http://www.edel.fi/album/albumShow.aspx?id=4e206eea-6287-4116-80ec-250ccb32b762
Joulun Tarinan
10
320
Vastaukset
- Kari fani
Turhaan mainosta tiedetään jo tuo ja paljon muutakin.
- Tarzan
sinä tiedät niin se ei tarkoita, että muut tietävät? Vai oletko ainoa kuikuilija täällä keskusteluissa??
Eiks tuo levy ole ilmestynyt jo aikapäiviä sitten ???
- Kari fani
Kuules Justiina typerys se on dvd ja se on eri asia jos tajuut.
Kari fani kirjoitti:
Kuules Justiina typerys se on dvd ja se on eri asia jos tajuut.
No niimpäs onkin. Katsoin huolimattomasti tuon. Olipa taas muuten aika tuttavallinen vastaus sulta. Kiitos siitä.
ps.Mikä sulla oikein mättää, kun olet aina niin tyly ?- Haagert
Justiinax kirjoitti:
No niimpäs onkin. Katsoin huolimattomasti tuon. Olipa taas muuten aika tuttavallinen vastaus sulta. Kiitos siitä.
ps.Mikä sulla oikein mättää, kun olet aina niin tyly ? Haagert kirjoitti:
Kiitos taas tästäkin ;) "Mukavaa" kun kaivoit esille kaikki kirjoitukseni. Parempi olis ehkä ainakin osa niistä unohtaa.
- ....................
Haagert kirjoitti:
Totta kirjoitat Haagert mut sekopäähän toi Justiinax onkin.
.................... kirjoitti:
Totta kirjoitat Haagert mut sekopäähän toi Justiinax onkin.
Mä olen ainakin yrittänyt petrata tapojani täälä viimeaikoina, mutta nyt alkaa taas kuppi kieuhumaan yli, kun sun täytyy kokoajan paukuttaa sitä päätäs.
- ..............
Justiinax kirjoitti:
Mä olen ainakin yrittänyt petrata tapojani täälä viimeaikoina, mutta nyt alkaa taas kuppi kieuhumaan yli, kun sun täytyy kokoajan paukuttaa sitä päätäs.
Niinhän tuossa näyt paukuttavan päätäs se me ollaan täällä kyllä kaikki huomattu.
Mee nukkuun välillä jos sua väsyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313