Tervehdys kaikille.
Suomi24:n ihmiset sitten hyväksyivät hakemukseni ja olen tämän Fiat-palstan sheriffi sitten.
Suomi24:n puolella en ole sherifföintiä harrastanut, mutta foorumeissa pyöriminen on tuttua.
Aloitan tässä kevyen pintasiivouksen turhimmille viesteille tässä piakkoin.
Tv: Asiallista mutta rentoa keskustelua toivova Sheriffi
Sheriffi ilmoittautuu
16
2034
Vastaukset
- tipo
on sitä seriffiä tänne kaivattukin...
- jipii
kauan mä tota ylläpitoa kiusasinkin ilmoituksilla asiattomista viesteistä ja joka kerta mainitsin sheriffin puutteesta. Tervetuloa.
- Kemu69
Vilpittömät onnittelut nimeämisen johdosta. Mulla ei paukut ilmeisesti aikoinaan riittänyt kun hakemukseni hylättiin.
- V70T5
Kun rupeaa ritmolla ajava koukkuselkäinen hikipinko siivoamaan asiallisia Miesten juttuja.
- asrywtuw
"asiallisia Miesten juttuja". Miksi ihmeessä sitten tänne kirjoittelet?
Joo. Tervetuloa Sherihville.
- Puntonen
Tervetuloa vaan , työmaata kyllä riittää!!
- Stilo 130
Pösilöt pois! Salli kuitenkin asiallinen kritiikki. Joskus jopa Fiatista löytyy purnattavaa...
Tänäänkin ESP ja ASR tekivät kahva edellä ajamisen mahdottomaksi! - stilom.
Nyt asiattomat roskajutut provoineen saadaan lopullisesti aisoihin.
Tervetuloa!- zztap
... poistaa ne selvimmät provot tuolta.
Yritän pitää itsestäni mahdollisimman vähän ääntä, eli toivottavasti teen työni "huomaamatta".
Kukaan ei ole täydellinen, joten katotaan mitä saadaan aikaiseksi.
Kirjoitteluiloa kaikille.
Hieno homma.Yritin itsekin pari kertaa,mutta ei onnistunut.Täällä tosiaan tarvitaan sheriffiä.Fiat suututtaa jostain syystä joittenkin merkkien omistajia.
- Stiilositlo
aina välillä tulee täälläkin katsottua viestejä ja jos 20 ensimmäistä on liimanhaistelijoiden kakakakak kirjoittamia ei viitsi lukea enempää.. että hyvä!
- Flex
Viimehetken pelastus! Tätä olen odottanut, tervetuloa! Ehkä saadaan täältä jo kauan sitten kadonneet fiksutkin keskusteljat taas mukaan. =)
- Stiloisti
Jospa trolleilta saataisiin nyt henki pois. Voivat Tepot ynnämuut keskittyä vaikkapa tuonne ammattiliitto-osastolle.
- K.Ä.
Onneksi olkoon nimityksen johdosta ja onnea uuteen tehtävään. Tarvitsette sitä.
Rohkenen tässä muutamia neuvoja antaa:
- liian herkkää liipasinsormea ei kannata käyttää, se yllyttää sairaimpia vain uusiin suorituksiin
- huumoria pitää sallia, "Breraksi" ei kannata heittäytyä
- mutta sitten, kun on raja ylitetty, pitää iskeä lujaa ja päättäväisesti. Porttikieltoakaan ei kannata unohtaa.
- ei kannata liikaa uskoa kaiken maailman neuvojia, vaan toimia oman harkintansa mukaan:-)
täyden tukensa antaen: Käki Äimänen- zztap
Eiköhän tämä tästä lutviinnu.
- JiiJii
ehkäpä tätä taas viitsii alkamaan lukemaan ja ehkäpä myös kirjoittelemaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523281Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?542546Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544- 1102265
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361265