Minkä hintainen on kuningaspython? Entäpä kuningasboa?
Kaikenlaisia linkkejä matelijat.infon lisäksi liittyen näihin käärmeisiin kaivataan, kiitos!
Kuningaspythonin/boan hinta?
6
3156
Vastaukset
- Anku
www.herppi.net
Ja sitten pistäppäs googleen hakusanoiksi Python regius ja Boa constrictor niin löytyy niitä linkkejä...- HeikkiV
Näyttää nuo hinnat vaihtelevan ainakin herppi.netissä paljon. Voiko kyseisiä käärmeitä ostaa esim lemmikkieläinliikkeistä ja minkälainen hinta silloin on. Olisin kiinnostunut kasvattamaan käärmeeni jo suhteellisen nuoresta pitäen.
- Anku
HeikkiV kirjoitti:
Näyttää nuo hinnat vaihtelevan ainakin herppi.netissä paljon. Voiko kyseisiä käärmeitä ostaa esim lemmikkieläinliikkeistä ja minkälainen hinta silloin on. Olisin kiinnostunut kasvattamaan käärmeeni jo suhteellisen nuoresta pitäen.
Hinnathan vaihtelee, mutta veikkaisin, että minkä tahansa eläimen saa kasvattajalta edullisemmin kuin eläinkaupasta...
Puutorin akvaariossa on pyyttoneita ollut ainakin 95e hintaan...Tiia's petsissä CB05 pyyttonit on 150e ja boat 150-180e...Olempa kuullut, että pyyttoneita on eläinkaupoissa myyty 250e hintaankin...Eli vertailemalla se paras vaihtoehto löytyy...Mutta ota huomioon, että halvin ei yleensä ole paras...Ja suosittelisin kyllä ostamaan kasvattajalta/harrastajalta...He kun yleensä tietävät enemmän myymistään käärmeistä kuin eläinkaupat...Tiia's Petsiä voin myös suositella...
Muistathan ostaessasi tarkistaa käärmeen kunnon, että on terve ja että se syö varmasti...Pyyttoneiden kanssa varsinkin on ollut onkelmia syömisen kanssa...
Jos haluat käärmeesi kasvattaa nuoresta niin silloin ei muuta kuin etsimään nuorta yksilöä...=)
- HINTA
Minulla on boan poikanen ja ostin sen eläinkaupasta satasella. Hinnat vaihtelevat myös kaupan koon mukaan. Riippuu myös tietysti käärmeen suvusta.
- Anonyymi
Mistä näitä kasvattajia oikein löytää? onko fb:ssä mitään matelija tai käärme ryhmää? varsinkin jos vaikka haluasi ostaa vanhemman boan tai pythonin....
- Anonyymi
Älkää ostako eläin kaupoista vaan kasvattajilta. Monet eläinkaupasta ostetut käärmeet ovat häiriintyneitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372