Niskapoimututkimus

Piitu

Onko kellään kokemuksia ko. tutkimuksesta? Miten tehdään? Kauanko kestää? Saako tulokset heti jne..
Perjantaina kun olisi itse tarkoitus mennä...

4

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksityisellä...

tehdystä np-tutkimuksesta.

Eli tutkimus tehdään ultralaitteen kanssa joko alakautta tai vatsan päältä. Itselläni lääkäri kokeili molemmilla tavoilla, mutta olen kuullut että usein tutkimus tehty vain vatsapeitteiden päältä.

Tutkimus taisi kestää n. 20 min eli ei kovinkaan kauaa, ja kyllä siinä tulokset saatiin ihan samantien, eli lääkäri totesi ettei sikiöllä ole huomattavaa niskaturvotusta.

• hanna

minulla niskaturvoketutkimus tehtiin vatsan päältä ja hyvin näkyi sikiö. meni lähemmäs puoli tuntia kun oli jotenkin huonossa asennossa ja piti yskiä ja kaikenlaista että sai vauvelia vähän kääntymään. samantien kerrottiin että liiallista turvotusta ei löytynyt.

• vipe

Mulla on myös tehty np-ultra,ensin vatsan päältä sit alakautta ja taas vatsanpäältä,piti myös yskiä et niska saatais paremmin näkyviin ja vauva liikkuis..kyl se kesti ainaki 20 min ja sit otettiin viel verikokeet. Niskapoimu oli hyvä 1.1 mm ja rajana on yleensä sellane 3 mm ja jos verikokeissa jotain niin ne aikoivat soittaa 2 viikon kuluessa

• : )

Ultralla vatsan päältä katottiin ja erittäin hyvin näky vauveli sielä ja kuviakin sai mukaan. Noin 15-30min kestää tutkimus. Kesto riippuu kait vähän kuin hyvä näkyvyys on ja vauvan asennosta.Tulokset kerrottiin heti eli kaikki ok. Sen jälkeen olis vielä saanu käydä verikokeessa mutta ite en käynyt, olin sitä mieltä että tuo ultra riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe