"Toki tiesin jo minun ja mieheni suhteen alusta lähtien etteivät bändin jäsenet hyväksyneet häntä. Se oli helposti luettavissa jatkuvasti heidän kommenteistaan ja käyttäytymisestään. Mistä se johtui? Siitä, että hän on syntynyt Etelä- Amerikassa? Siitä, että minä valitsin avioliiton enkä jatkanut olemistani bändin omana tyttönä? Siitä, että olen ainut nainen bändissä eivätkä bändin jäsenet koskaan ottaneet minua vakavasti. Mieheni oli se, joka auttoi saamaan ääneni kuuluviin?"
Aika halpamaisin keinoin Tarja käy "vastahyökkäykseen" kun syyttelee äijiä rasisteiksi ja sovinisteiksi
Rasismia ja sovinismia
9
757
Vastaukset
- lehmä
Tarja ajattelee vain Marceloa!
- Nimetön
...et sinä voi tietää,mitä mitä siellä"sisäpiireissä" tapahtuu,joten turha alkaa miettimään,että Tarja mukamas käyttää vastahyökkäystä apunaan!kyllä Tarjallakin on oikeus omaan ulkopuoliseen elämään!
- Laydee-J
"kaikki tämä jo tapahtunut ei tee heistä minun silmieni edessä paholaisia."
Ja kuitenkin Tarja latelee miten bändin pojat ovat rasisteja jne. Ristiriitaista.- minä olen
oletko huomannut -leidi- että paholainen ja sovinisti painii eri sarjoissa.
Mutta sultahn menee niin paljon ohi:
joka toisessa viestissä sallitaan kirosanoja,
pahemmasta puhumattakaan.
- muumi2
No mistähän mahtoi käytös johtua? Kokemukseni on että yksin ei kukaan riitele, joten osapuolia pitää ainakin olla kaksi. Johtuikohan bändin poikeien käytös Tarjan miehen käytöksestä?
- Maru
Minä luulen että tässä on osa totuutta.
Rakkaat, ymmärtäkää - meidän itäsuomalaiset poikamme täällä eivät pidä noista "kikkuleista".
Mistä esim. Joensuu (Kiteen naapurikaupunki) on tunnettu?
Skineistäkö? - lollero
lolled noob
- nytten potkittiin
Tarja pois,jos on tiennyt et bändillä alkaa meneen huonommin ja ongelmia vaan tulee kun on hommannut oman "kullan"jostain jeerasta ni ihan oikein,kirjeestähän kävi ihan selvästi ilmi et Tarjasta on tullut viimeisen päälle oleva diiva,aivan oikein et se potkittiin pois.
- heepo
Akka rutisi joka välissä että jättää yhtyeen,eihän tollasta vittuilua kukan pitkään jaksa katella,menis vittu tiimaariin myymään niitä kippoja ja kuppoja ja avaimenperiä tarja kuvalla,onneks sai kenkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770