movenetwörks

Mikkopa

Siis nyt kertokaa ne viisi tuotetta jotka ovat movessa halvempia kuin muualla.go home ja kainuu ei käy.sopimukset saa omilta yhtiöiltä.go homen saatavuus suomessa?heh.verotus?

14

1477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • movettaja2

Jos kerran ei käy jos sopimukset saa omilta yhtiöiltä niin, okei. MOVEn ainoa tuote/palvelu on MOVE Vitamins.

GoHomen saatavuuden voit tarkistaa GoHomen nettisivuilta.

• Mikkopa

etkö pysty osoittamaan moven mahtavuutta minulle?miksi itse olet movessa jos siinä ei ole mitään järkeä?vitamiini pillereitten takia?

• movettaja2
        Mikkopa kirjoitti:

etkö pysty osoittamaan moven mahtavuutta minulle?miksi itse olet movessa jos siinä ei ole mitään järkeä?vitamiini pillereitten takia?

en joudu, sillä itse olit niin typerä että otit oletukseksi sen että tuotteen/palvelun pitää olla MOVEn oma.

• paremmin
        movettaja2 kirjoitti:

en joudu, sillä itse olit niin typerä että otit oletukseksi sen että tuotteen/palvelun pitää olla MOVEn oma.

kiemurtelemaan.

• Taikaviitta

Heh Heh...Move..hehe heh..

• SuperMovettaja

On löydettävissä ostospaikkoja, joissa Moven tuotteet maksavat enemmän kuin MoveStoressa.

• gheehgtrhr

VAIVAINEN yksi esimerkki riittää.

Kerrotko?

NYT TODISTETAAN TAAS ETTÄ VERKOSTOKUSETTAJAT EIVÄT IKINÄ KERRO YHTÄÄN FAKTAA!!!!!!

• TBT

Voi hitto...

Tälle sai nauraa jo jonkin aikaa... piristi hyvin tätä loskaista päivää...

Mainio provo

• SuperMovettaja
        gheehgtrhr kirjoitti:

VAIVAINEN yksi esimerkki riittää.

Kerrotko?

NYT TODISTETAAN TAAS ETTÄ VERKOSTOKUSETTAJAT EIVÄT IKINÄ KERRO YHTÄÄN FAKTAA!!!!!!

SB 206 Smoothie Maker 52,90 €.

• joo

• SuperMovettaja

• joo
        SuperMovettaja kirjoitti:

Oletko rehellinen tuossa linkissäsi?

no luuletko että olen itse kyhännyt sivun vain siksi että voin osoittaa toteen että movessa ei ole mikään halvempaa

• SuperMovettaja
        joo kirjoitti:

no luuletko että olen itse kyhännyt sivun vain siksi että voin osoittaa toteen että movessa ei ole mikään halvempaa

Luulen, että tuote on käytetty ja myyjänä on yksityishenkilö.

• Mikkopara
        TBT kirjoitti:

Voi hitto...

Tälle sai nauraa jo jonkin aikaa... piristi hyvin tätä loskaista päivää...

Mainio provo

niin sulle ei kelpaa 3 ihmistä alalinjalles.olet pisnes kuru.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe