Kokoomuksen mepin Alexander Stubbin toiminta on herättänyt keskustelua politiikan moraalista.
Keskusta käytti kovia keinoja Lipposen kaatamiseen. Kaikki tapahtui kuitenkin tiukasti kotimaan piirissä. Saksalaismeppejä tai muita ulkomaalaisia ei sotkettu sisäpoliittiseen taistoon.
Kielikö Anneli Jäätteenmäki tai joku kepumeppo Lipposesta Brysselin herroille? Tiedettävästi ei. Keskustelu rajattiin tiukasti kotimaahan. Lipponen sen sijaan häsläsi hätäpäissään Berlusconin kanssa sotkien siihen asti hienosti hoidetut neuvottelut Elintarvikeviraston saamiseksi Suomeen.
Keskusta on isänmaallinen puolue. Sen jäsenet eivät ryömäile ulkomaalaisten kanssa Suomea vastaan.
Kova mutta reilu Keskusta
4
103
Vastaukset
- Kepumekko
Mitenkäpä se Anneli sillä tankeroenglannillaan olisi voinut ulkomaalaisia sotkeakaan omaan sähläykseensä.
Edes nämä kepumepot (tarkoittanet kepumekot) eivät hallitse ulkomaan kieliä niin että tulisivat ymmärretyksi- siinä missä muutkin
He eivät vain käytä kielitaitoaan isänmaata vahingoittaviin operaatioihin.
Oli se vaan kaunis operaatio se Lipposen kaataminen. Kiitokset Keskustalle siitä. - tapahtui
siinä missä muutkin kirjoitti:
He eivät vain käytä kielitaitoaan isänmaata vahingoittaviin operaatioihin.
Oli se vaan kaunis operaatio se Lipposen kaataminen. Kiitokset Keskustalle siitä.näin! Lipposta ei olisi enää jaksanut katsella kolmatta kautta öykkäröimässä, ei mistään hinnasta!
- öykkärin katselemisesta
tapahtui kirjoitti:
näin! Lipposta ei olisi enää jaksanut katsella kolmatta kautta öykkäröimässä, ei mistään hinnasta!
tulee muuten valoisa ihminen pahalle mielelle. Voi syystä sanoa, että Lipposen poistaminen kuvasta on lisännyt positiivisuutta Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735