Onko kellään tullut kenosta isoja voittoja?Mulla on epäluulo että voiko kenosta voittaa satoja tuhansia.Haluaisin vaan vähän rikastua. Pelaan joka päivä eikä sieltä tuu mitään. Oon kyllä hävinnyt jo melko paljon....
kenosta
4
1782
Vastaukset
- Mitä mulle
On sattunu,kerran tuli kenosta n. 490 euroa,ja sijoitin siihen 22 euroa.
Sitten muutamia kertoja on tullu 100euroa ja tietenkin pikkusummia,joilla ei oo mitään merkitystä.
Oon koittanu opetella olla veikkaamatta silloin,kun se menee ohi,ja etsin senkin ajan sitä paljon etsittyä "viisasta miestä".
Onko joku sattunu hänet tapaamaan? - Kenottaja
Itse olen nyt pari vuotta kenoa aktiivisesti harrastanut ja suurinpiirtein omila ollaan. Pari kertaa on tullu 100€, mutta yleensä ne voitot on semmosia 1-20€. Mulla on samassa lapussa yleensä keno 10, 8, 6, ja joskus kakkonen. Tuolla kakkosella ei kyllä rikastuta, mutta useasti se osuu ja ainakin omilla pysytään. Pelaan n. 5 iltana viikossa ja sijoitan kerralla sen 4€. Paskahan se on koko peli!
- MES
Kerran minullekin on tullut 100 euroa. Oli 5-kenossa kaikki oikein. Sattui marraskuussa-03. Monesti minullakin ollut 2-keno ja ainoana lapulla. Ainakin 7 kertaa ollut molemmat oikein. Olen vuoden 2003 syksystä pelannut kenoa, yhden rivin päivässä.
Avaajalle sanoisin, että ei kannata lannistua. Jos lopettaa, sitten sieltä ei kyllä mitään tule! - MES
MES kirjoitti:
Kerran minullekin on tullut 100 euroa. Oli 5-kenossa kaikki oikein. Sattui marraskuussa-03. Monesti minullakin ollut 2-keno ja ainoana lapulla. Ainakin 7 kertaa ollut molemmat oikein. Olen vuoden 2003 syksystä pelannut kenoa, yhden rivin päivässä.
Avaajalle sanoisin, että ei kannata lannistua. Jos lopettaa, sitten sieltä ei kyllä mitään tule!Pitää vielä lisätä, että kerran oli taas 5-keno. Kun tarkistin rivin, ei ollut voittoa, mutta kun katsoin edellisen päivän riviä, olisi ollut täysosuma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080