Mikon ja myrskylyhdyn tyttöystävistä!

keikoilla kävijä

Mäkeläisen tyttöystävä on todella mukava nuori nainen joka suhtautuu mikon ihailijoihin hyvin, mutta voi luoja rikun tyttöystävää! voiko mustasukkaisempaa naista olla???????? Juttelin poikien kanssa niitä näitä ja EN TODELLAKAAN tyrkyttänyt itseäni tms. mutta rikun tyttöystävä alkoi utelemaan että ketä yritän oikein iskeä ja mitkä mun aikeeni ovat!
ehkä suhde on tuore ja luottamus ei ole vielä kohdillaan, mutta ei tartte alkaa tyhmiä kyselemään..
minua ei tyttöystävät keikoilla haittaa lainkaan, paitsi jos joku "käy päälle" olettamuksineen..

terkkuja kaikille faneille, ja tietysti itse mikolle ja muille pojille :) ja niille tyttöystäville :))

5

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caritan

sä jauhat siitä täällä netissä? Kyse on yksityishenkilöstä, eikä taatusti liity musiikkiin millään tavalla!

• niina

ihan oikeesti mitä sillä on väliä mitä jonkun tyttöystävä on sanonu tai tehnyt. etkös sinä käy keikoilla katsomassa niitä poikia. Eikä poikien tyttöystävien tarvitse pitää seuraa poikien faneille.
      mietippä asiaa siltä kantilta. Ne tyttöystävät eivät ole poikien fanien kavereita, eivätkä niitä esiintyjiä. He ovat yksityishenkilöitä jotka haluavat olla rauhassa. Joten käy vain katsomassa sitä esiintyjää ja anna puolisoiden olla rauhassa.

• voi kääk!

olenko sanonut että tyttöystävien pitäisi pitää seuraa faneille? EN!

myös fanit ovat yksityishenkilöitä joita tyttöystävien pitäisi kunnioittaa! mun mielestä on törkeää tulla syyttelemään viatonta ihmistä oman sairaan mustasukkaisuuden takia!
        eikö faneillakin ole oikeus olla rauhassa kuuntelemassa artistia? ILMAN tyttöystävien syytöksiä!
        tyttöystävät saa tietenkin käydä keikoilla siinä missä muutkin, mutta jos ne alkaa faneja jollain tapaa ahdistelemaan niin pysykööt kotona!

• Jen

TAAS kerran ollaan tällä keskustelupalstalla löydetty oiva keskustelunaihe, joka ei todellakaan kuulu tänne! Parisen viikkoa olen tässä jo odotellut, että miksei kukaan ole ottanut taas tätä "tyttöystävä-kategoriaa" puheeksi.

Mielestäni on aika epäkorrektia tulla haukkumaan toisia ihmisiä nettisivuille (olivatpa he sitten tyttöystäviä, serkkuja tai serkun kaimoja). Tuskin auttaa jauhaa tätä asiaa netissä: jos on jotain sanottavaa, sano se päin naamaa tai ole hiljaa. Tiettävästi tyttöystävillä on oikeus yksityisyyteen, eikä heillä ole mitään velvoitetta pitää seuraa poikien faneille (elleivät itse sitä tahdo).

Itselläni on takana reilut 60 Mikon ja Myrskylyhdyn keikkaa, joten kaikenlaista on tullut nähtyä ja koettua. Voin rehellisesti sanoa, että omaan vain positiivisia kokemuksia poikien tyttöystävien läsnäolosta keikoilla. On todella hienoa, että he tulevat joskus keikalle mukaan ja ovat näin tässä poikien musisointitouhussa mukana ja taustatukena.

Toivottavasti meillä kaikilla olisi jatkossa hauskaa Mikon ja Myrskylyhdyn keikoilla: sekä meillä faneilla että tyttöystävillä ym. muilla tansseissa kävijöillä. Itse en ainakaan jaksa enää jauhaa tästä asiasta tämän enempää...

• pimu

mul on samoja kokemuksia, oisko kuitenkin pohjalla jotakin epäilyttävää...t: yövuorolainen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      228
      3935
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      138
      1404
    5. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      126
      925
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      909
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      890
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      747
    9. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      726
    10. Mara&Esko gaalassa jälleen

Onkohan expariskunta taas tulossa yhdessä punaiselle matolle etuilemaan?? Heillähän on omasta mielestään oikeus, ovat He
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      697
    Aihe