Syväänhengitys & naisen O

Pohtija N

Onko kukaan itse huomannut tai kenties jostain lukenut, ettö hengitystekniikallakin olisi vaikutusta naisen orgasmiin? Löytyykö tietoa?

Itse ainakin huomaan, että orgasmi on parempi kun tekee pitkiä sisään/uloshengityksiä.

8

3238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiäli

      On muuten ihan lääketieteellinen fakta, että hengittämättä jättäminen (hapenpuute) aiheuttaa seksuaalista kiihottumista. Eikä vain ainoastaan kovemman luokan fetistien keskuudessa, vaan ihan luontaisten aivojen biologisen toiminnan johdosta. Tietty hallitusti hengittäminen saattaa parantaa oloa ja auttaa rentoutumaan.

    • Leila

      Itselläni toimii ainakin tietynlainen hengitystekniikka, se toimii niin hyvin, että on aina mahdollisuus orgasmiin ja se nopeuttaa myös sen saantia jos ei vaikka jaksa pitkiä touhuja;)

      • Ap. kysyjä

        Leila kerrohan lisää hengitystekniikastasi. Kiinnostaa.

        Itse olen ainakin huomannut että syvä sisään- ja uloshengitys vaikka tässä tietsikan ääressä saa pientä vipänää tuolla klitoriksen seudulla.

        Sitten kunnon huohotus rakasteltaessa edesauttaa orgasmin saamisessa. Voihan se olla, että huohotuksen ääniefektikin kiihdyttää.


      • Tyytyväinen :)
        Ap. kysyjä kirjoitti:

        Leila kerrohan lisää hengitystekniikastasi. Kiinnostaa.

        Itse olen ainakin huomannut että syvä sisään- ja uloshengitys vaikka tässä tietsikan ääressä saa pientä vipänää tuolla klitoriksen seudulla.

        Sitten kunnon huohotus rakasteltaessa edesauttaa orgasmin saamisessa. Voihan se olla, että huohotuksen ääniefektikin kiihdyttää.

        Olen miettinyt, että onkohan muutaman vuoden joogaharrastuksellani tekemistä sen kanssa, että saan orgasmin tosi helposti ja lähes aina. Ja vielä monta kertaa rakastelun aikana kunhan mies vaan jaksaa jatkaa :)
        Joogassahan on keskeinen asia juuri hengitystekniikka.
        Olen todella onnellinen suhteessani tällä hetkellä ja mieheni osaa hommansa ;)


      • Ap. kysyjä
        Tyytyväinen :) kirjoitti:

        Olen miettinyt, että onkohan muutaman vuoden joogaharrastuksellani tekemistä sen kanssa, että saan orgasmin tosi helposti ja lähes aina. Ja vielä monta kertaa rakastelun aikana kunhan mies vaan jaksaa jatkaa :)
        Joogassahan on keskeinen asia juuri hengitystekniikka.
        Olen todella onnellinen suhteessani tällä hetkellä ja mieheni osaa hommansa ;)

        Oletko saanut orgasmia joogatessa?
        Nyt kyllä pitää etsiä kirjallisutta Joogasta tai jostain muusta mietiskelylajista. Olen vakuuttunut, että ainakin naisen orgasmi lähtee mielentilasta, eikä alapään kosketuksesta.


      • Tyytyväinen :)
        Ap. kysyjä kirjoitti:

        Oletko saanut orgasmia joogatessa?
        Nyt kyllä pitää etsiä kirjallisutta Joogasta tai jostain muusta mietiskelylajista. Olen vakuuttunut, että ainakin naisen orgasmi lähtee mielentilasta, eikä alapään kosketuksesta.

        En siis joogassa ole saanut orgasmia, mutta siinä opin rentoutumista, joka on mielestäni tärkeää rakastellessakin. Pitäsi saada turhat ajatukset päästä ja heittäytyä vain aistien vietäväksi. Hatha-jooga on juuri tällaista rentoutumiseen hengitystekniikan avulla tähtäävää toimintaa.
        Ja olet oikeassa, orgasmi lähtee mielentilasta! Jos mieli on maassa tai suhteessa jotain selvittämistä, on turha odottaa orgasmia. Minulla ei ainakaan onnistuisi.


      • aina päde.
        Tyytyväinen :) kirjoitti:

        En siis joogassa ole saanut orgasmia, mutta siinä opin rentoutumista, joka on mielestäni tärkeää rakastellessakin. Pitäsi saada turhat ajatukset päästä ja heittäytyä vain aistien vietäväksi. Hatha-jooga on juuri tällaista rentoutumiseen hengitystekniikan avulla tähtäävää toimintaa.
        Ja olet oikeassa, orgasmi lähtee mielentilasta! Jos mieli on maassa tai suhteessa jotain selvittämistä, on turha odottaa orgasmia. Minulla ei ainakaan onnistuisi.

        Minä en muista sellaista kertaa ettei olisi tullut orgasmia pitkän avioliiton aikana joka oli onneton. Ihminen on ihmeellinen!


    • tekniikkahallussa

      Pidättämällä hengitystä ja vain välillä pakosti henkäisemällä keuhkoihin hiukan ilmaa voi nopeuttaa huomattavasti orgasmia kun se on jo siinä vaiheessa, että on tulossa jo jonkuntasoisesti tai kiihotus muuten on vahva. Hengityksen pidätys aloitetaan siis vasta silloin.

      Tekniikka mahdollistaa orgasmin satavarmasti ja erittäin nopeasti sormipeleillä, kielellä ja millä muulla vaan. Nopeuttaa asiaa todella radikaalisti ja lisäksi usein vahvistaa orgasmia. Opin tämän jo lapsena. On kaiksi vaihtoehtoa, joko hidas tie orgasmiin, joka voi olla hiukan erilainen ilman hengitystekniikkaa tai sitten nopeutus ja takuuvarma nautinto sen avulla.

      Parhain yhdistelmä on miehen sormet hengityksenpidätystekniikka sopivan kokoinen miehen elin samanaikaisesti sisässä pienessä liikkeessä, jolloin klitoris saa kai sisältäpäinkin onko se nyt sen g-pisteen kautta? lisätehon ja ulkoisesti näkyvä osa tulee paremmin sormeiltavaksi samanaikaisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe