Syväänhengitys & naisen O

Pohtija N

Onko kukaan itse huomannut tai kenties jostain lukenut, ettö hengitystekniikallakin olisi vaikutusta naisen orgasmiin? Löytyykö tietoa?

Itse ainakin huomaan, että orgasmi on parempi kun tekee pitkiä sisään/uloshengityksiä.

8

3469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiäli

On muuten ihan lääketieteellinen fakta, että hengittämättä jättäminen (hapenpuute) aiheuttaa seksuaalista kiihottumista. Eikä vain ainoastaan kovemman luokan fetistien keskuudessa, vaan ihan luontaisten aivojen biologisen toiminnan johdosta. Tietty hallitusti hengittäminen saattaa parantaa oloa ja auttaa rentoutumaan.

• Leila

Itselläni toimii ainakin tietynlainen hengitystekniikka, se toimii niin hyvin, että on aina mahdollisuus orgasmiin ja se nopeuttaa myös sen saantia jos ei vaikka jaksa pitkiä touhuja;)

• Ap. kysyjä

Leila kerrohan lisää hengitystekniikastasi. Kiinnostaa.

Itse olen ainakin huomannut että syvä sisään- ja uloshengitys vaikka tässä tietsikan ääressä saa pientä vipänää tuolla klitoriksen seudulla.

Sitten kunnon huohotus rakasteltaessa edesauttaa orgasmin saamisessa. Voihan se olla, että huohotuksen ääniefektikin kiihdyttää.

• Tyytyväinen :)
        Ap. kysyjä kirjoitti:

Leila kerrohan lisää hengitystekniikastasi. Kiinnostaa.

Itse olen ainakin huomannut että syvä sisään- ja uloshengitys vaikka tässä tietsikan ääressä saa pientä vipänää tuolla klitoriksen seudulla.

Sitten kunnon huohotus rakasteltaessa edesauttaa orgasmin saamisessa. Voihan se olla, että huohotuksen ääniefektikin kiihdyttää.

Olen miettinyt, että onkohan muutaman vuoden joogaharrastuksellani tekemistä sen kanssa, että saan orgasmin tosi helposti ja lähes aina. Ja vielä monta kertaa rakastelun aikana kunhan mies vaan jaksaa jatkaa :)
        Joogassahan on keskeinen asia juuri hengitystekniikka.
        Olen todella onnellinen suhteessani tällä hetkellä ja mieheni osaa hommansa ;)

• Ap. kysyjä
        Tyytyväinen :) kirjoitti:

Olen miettinyt, että onkohan muutaman vuoden joogaharrastuksellani tekemistä sen kanssa, että saan orgasmin tosi helposti ja lähes aina. Ja vielä monta kertaa rakastelun aikana kunhan mies vaan jaksaa jatkaa :)
        Joogassahan on keskeinen asia juuri hengitystekniikka.
        Olen todella onnellinen suhteessani tällä hetkellä ja mieheni osaa hommansa ;)

Oletko saanut orgasmia joogatessa?
        Nyt kyllä pitää etsiä kirjallisutta Joogasta tai jostain muusta mietiskelylajista. Olen vakuuttunut, että ainakin naisen orgasmi lähtee mielentilasta, eikä alapään kosketuksesta.

• Tyytyväinen :)
        Ap. kysyjä kirjoitti:

Oletko saanut orgasmia joogatessa?
        Nyt kyllä pitää etsiä kirjallisutta Joogasta tai jostain muusta mietiskelylajista. Olen vakuuttunut, että ainakin naisen orgasmi lähtee mielentilasta, eikä alapään kosketuksesta.

En siis joogassa ole saanut orgasmia, mutta siinä opin rentoutumista, joka on mielestäni tärkeää rakastellessakin. Pitäsi saada turhat ajatukset päästä ja heittäytyä vain aistien vietäväksi. Hatha-jooga on juuri tällaista rentoutumiseen hengitystekniikan avulla tähtäävää toimintaa.
        Ja olet oikeassa, orgasmi lähtee mielentilasta! Jos mieli on maassa tai suhteessa jotain selvittämistä, on turha odottaa orgasmia. Minulla ei ainakaan onnistuisi.

• aina päde.
        Tyytyväinen :) kirjoitti:

En siis joogassa ole saanut orgasmia, mutta siinä opin rentoutumista, joka on mielestäni tärkeää rakastellessakin. Pitäsi saada turhat ajatukset päästä ja heittäytyä vain aistien vietäväksi. Hatha-jooga on juuri tällaista rentoutumiseen hengitystekniikan avulla tähtäävää toimintaa.
        Ja olet oikeassa, orgasmi lähtee mielentilasta! Jos mieli on maassa tai suhteessa jotain selvittämistä, on turha odottaa orgasmia. Minulla ei ainakaan onnistuisi.

Minä en muista sellaista kertaa ettei olisi tullut orgasmia pitkän avioliiton aikana joka oli onneton. Ihminen on ihmeellinen!

• tekniikkahallussa

Pidättämällä hengitystä ja vain välillä pakosti henkäisemällä keuhkoihin hiukan ilmaa voi nopeuttaa huomattavasti orgasmia kun se on jo siinä vaiheessa, että on tulossa jo jonkuntasoisesti tai kiihotus muuten on vahva. Hengityksen pidätys aloitetaan siis vasta silloin.

Tekniikka mahdollistaa orgasmin satavarmasti ja erittäin nopeasti sormipeleillä, kielellä ja millä muulla vaan. Nopeuttaa asiaa todella radikaalisti ja lisäksi usein vahvistaa orgasmia. Opin tämän jo lapsena. On kaiksi vaihtoehtoa, joko hidas tie orgasmiin, joka voi olla hiukan erilainen ilman hengitystekniikkaa tai sitten nopeutus ja takuuvarma nautinto sen avulla.

Parhain yhdistelmä on miehen sormet hengityksenpidätystekniikka sopivan kokoinen miehen elin samanaikaisesti sisässä pienessä liikkeessä, jolloin klitoris saa kai sisältäpäinkin onko se nyt sen g-pisteen kautta? lisätehon ja ulkoisesti näkyvä osa tulee paremmin sormeiltavaksi samanaikaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      72
      2739
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      25
      2488
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      42
      2181
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      2016
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      111
      1507
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1363
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1042
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      984
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      798
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      99
      791
    Aihe