Missä lemmikkiareena?

...

Missä sijaitsee Kuopiossa lemmikkiareena? Osoite?

10

860

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole siellä

Tehdaskadulla.

• murmeli

Eli kun Haapaniemen ykkösrastille (S-market) löytää, löytää Lemmikkiareenallekin. S-Marketin alapuolella kulkee Tehdaskatu ja melkein siellä S-Marketin kohdalla sijaitsee Lemmikkiareena

• pettynyt

kysyt varmaan tätä paikkaa siksi , että et vain ikinä menisi sinne. tämä myymälä on varmasti ainut laatuaan Kuopiossa , astut vain sisälle ja heti joku kysyy sinulta mitä saisi olla , vahinko vain että tämän kysymyksen kysyjä istuu kahvilla kavereittensa kanssa eikä viitsi nostaa persettään tuolista.kun olet pyörinyt hyllyjen välissä 10 min. ja ehkä jopa löytänyt tarvitsemasi, siirryt kassalle ja odottelet sitten siellä sitä kahvilla olevaa myyjää toisen 10min. minunkin tuli käytyä kahdesti kerralla,eka ja viimeinen kerta ko. paikassa.

• irkman

Kannattaa käydä kyseisessä myymälässä. Minusta ainut paikka Kuopiossa josta olen saanut asiantuntevaa palvelua.

• Nimetön
        irkman kirjoitti:

Kannattaa käydä kyseisessä myymälässä. Minusta ainut paikka Kuopiossa josta olen saanut asiantuntevaa palvelua.

kyllä irkman puhuu asiaa, vaikka mullaki on semmonen kuolaava koirapuiston coctail niin kummasti niillä oli hyviä neuvoja sen turkin puhtauteen liittyvissä asioissa ja ruokapuolen hommiin sain rutkasti uutta tietoo.
        ja pelkästään se että elukan saa viedä sinne myymälään mukana, saa multa kymmenen pojoo... ja koiraki sai maistella eri ruokia :)

• ...vaikka....

...sitten muita paikallisia liikkeitä... millaisen palvelun sieltä saa..... ...siel voi muuten käydä itsekkin kahvilla!!!!

• tietää
        ...vaikka.... kirjoitti:

...sitten muita paikallisia liikkeitä... millaisen palvelun sieltä saa..... ...siel voi muuten käydä itsekkin kahvilla!!!!

toi kaverihan muuten etsi Lemmikkiareenaa eikä Lemmikkiasemaa josta te kaikki tunnutte puhuvan, Lemmikkiareenahan on sen liikkeen yläkerroksessa eikä siellä ole mitään myyntiä vaan iso tyhjä halli jossa järkkäilevät kaikkia näyttelyitä ja semmosia.

• tietäisi
        tietää kirjoitti:

toi kaverihan muuten etsi Lemmikkiareenaa eikä Lemmikkiasemaa josta te kaikki tunnutte puhuvan, Lemmikkiareenahan on sen liikkeen yläkerroksessa eikä siellä ole mitään myyntiä vaan iso tyhjä halli jossa järkkäilevät kaikkia näyttelyitä ja semmosia.

olisiko omistajan alulle laittama keskustelu?

• taida olla
        tietäisi kirjoitti:

olisiko omistajan alulle laittama keskustelu?

nimittäin omistajan alulle laittama.Veikkaan, että jonkun joka etsii paikkaa koska on kiinnostunut siitä KIRPPARISTA?!!
        Ollaan taas menossa joulukuussa koska lokakuun myynti oli tosi hyvä ja innostuttiin kun ei ole vuosiin mahdollisuus ollut myydä itse tavaraa muualla kuin torilla, jonka on vallanneet mummot ja niin sanotut "antiikinmyyjät".Viis minä niistä rakkien ja kattien ruuista sun muista yks lysti....

• lemmikkiareenalla match sho...

niin metsä vastaa miten sinne huutaa... Minua on ainakin palveltu siellä hyvin, todella kivat myyjät ja ihan tiedoksi kahvia saa juoda muutkin kuin ystävät.
      Kannattaisiko joskus katsoa peiliin, ennenkuin valittaa ettei minua palvella->voisi olla joskus vikaa itsessäänkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe