Sheriffi ilmoittautuu

zztap

Tervehdys kaikille.

Suomi24:n ihmiset sitten hyväksyivät hakemukseni ja olen tämän Fiat-palstan sheriffi sitten.

Suomi24:n puolella en ole sherifföintiä harrastanut, mutta foorumeissa pyöriminen on tuttua.

Aloitan tässä kevyen pintasiivouksen turhimmille viesteille tässä piakkoin.

Tv: Asiallista mutta rentoa keskustelua toivova Sheriffi

16

2065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipo

on sitä seriffiä tänne kaivattukin...

• jipii

kauan mä tota ylläpitoa kiusasinkin ilmoituksilla asiattomista viesteistä ja joka kerta mainitsin sheriffin puutteesta. Tervetuloa.

• Kemu69

Vilpittömät onnittelut nimeämisen johdosta. Mulla ei paukut ilmeisesti aikoinaan riittänyt kun hakemukseni hylättiin.

• V70T5

Kun rupeaa ritmolla ajava koukkuselkäinen hikipinko siivoamaan asiallisia Miesten juttuja.

• asrywtuw

"asiallisia Miesten juttuja". Miksi ihmeessä sitten tänne kirjoittelet?

Joo. Tervetuloa Sherihville.

• Puntonen

Tervetuloa vaan , työmaata kyllä riittää!!

• Stilo 130

Pösilöt pois! Salli kuitenkin asiallinen kritiikki. Joskus jopa Fiatista löytyy purnattavaa...
      Tänäänkin ESP ja ASR tekivät kahva edellä ajamisen mahdottomaksi!

• stilom.

Nyt asiattomat roskajutut provoineen saadaan lopullisesti aisoihin.

Tervetuloa!

• zztap

... poistaa ne selvimmät provot tuolta.

Yritän pitää itsestäni mahdollisimman vähän ääntä, eli toivottavasti teen työni "huomaamatta".

Kukaan ei ole täydellinen, joten katotaan mitä saadaan aikaiseksi.

Kirjoitteluiloa kaikille.

• Hieno homma.Yritin itsekin pari kertaa,mutta ei onnistunut.Täällä tosiaan tarvitaan sheriffiä.Fiat suututtaa jostain syystä joittenkin merkkien omistajia.

• Stiilositlo

aina välillä tulee täälläkin katsottua viestejä ja jos 20 ensimmäistä on liimanhaistelijoiden kakakakak kirjoittamia ei viitsi lukea enempää.. että hyvä!

• Flex

Viimehetken pelastus! Tätä olen odottanut, tervetuloa! Ehkä saadaan täältä jo kauan sitten kadonneet fiksutkin keskusteljat taas mukaan. =)

• Stiloisti

Jospa trolleilta saataisiin nyt henki pois. Voivat Tepot ynnämuut keskittyä vaikkapa tuonne ammattiliitto-osastolle.

• K.Ä.

Onneksi olkoon nimityksen johdosta ja onnea uuteen tehtävään. Tarvitsette sitä.

Rohkenen tässä muutamia neuvoja antaa:
      - liian herkkää liipasinsormea ei kannata käyttää, se yllyttää sairaimpia vain uusiin suorituksiin
      - huumoria pitää sallia, "Breraksi" ei kannata heittäytyä
      - mutta sitten, kun on raja ylitetty, pitää iskeä lujaa ja päättäväisesti. Porttikieltoakaan ei kannata unohtaa.
      - ei kannata liikaa uskoa kaiken maailman neuvojia, vaan toimia oman harkintansa mukaan:-)

täyden tukensa antaen: Käki Äimänen

• zztap

Eiköhän tämä tästä lutviinnu.

• JiiJii

ehkäpä tätä taas viitsii alkamaan lukemaan ja ehkäpä myös kirjoittelemaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3027
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1483
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe