Näinkö tuo työväen-ehdokas niinistö viesti on otettava.????
Veljet ÄÄNESTÄKÄÄ VANHASTA!
Kommarisaulia ei ainakaan.
TAKINKÄÄNTÄJÄ!!!
Sauli käänsi takkinsa
4
83
Vastaukset
- porvarismia
Juuri tällä kampanja-avauksella Niinistö tuo esiin porvarillisen ajatuksen työnteon kannattavuudesta ja sen vaikutukset myös koko kansan hyvinvointiin. Porvari voi olla, vaikka välittääkin huonompiosaisista!
- ei uskalla sanoa mielipitei...
Jos vaivautuisit ajattelemaan ja ottamaan asioista selvää, niin ymmärtäisit viestin oikean sanoman. Kysehän oli nimenomaan siitä, että Niinistö haluaa lopettaa sen iänaikaisen vastakkainasettelun. Me ollaan kaikki yhtälailla työväestöä ja samalla tavalla maksetaan veroja, joilla pidetään huoli niistä, jotka eivät kykene tekemään töitä. Ilman yrittäjyyttä ja työpaikkoja = työväestöä ei ole myöskään veroja eikä hyvinvointiyhteiskuntaa.
- kokokansan
presidenttiehdokas.Siis jos Vanhanen valitaan presidentiksi niin hän on vain keskustalaisten ja muitten porvaripuolueiden presidentti.Työväellä ei ole presidenttiä laisinkaan.Taas työläisiä sorsitaan. Ei preidenttiä.
- jjp
Tuo viesti on nähdäkseni ymmärrettävä niin, että olemme kaikki työläisiä ja kaikki teemme työtä suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan eteen. Vastakkainasettelut porvari-duunari ovat entisajan ajatuksia, joista ei tämän päivän Suomessa ole kuin haittaa. Jos ja kun Niinistö valitaan Suomen presidentiksi, hän on kirjaimellisesti sitä, koko Suomen presidentti. Ja tähän kuuluvat silloin työntekijät, työnantajat, eläkeläiset, opiskelijat, kotiäidit jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202650Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432281Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262092Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o221973Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581678Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121222Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181209- 551060
- 631045
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31022