Eikös se Tarja ole itse suht suoraan sanonut, ettei halua enää kuukausia kestäville kiertueille saati mihinkään bändiin!?
Tarja Ei halua bändiä
5
630
Vastaukset
- on.
jep!
- aneve
siis onko se kirje julkaistu netissä,minkä bändin jäsenet kirjoitti tarjalle ??
- lasseboy
aneve kirjoitti:
siis onko se kirje julkaistu netissä,minkä bändin jäsenet kirjoitti tarjalle ??
Kyllä on julkaistu. Valitettavasti en muista ulkoa mikä oli osoite. Mutta laita yhtyeen nimi googleen niin jo tärpää. Niin minäkin sen löysin.
- lasseboy
Niinhän tuo on antanut ymmärtää. Mutta tuollainen käytöshän on avan normaalia diiva-tyypin ihmisille. Mutta sitten kun tilanne muuttuu, niin kuin Tarjalle kävi, iskee paniikkivaihde päälle. Kun huomaakin ettei maailma pyörikkään hänen oman napansa ympärillä.
- Rock´ kukko
***(Turska lentokoneessa Tuomakselle) Tästä asenteesta on osoituksena kaksi lausetta jotka minulle sanoit lentokoneessa Torontossa: ”Minä en tarvitse enää Nightwishia.” sekä ”Muista Tuomas, että voin jättää tämän bändin milloin vaan, päivän varoitusajalla.”
(Tuomas kirjeessä Turskalle) Minä en pysty enää yksinkertaisesti tekemään biisejä laulettavaksesi. Olet itsekin sanonut olevasi Nightwishissa vain "vierailija". Nyt tuo vierailu päättyy, ja me jatkamme Nightwishia uudella naisvokalistilla. Tämä on varmasti yhtä suuri helpotus sinulle kuin meillekin.***
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695