Kuningaspythonin/boan hinta?

HeikkiV

Minkä hintainen on kuningaspython? Entäpä kuningasboa?

Kaikenlaisia linkkejä matelijat.infon lisäksi liittyen näihin käärmeisiin kaivataan, kiitos!

6

3156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anku

      www.herppi.net

      Ja sitten pistäppäs googleen hakusanoiksi Python regius ja Boa constrictor niin löytyy niitä linkkejä...

      • HeikkiV

        Näyttää nuo hinnat vaihtelevan ainakin herppi.netissä paljon. Voiko kyseisiä käärmeitä ostaa esim lemmikkieläinliikkeistä ja minkälainen hinta silloin on. Olisin kiinnostunut kasvattamaan käärmeeni jo suhteellisen nuoresta pitäen.


      • Anku
        HeikkiV kirjoitti:

        Näyttää nuo hinnat vaihtelevan ainakin herppi.netissä paljon. Voiko kyseisiä käärmeitä ostaa esim lemmikkieläinliikkeistä ja minkälainen hinta silloin on. Olisin kiinnostunut kasvattamaan käärmeeni jo suhteellisen nuoresta pitäen.

        Hinnathan vaihtelee, mutta veikkaisin, että minkä tahansa eläimen saa kasvattajalta edullisemmin kuin eläinkaupasta...

        Puutorin akvaariossa on pyyttoneita ollut ainakin 95e hintaan...Tiia's petsissä CB05 pyyttonit on 150e ja boat 150-180e...Olempa kuullut, että pyyttoneita on eläinkaupoissa myyty 250e hintaankin...Eli vertailemalla se paras vaihtoehto löytyy...Mutta ota huomioon, että halvin ei yleensä ole paras...Ja suosittelisin kyllä ostamaan kasvattajalta/harrastajalta...He kun yleensä tietävät enemmän myymistään käärmeistä kuin eläinkaupat...Tiia's Petsiä voin myös suositella...

        Muistathan ostaessasi tarkistaa käärmeen kunnon, että on terve ja että se syö varmasti...Pyyttoneiden kanssa varsinkin on ollut onkelmia syömisen kanssa...

        Jos haluat käärmeesi kasvattaa nuoresta niin silloin ei muuta kuin etsimään nuorta yksilöä...=)


    • HINTA

      Minulla on boan poikanen ja ostin sen eläinkaupasta satasella. Hinnat vaihtelevat myös kaupan koon mukaan. Riippuu myös tietysti käärmeen suvusta.

    • Anonyymi

      Mistä näitä kasvattajia oikein löytää? onko fb:ssä mitään matelija tai käärme ryhmää? varsinkin jos vaikka haluasi ostaa vanhemman boan tai pythonin....

    • Anonyymi

      Älkää ostako eläin kaupoista vaan kasvattajilta. Monet eläinkaupasta ostetut käärmeet ovat häiriintyneitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1830
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      58
      489
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe