...tosissani kuvittele että meistä jotain tulisi,ei kannata uskoa kaikkea mitä kylillä kuulee...Tiedän että tästä puhutaan selkäni takana,mutta toivoisin että kysyisit multa suoraan miten asiat on..Asiat kun ei aina ole niin mustavalkoisia.Olet ystäväni ja siitä olen kiitollinen,kaiken muun yritän sulkea mielestäni...Ja pystynkin niin tekemään,joten ole kiltti äläkä juokse karkuun vaan pysy aina vierelläni,ystävänä jos/kun et muuta halua.Ja kyllähän sä tiedät menneisyyteni ja kuinka mua on silloin loukattu,senkin takia näin on parempi...
En edelleenkään...
2
938
Vastaukset
- miesvain
Miksei tulisi jotain suurempaakin? Höpsö, enpä juuri ole kuulut mitään pahaa sinusta tai enpä muutenkaan niin paljoa tiedä sinusta. Kuulopuheisiin en muutenkaan usko, joten älä huoli "maineestasi". On vaan nyt jäänyt vähän vaiheeseen tämä meidän juttu, mutta ei sitä kiirehtiä tarviakkaan. Pidän susta aivan mielettömästi, tuskin tulen ehkä koskaan enää tuntemaan samoin kenestäkään toisesta.. en juuri ihastu kehenkään. Ehkä lomasi jälkeen pääsemme jatkamaan kenties, joskus sitten tulevaisuudessa.
- ****(n)
..kun kuulosti oikein sattuvalta muuten mutta lomaa ei mulla ole vähään aikaan ollut,joten tuskin olen se jota etsit.Enkä niinkään ole "maineestani" huolissani vaan siitä miten ihmiset on käsittäneet mun fiilikset tän erään miekkosen suhteen ja mitä ovat niistä kyseiselle ihmiselle puhuneet...Eli suomeksi sanottuna pelkään että yksi parhaimmista ystävistäni luulee mun olevan kuollakseni rakastunut häneen vaikka asia ei ihan niinkään ole.Tosin eivät aivan väärässäkään ole...Vaikeaa...*huoh*
Toivottavasti saat asiat selviämään sen kanssa kenelle viestisi oli tarkoitettu.=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965