nyt kaikkien rapujen viisaat päät yhteen ja neuvoja särkyneen sydämen eheyttämiseen! mullon niin ikävä sitä skorpparia! meillä kaks yhteistä lastakin... nyyh...tää tuska on jotain niin älytöntä etten tiedä miten päin olla! sit tän surun takia teen kaikkee hemmetin tyhmää ja ruinaan ja ruikutan... "tyylillä" en ainakaa osaa erota, pakko myöntää. ja tätä itsesäälin määrää..huh huh!
JÄRKI LÄHTEE!!!jos ei oo jo lähteny
miten korjata säkynyt sydän
3
1047
Vastaukset
- Oinasfemale
Aika auttaa, samoin surusta puhuminen. Parempi aika koittaa ja sydämesi eheytyy vielä. Anna itsellesi aikaa. Lupaan sinulle että tulet kokemaan vielä onnen vaikka nyt tuntuukin pahalta. Tsemppiä hurjasti, älä lannistu!
- rosie
itsellekin on välillä osunut kohdalle ikäviä hetkiä eri suhteissani ja vaikka kuinka olen yrittänyt, niin alan aina pyörimään itsesäälissä. yritä vain kestää. aika parantaa haavat... itsesäälissä pyöriminenkin on ihan normaalia tuossa tilanteessa. itse olen oppinut sitä hieman kontrolloimaan, mutta jokainen toimii omalla tavallaan. paljon voimia sinulle ja anna ajan kulua.
- eronnut
itse olen eronnut pari kk sitten ja mieheni on kovin onneton tilanteesta,hän soitti minulle ja pyysi yhteistä viikonloppua, jonka vietimme ja sovimme ,että hän saa tulla luokseni aina, kun on paha olo ja viestittääpuh. nyt asiat paljon pare hänellä, kun on tottunut tilanteeseen.. siis eihän riidoissa tarvi erota.näin meillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798