Ajattelinpa tuoda tähän hiekkalaatikkooon oman näkemykseni. On erittäin surullista että näinkin hieno bändi joudutaan kuoppaamaan tällä tavalla. Olisi ollut parempi jos se olisi kaatunut niinkuin Sentenced, hautajaistensa koviten potkivana osanottajana. Luettuani Tarjan kirjeen ymmärrän kuitenkin poikien ratkaisun. Se kertoi potkujen syistä paljon enemmän kuin poikien kirje. Kukaan ei ollut yksin syyllinen mutta näki hyvin ettei pojilla ollut enää vaihtoehtoa.
Toivon kuitenkin ettei kukaan jatka Nightwishia. Ei samalla nimellä. On hyvä jos he jatkavat musiikin tekemistä uusilla kokoonpanoilla mutta se ei ole enää sama bändi. Mielestäni voidaan kuopata kiista siitä oliko Nightwishin hyvyys Tarjan vai poikien ansiota. Se on kokonaisuus joka muodostui hienoista, harkituista biiseistä taitavien soittajien ja loistavan laulajan esittämänä. Ei se ole enää sama Nightwish joka jatkaa jos jatkaa. Se on eri bändi. Jolle toivon hyvää menestystä, niinkuin muillekin raskaan musiikin uusille kyvyille. Nyt kun Suomen mahtavimmat, Nightwish, Sentenced ja trio Niskalaukaus ovat lopettaneet, niin uusille olisi tilaa ja kysyntää.
Levätköön Nightwish rauhassa
3
202
Vastaukset
- uljas
Nightwish nousee tuhkasta kuin feenikslintu.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Fenix-lintu - Taival
Nightwish ei ole lopettanut, Trio Niskalaukaus on "määrittelemättömän mittaisella tauolla" ja olen melko varma, että ainakin yksi levy vielä tulee. Sentenced kyllä lopetti... Ja komeasti lähtikin, ei siinä mitään.
- Wille
Ainakaan minulle mikään uusi versio ei ole Nightwish. Se voi olla hyvä, jopa parempi mutta se on eri bändi. Nightwish oli kokonaisuus. Siksi juuri toivonkin että he lopettaisivat sen ja aloittaisivat uudella nimellä.
Niskalaakihan ilmoitti että he vetäytyvät määrittelmättömän mittaiselle tauolle, jolta paluu on epävarmaa. Pahoin pelkään että tauko on lopullinen. Ainakin tällä hetkellä olisi tilaa uusille nimille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362