Siis nyt kertokaa ne viisi tuotetta jotka ovat movessa halvempia kuin muualla.go home ja kainuu ei käy.sopimukset saa omilta yhtiöiltä.go homen saatavuus suomessa?heh.verotus?
movenetwörks
14
1477
Vastaukset
- movettaja2
Jos kerran ei käy jos sopimukset saa omilta yhtiöiltä niin, okei. MOVEn ainoa tuote/palvelu on MOVE Vitamins.
GoHomen saatavuuden voit tarkistaa GoHomen nettisivuilta.- Mikkopa
etkö pysty osoittamaan moven mahtavuutta minulle?miksi itse olet movessa jos siinä ei ole mitään järkeä?vitamiini pillereitten takia?
- movettaja2
Mikkopa kirjoitti:
etkö pysty osoittamaan moven mahtavuutta minulle?miksi itse olet movessa jos siinä ei ole mitään järkeä?vitamiini pillereitten takia?
en joudu, sillä itse olit niin typerä että otit oletukseksi sen että tuotteen/palvelun pitää olla MOVEn oma.
- paremmin
movettaja2 kirjoitti:
en joudu, sillä itse olit niin typerä että otit oletukseksi sen että tuotteen/palvelun pitää olla MOVEn oma.
kiemurtelemaan.
- Taikaviitta
Heh Heh...Move..hehe heh..
- SuperMovettaja
On löydettävissä ostospaikkoja, joissa Moven tuotteet maksavat enemmän kuin MoveStoressa.
- gheehgtrhr
VAIVAINEN yksi esimerkki riittää.
Kerrotko?
NYT TODISTETAAN TAAS ETTÄ VERKOSTOKUSETTAJAT EIVÄT IKINÄ KERRO YHTÄÄN FAKTAA!!!!!! - TBT
Voi hitto...
Tälle sai nauraa jo jonkin aikaa... piristi hyvin tätä loskaista päivää...
Mainio provo - SuperMovettaja
gheehgtrhr kirjoitti:
VAIVAINEN yksi esimerkki riittää.
Kerrotko?
NYT TODISTETAAN TAAS ETTÄ VERKOSTOKUSETTAJAT EIVÄT IKINÄ KERRO YHTÄÄN FAKTAA!!!!!!SB 206 Smoothie Maker 52,90 €.
- joo
SuperMovettaja kirjoitti:
SB 206 Smoothie Maker 52,90 €.
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0002HP2MM/028-4647930-8559701
25e postimaksu - SuperMovettaja
joo kirjoitti:
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0002HP2MM/028-4647930-8559701
25e postimaksuOletko rehellinen tuossa linkissäsi?
- joo
SuperMovettaja kirjoitti:
Oletko rehellinen tuossa linkissäsi?
no luuletko että olen itse kyhännyt sivun vain siksi että voin osoittaa toteen että movessa ei ole mikään halvempaa
- SuperMovettaja
joo kirjoitti:
no luuletko että olen itse kyhännyt sivun vain siksi että voin osoittaa toteen että movessa ei ole mikään halvempaa
Luulen, että tuote on käytetty ja myyjänä on yksityishenkilö.
- Mikkopara
TBT kirjoitti:
Voi hitto...
Tälle sai nauraa jo jonkin aikaa... piristi hyvin tätä loskaista päivää...
Mainio provoniin sulle ei kelpaa 3 ihmistä alalinjalles.olet pisnes kuru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070