obi wanin

sanat

Mitä Obi Wan tarkoitti kun hän sanoi ep IV Darth Vaderille että "jos tapat minut tulee minusta paljon mahtavampi kuin voit edes kuvitellakaan." Tai jotain sinne päin.

5

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth

      Obi-Wanista tuli aave kuoltuaan ja hän ymmärsi olevansa aaveena reilusti parempi apu kapinallisille.
      Tuntuuhan se vähän oudolta kun ukko haluaa kuolla koska kokee olevansa enemmän hyödyksi niin. Mutta miksiköhän Vader ei muuttunut haamuksi, tai Maul. Niin, tästä aiheesta on jo keskusteltu kovasti palstalla.

      Joka tapauksessa, Obi-Wan ymmärsi olevansa aaveena suurempi apu kapinallisille kuin "oikeana".

      • Darth Xydanus

        Vaderhan muuttui lopuksi...Ehkä maulkin oli haamuna siellä mutta häneen tuskin kukaan otti häneen yhteyttä...Ep3 lopuksi Yoda sanoi Obi-Wanille että hän sai yhteyttä Qui-Goniin ja opettaisi sen Obi-Wanille joka ilmeisesti yodan kanssa opettivat sen Lukelle...Ilmeisesti Maulista ei ollut hyötyä keisarille enää ja hän ei yrittänyt ottaa yhteyttä Mauliin tai Dookuun...tai sitten ei yksinkertaisesti tiennyt että se on mahdollista


      • Darth Wexi
        Darth Xydanus kirjoitti:

        Vaderhan muuttui lopuksi...Ehkä maulkin oli haamuna siellä mutta häneen tuskin kukaan otti häneen yhteyttä...Ep3 lopuksi Yoda sanoi Obi-Wanille että hän sai yhteyttä Qui-Goniin ja opettaisi sen Obi-Wanille joka ilmeisesti yodan kanssa opettivat sen Lukelle...Ilmeisesti Maulista ei ollut hyötyä keisarille enää ja hän ei yrittänyt ottaa yhteyttä Mauliin tai Dookuun...tai sitten ei yksinkertaisesti tiennyt että se on mahdollista

        Obi-Wanhan ei kuollut niin kuin normaalisti kuollaan että jää ruumis, vaan sillälailla katosi ennen Vaderin iskua jollain jeditaidoilla, kuten yodakin teki kuollessaan.

        Ja sehän on niin että eikös se "haamu" ota yhteyttä elävään eikä toisinpäin. Joten ehkä Maul ja muut eivät osanneet täälläisia konsteja.


    • Darth Xydanus

      ...että Obi-Wan tarkoitti sitä kun hän muuttui haamun tapaiseksi...haamuna Obi-Wan pystyi ilmestymään minne tahtoi ja sithit eivät pystyneet tekemään obille mitään kun obi oli jo kuollut...jotenkin näin luulisin

    • gedalfe-oud

      Mitä se Darth Vader oikein tavoitteli? Miltä se näytti ilman sitä natsikypärää????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      233
      653
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe