Missä vaiheessa paino alkaa nousta? Olen viikolla 10 ja olen menettänyt 2-3 kg alkuraskauden aikana pahoinvoinnin ja ruokahaluttomuuden takia. Olis kiva, jos se paino alkais pikkuhiljaa jo nousta. Kaipa ruokakin alkaa maistua paremmin 1. kolmanneksen jälkeen? Kiitos kaikille vastanneille jo näin etukäteen.
Milloin paino nousee?
6
1062
Vastaukset
- olen
viikolla 18 4. Paino on pysynyt suunnilleen samana ( -0). Vatsa alkanut kasvaa kyllä huomattavasti ja olen syönyt reippaasti ja herkutellut ehkä liikaakin, ehkä niitä kiloja tulee vielä. Eiköhän tuokin ole yksilöllistä.
- Nemi
Mulla on (rv 17 4) paino noussut nyt samoihin lukemiin kun ennen raskaus.
- välissä
Viikolla 20 oli jo pari kiloa tullut vaikka en alkuraskaudessa laihtunutkaan.
- Minna
paino on noussut 7 kg,viikkoja on 28
- tyttö ja toukka rv 28
Minna kirjoitti:
paino on noussut 7 kg,viikkoja on 28
painoa tullut 3kg ja 29. rv alkamassa....yksilöllistä niinku kaikki muukin!!
- maalismamma
tyttö ja toukka rv 28 kirjoitti:
painoa tullut 3kg ja 29. rv alkamassa....yksilöllistä niinku kaikki muukin!!
Aluksi laihduin pahoinvoinnin takia parisen kiloa ja nyt olen raskausviikolla 19, ja painoa on tullut takaisin kolme kiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018044- 564922
- 244577
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274490Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364300Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594170- 623773
- 423425
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342696- 452419