Minkä hintainen on kuningaspython? Entäpä kuningasboa?
Kaikenlaisia linkkejä matelijat.infon lisäksi liittyen näihin käärmeisiin kaivataan, kiitos!
Kuningaspythonin/boan hinta?
6
3156
Vastaukset
- Anku
www.herppi.net
Ja sitten pistäppäs googleen hakusanoiksi Python regius ja Boa constrictor niin löytyy niitä linkkejä...- HeikkiV
Näyttää nuo hinnat vaihtelevan ainakin herppi.netissä paljon. Voiko kyseisiä käärmeitä ostaa esim lemmikkieläinliikkeistä ja minkälainen hinta silloin on. Olisin kiinnostunut kasvattamaan käärmeeni jo suhteellisen nuoresta pitäen.
- Anku
HeikkiV kirjoitti:
Näyttää nuo hinnat vaihtelevan ainakin herppi.netissä paljon. Voiko kyseisiä käärmeitä ostaa esim lemmikkieläinliikkeistä ja minkälainen hinta silloin on. Olisin kiinnostunut kasvattamaan käärmeeni jo suhteellisen nuoresta pitäen.
Hinnathan vaihtelee, mutta veikkaisin, että minkä tahansa eläimen saa kasvattajalta edullisemmin kuin eläinkaupasta...
Puutorin akvaariossa on pyyttoneita ollut ainakin 95e hintaan...Tiia's petsissä CB05 pyyttonit on 150e ja boat 150-180e...Olempa kuullut, että pyyttoneita on eläinkaupoissa myyty 250e hintaankin...Eli vertailemalla se paras vaihtoehto löytyy...Mutta ota huomioon, että halvin ei yleensä ole paras...Ja suosittelisin kyllä ostamaan kasvattajalta/harrastajalta...He kun yleensä tietävät enemmän myymistään käärmeistä kuin eläinkaupat...Tiia's Petsiä voin myös suositella...
Muistathan ostaessasi tarkistaa käärmeen kunnon, että on terve ja että se syö varmasti...Pyyttoneiden kanssa varsinkin on ollut onkelmia syömisen kanssa...
Jos haluat käärmeesi kasvattaa nuoresta niin silloin ei muuta kuin etsimään nuorta yksilöä...=)
- HINTA
Minulla on boan poikanen ja ostin sen eläinkaupasta satasella. Hinnat vaihtelevat myös kaupan koon mukaan. Riippuu myös tietysti käärmeen suvusta.
- Anonyymi
Mistä näitä kasvattajia oikein löytää? onko fb:ssä mitään matelija tai käärme ryhmää? varsinkin jos vaikka haluasi ostaa vanhemman boan tai pythonin....
- Anonyymi
Älkää ostako eläin kaupoista vaan kasvattajilta. Monet eläinkaupasta ostetut käärmeet ovat häiriintyneitä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447