Rottani on syönyt vaatteiden värjäykseen tarkoitettua ainetta eilen illalla. Sellaista mustaa jauhetta, millä värjätään vaatteita. Mitään oireita ei siitä ole tullut vielä tähän mennessä, mutta kannattaako silti käydä eläinlääkärillä? Se maksaa kumminkin väh. 30 e.. Mitä eläinlääkäri sille voi edes tehdä? Tuskin kenelläkään on tapahtunut tällaista, mutta neuvokaa jos osaatte.. Syötin ja juotin sille paljon heti kun sen touhut oli huomattu. Onko mahdollista, että vaikka nyt ei ole mitään oireita, se kumminkin vaikuttaa hitaasti siellä elimistössä? Mitään tuoteselostetta ei pakkauksessa ollut, en tiedä mitä aineita siinä on käytetty!!
Apua..
4
256
Vastaukset
- yritän auttaa...
Ööh.. ei tähän oikein muuta voi sanoa, että kuin se on sinun päätöksesi. Uskoisin että siitä jotain tulee, jos tähän mennessä ei ole jo tullu... Itsehän sinä sen päätät vietkö el.lääkäriin, itse ainakin soittaisin sinne. Pidä rottaa silmällä koko ajan, huolehdi että se syö, juo ja liikkuu normaalisti..:) muuta en osaa sinulle neuvoa...:/
- Kikke
Olipa silmät tippua päästä, kun luin tuon tekstin, täällä ilmoittautuu toinen Kikke :D Empä ole toista moista vielä tavannutkaan :D
Asiaan: Soita nyt kuitenkin eläinlääkärille.. Parhaiten ammattilainen osaa tuommoiseen vastata. - Kikke
Tarkistin mömmöjen valmistajan sivuilta ainesosat. Soitin el.lääk. ja se sanoi että jos ei oireile, ei kannata tulla.
Rotta onneksi kunnossa, liikkuu ja syö. Sain kangettua suun auki, ei ollut värjäytynyt (aluksi epäilin että voi olla).. Eikä ole tietoa paljonko se sitä söi, en usko että ehti paljoakaan koska oli vasta saanut nakerrettua pakkauksen kulman auki. Eli minä taas hysteerisenä ja ehkä ihan turhasta.. Kiitos vastauksista, en tosiaan viitsinyt eläinlääkärille soittaa keskellä yötä jolloin toi tapahtui. Ja tiedoksi teille jotka heti tuomitsette: olisin ollut valmis maksamaan mitä vaan, koska rottani ovat minulle todella rakkaita!- eppu
Muista että meillä suomessa on myös myrkytystietokeskus joka päivystää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070