Niin. Eli kertokaa millainen on teidän mielestä seksikkäin naisen peppu?
millainen on täydellinen naisen peppu?
11
4750
Vastaukset
- mies\81
Omaa silmää miellyttää eniten sellainen suhteellisen pieni ja kiinteä peppu. Mulle naisen lantio/peppu on huomattavasti (luokkaa 100000000x) kiihottavampi kun rinnat. Peppuseksi sen sijaan ei ole mitenkään tärkeä juttu, mutta jos nainen haluaisi, niin toki suostuisin siihen.
- löytyy
esim. Shakiralta! Se alkaa jo olemaan itse täydellisyys!
- AnonyymiUUSI
Paskaa senkin perse suoltaa
- mies 25
Oon teinistä asti pitänyt mehukkaista pepuista. En pidä pienistä kapealanteisista. Pitää olla leveä lanne, iso pepba ja vähän pyöreyttä reisissäkin. En tarkoita lihavaa. Tosin ei pieni pyöreys naisessa ole muutenkaan pahitteeksi.
Peppu on pop.- DonHonson
Täsmälleen samaa mieltä. Sellainen rehevä ja pyöreä, ei kuitenkaan kovin löysä. Ja leveä lantio hoikahko vyötärö. Siinä unelmien naisen yksi ominaisuus. :)
- AnonyymiUUSI
DonHonson kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä. Sellainen rehevä ja pyöreä, ei kuitenkaan kovin löysä. Ja leveä lantio hoikahko vyötärö. Siinä unelmien naisen yksi ominaisuus. :)
Prööött
- löytyy
föhrin juhalta! Ei muuta kuin kasin seisontaan ja partneri kusta lirkauttaa päälle, nami nami sanoi juuströmmmikin tuon käsittelyn jälkeen... Sun persees on muuten helvetin ruma!
- gozillas
lopez .. shakira ... hayek ... lattarit ja mustat niillä ne pyllyt on yleensä kohallaan .... harmi et nää suomalaisten naisten pyllyt on niin muodottomia ja heikonlaisia et ihan viiksettää ...
- AnonyymiUUSI
Pasktykkejä kaikki tyynni
- Jorma Taskinen
Sellainen, joka ottaa munaa sisään.
- AnonyymiUUSI
Porsas röh röh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276