...
- laulaja
Nightwishillä on biiseissään hienoja melodioita, mutta en koskaan oppinut pitämään Tarjan äänestä. Samoin ääntäminen häiritsi. Lopultakin joku kirjoitti sen, mitä itse olen jo vuosikausia ajatellut! Uuden solistin myötä voin ehkä alkaa kuunnella Nightwishiä. Toivottavasti Tarjakin löytää oman tiensä - uskon niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207101Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224884L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644165TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153433Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192221Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2661635- 671435
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581408Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561354Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221276