Kuningaspythonin/boan hinta?

HeikkiV

Minkä hintainen on kuningaspython? Entäpä kuningasboa?

Kaikenlaisia linkkejä matelijat.infon lisäksi liittyen näihin käärmeisiin kaivataan, kiitos!

6

3156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anku

      www.herppi.net

      Ja sitten pistäppäs googleen hakusanoiksi Python regius ja Boa constrictor niin löytyy niitä linkkejä...

      • HeikkiV

        Näyttää nuo hinnat vaihtelevan ainakin herppi.netissä paljon. Voiko kyseisiä käärmeitä ostaa esim lemmikkieläinliikkeistä ja minkälainen hinta silloin on. Olisin kiinnostunut kasvattamaan käärmeeni jo suhteellisen nuoresta pitäen.


      • Anku
        HeikkiV kirjoitti:

        Näyttää nuo hinnat vaihtelevan ainakin herppi.netissä paljon. Voiko kyseisiä käärmeitä ostaa esim lemmikkieläinliikkeistä ja minkälainen hinta silloin on. Olisin kiinnostunut kasvattamaan käärmeeni jo suhteellisen nuoresta pitäen.

        Hinnathan vaihtelee, mutta veikkaisin, että minkä tahansa eläimen saa kasvattajalta edullisemmin kuin eläinkaupasta...

        Puutorin akvaariossa on pyyttoneita ollut ainakin 95e hintaan...Tiia's petsissä CB05 pyyttonit on 150e ja boat 150-180e...Olempa kuullut, että pyyttoneita on eläinkaupoissa myyty 250e hintaankin...Eli vertailemalla se paras vaihtoehto löytyy...Mutta ota huomioon, että halvin ei yleensä ole paras...Ja suosittelisin kyllä ostamaan kasvattajalta/harrastajalta...He kun yleensä tietävät enemmän myymistään käärmeistä kuin eläinkaupat...Tiia's Petsiä voin myös suositella...

        Muistathan ostaessasi tarkistaa käärmeen kunnon, että on terve ja että se syö varmasti...Pyyttoneiden kanssa varsinkin on ollut onkelmia syömisen kanssa...

        Jos haluat käärmeesi kasvattaa nuoresta niin silloin ei muuta kuin etsimään nuorta yksilöä...=)


    • HINTA

      Minulla on boan poikanen ja ostin sen eläinkaupasta satasella. Hinnat vaihtelevat myös kaupan koon mukaan. Riippuu myös tietysti käärmeen suvusta.

    • Anonyymi

      Mistä näitä kasvattajia oikein löytää? onko fb:ssä mitään matelija tai käärme ryhmää? varsinkin jos vaikka haluasi ostaa vanhemman boan tai pythonin....

    • Anonyymi

      Älkää ostako eläin kaupoista vaan kasvattajilta. Monet eläinkaupasta ostetut käärmeet ovat häiriintyneitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe