Mitkä pienet asiat vituttaa parisuhteessa?
Esimerkkinä jos se kuuluisa hammastahnatuubi onkin puristeltu väärästä paikasta.
Tästäkin voi tulla pitemmän päälle kynnyskysymys.
ahdistuksesta
7
1516
Vastaukset
- nainen 22v.
Ei vituta vessanpöntön kansi, ei karvat lavuaarissa, ei tiskaamattomuus, ei "hölmöt" harrastukset....vaan se haluttomuus!!!!
Minä olisin valmis missä vaan ja milloin vaan, mutta ukko ei....Ja sekös vituttaa! Eikö sen kuuluis olla se mies joka haluaa.
Noh, nyt oon päättäny ottaa kylmän linjan enkä tee enään pienintäkään aloitetta. Saa nähä mihin päädytään. Olin viisi vuotta ilman ja ei tuntunu missään. Pystyn siihen kyllä uudestaankin! - Näin meillä
Mies ei siivoa jälkiään
Haisee pahalle
Laittaa kaiken omaisuuden autoonsa
Vilkuilee muiden naisten peppuja
Syö kaikki pullat ja pikkuleivät yhdellä kerralla
Näitä jos saisi pikkaisen muutettua olisin onnellinen nainen. Kyllä vituttaa... - siinä vastaus
Yritin miettiä, mutta vielä toistaiseksi mikään ei kyllä ärsytä. Tai no joo, ehkä joskus tv-ohjelmavalinnat oudoksuttavat, mutta en puhuisi vielä ärsyttämisestä.
Jos jotain on pakko keksiä, niin jääräpäisyys terveydenhuollon suhteen. Lääkäriin ei mennä kun vasta jalka toisessa ja pää toisessa kainalossa. Ja silloinkin vain jos laastaria on jo kokeiltu. - naikkoinen
Minua harmittaa se, kun mies omii kaukosäätimen. Tietää, etten minä pienempänä ja heikompana sitä häneltä pois saa kuitenkaan. Ja jos yritän, niin kutittaa, se viimeistään tekee minusta aseettoman. On tämäkin yksi fyysisen väkivallan muoto.
- itse täydellinen?
Hengitys haisee pahalle erityisesti aamuisin (en kyllä itsekään luule silloin tuoksuvani kukkasilta).
Tupakoi.
Ei saa sitten millään hankkimaan uusia vaatteita ennen kuin entiset lahoavat päälle.
Antaa tukan kasvaa aina liian pitkäksi ennen kuin menee parturiin (kuulemma 3 kertaa vuodessa on ihan hyvä).
Jättää kaikkialle murusia, kahvi- ja tomaattitahroja. ja likaisia astioita.
Kuorii appelsiinit ja leikkaa tomaatit leipäveitsellä joka on sitten aina likainen ja itselleni leikkaamissa voileivissä maistuu sitten appelsiini.
:) Täähän on hauskaa. Näillekö minä tosiaan päivästä toiseen kiroilen? Pitäis kai hankkia elämä! - Meillä
Meillä on menneet perinteiset miehen ja naisen roolit sekaisin nimittäin:
MINÄ vien roskat
MINÄ tiskaan useimmin
MINÄ imuroin
MINÄ siivoan pöydät
MINÄ touhuan lasten kanssa
MINÄ teen kaikki ulkohommat
MINÄ liikun seksin aikana
MINÄ pesen pyykkiä useimmin
MINÄ käyn kaupassa
Rouva kyllä tietää olevansa patalaiska ja päätin sanoa sille kun seuraavan kerran touhutaan vällyissä että nyt vaihdetaan rooleja ja minä en nosta päätäni tyynyltä...saa nähdä suuttuuko.
Eli siis saamaton nainen on vastenmielistä...no saamaton ihminen yleensäkin.
SE VITUTTAA!
Kai mulle kasvaa kohta pillukin!- mary
...en ole viikkoon nauranut näin kovin kuin nyt:))
Sulla ei oo kotona naista vaan pakastelahna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475405Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612176Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1421742- 171525
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5132881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se210926