talvi yllätti autoilijat oletteko te autoiljat tyhmempää kansaa kuin me luonnonläheiset kun ette ikinä että talvi niinkuin juhannuskin tulee joka vuosi??? pitäis olla siellä syvällä kaalissa jo että talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvitalvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvi talvitalvi talvi talvi TULEE JOKA SAATANAN VUOSI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
taas on se aika vuodesta kun
8
626
Vastaukset
- Rekkakuskin vaimo
Niinpä...Kyllä se vaan kumma juttu on että ihmisillä menee reilussa puolessa vuodessa muisti että miten talvella/liukkailla ajetaan :)
- niimpäniimpäniin
Ottakaas huomioon, että täällä etelässä tuo ensilumi on tuommoista räntälumipaska sohjoa joka on saakutin liukasta. Meinasi lähteä aamulla auto lapasesta vaikka vain 30-40 oli lasissa. Enempää ei uskaltanut ajaa. On meinaan erilaista tuo lumen laatu pohjoisemmassa. Ei läheskään niin liukasta kuin täällä etelässä.
nim. pohjoisessa syntynyt ja etelään joutunut.- Joo
Oot ihan oikeessa, pohjosessa maitokin o ihan erimakuista. Lumesta puhumattakaan. ääliö.
- se sitten
tuli,etelässä lumikin on sitten liukkaampaa.
Kaikki muu onkin etelässä ollut parempaa kuin muualla. - oot tosi
arka kuski.
- koskaan
Sinut ja sopuli lauman se yllätti,minua ei koskaan
- luntaah
Aivan helvetin omituista, ei täällä etelässäkään ole liukasta. aamulla selvisi farmari etuveto volvolla ihan hyvin moottoritietä pitkin ja maatietä meneen ihan ilman liukastelua, ootte vaan niin paskoja ajaan...
- ja varsinkin hesalaiset
autoilijat talvi yllättää jokaikinen vuosi.
Ei meitä pohjoisen kansaa koskaan!
Syy siihen?
Pehmeneeköhän se pää jotenkin siellä pakokaasujen saasteessa???
Vai eikö koulussa ole opetettu, että Suomessa on talvella lunta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612