Miten on mahdollista...?

Että tänään palstalle rekisteröitynyt on valittu seriffiksi? Siis ainoa viesti, joka sinulta seriffi hyvä on ikinä kirjoitettu, on musiikkipalstalle...

Siis ihan totta haloo, millä ihmeen meriiteillä seriffiksi oikein valitaan?

En kyllä enää ihmettele näitä vaikeuksia, joita monillakin palstoilla koetaan...

8

1905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei siis tänään ole kirjautunut galleriaan tämä uusi seriffi, vaan huhtikuussa. Vaan silti on takana tasan yhden päivän kokemus. Eli on ollut kirjautuneena tasan yhden päivän, ja kirjoittanut tasan yhden kirjoituksen.

      Mitenkähän tämän ylläpito selittää? Vai tarvitseeko tätä selittää? Pääseekö seriffiksi siis ihan kuka vaan?? Jopa minä???

      Onko siis minullakin mahdollisuus, vai olenko menettänyt sen ottamalla kantaa useilla eri palstoilla usan vuoden ajan, vaikkakaan en yleensä jaksa keskittyä yhteen aiheeseen kuin tunnin kerrallaan...

      Kyselee Tiinamuori, johtaja-ainesta omaava....

      • antero vipunen

        Tiedän, että olet hyvä keskustelija ja myös sopiva keskustelujen luotsaajaksi.
        Julkinen kannanilmaisuni vain haittaisi pyrkimyksiäsi, joten kerron vain näin.


      • antero vipunen kirjoitti:

        Tiedän, että olet hyvä keskustelija ja myös sopiva keskustelujen luotsaajaksi.
        Julkinen kannanilmaisuni vain haittaisi pyrkimyksiäsi, joten kerron vain näin.

        Kiitos näin parisen kuukautta kirjoittamasi viestin jälkeen mielipiteestäsi!

        Sen verran vain halusin sanoa, nyt kun tämä aihe tänään nousi pinnalle kuukausien jäkeen, että ei minulla mitään pyrkimyksiä ole.

        Minä vain kovasti rakastan eläimiä ja puita, kuten myös kaikkia muita.

        Ihmisiäkin.


    • maan ja taivaan välillä. Kieltämättä tuntuu hyvinkin oudolta. Mutta jospa tämä nyt on sitten se palsta johon meidät hiljaisuudessa siirretään.

    • e.vet..

      olen ollut suomi24 parisen vuotta, en tuolla nickilläni vain. unohdin salasanani ja siinä se. turha mua on haukkua ja mä loin tän sivun, sik oon sheriffi. eli siis tämä keskustelu paikka on mun luomani.
      pyydän anteeks jos loukkasin jotakuta.

      • tiinamuori

        Seriffi ilmestyy pari kuukautta sen jälkeen, kun palstansa (siis "luomansa" palsta on pystytetty...)
        Eikä osaa kirjoittaa sen vertaa, että laittaisi isot alkukirjaimet lauseen alkuun, hohhoijaa...
        Emmehän me, tai siis minä, turhaan haukukaan, vaan ihan aiheesta!

        Jatkossa älä pyytele anteeksi, vaan osallistu täysillä keskusteluun, ja mielellään suomen kielen kieliopin sääntöjen mukaan kirjoittaen, kun kerran kyseessä on suomiposti!

        Kiitos ja moi,
        sanoo muoriska

        (Heke heke, hää on kuulemma ollu "suomi24" (koko firmako, ihan totta!) jo parisen vuotta.. salasana vaa on unohtunnu. Heke heke.)

        Niin, ja mitenkäs tämä nikki sitten? VET on edelleen lyhenne eläinlääkäristä: lienetkö sie edes eläinten hoitaja? Lieneekö sinulla edes mitään eläintä?

        Tiedoksi evetille: ei minulla mitään sinua vastaan ole, vaan ihmetyttää kovin, millä perusteella suomi24:n ylläpito ja toimitus valitsevat nämä seriffit...


      • puutun asioihin
        tiinamuori kirjoitti:

        Seriffi ilmestyy pari kuukautta sen jälkeen, kun palstansa (siis "luomansa" palsta on pystytetty...)
        Eikä osaa kirjoittaa sen vertaa, että laittaisi isot alkukirjaimet lauseen alkuun, hohhoijaa...
        Emmehän me, tai siis minä, turhaan haukukaan, vaan ihan aiheesta!

        Jatkossa älä pyytele anteeksi, vaan osallistu täysillä keskusteluun, ja mielellään suomen kielen kieliopin sääntöjen mukaan kirjoittaen, kun kerran kyseessä on suomiposti!

        Kiitos ja moi,
        sanoo muoriska

        (Heke heke, hää on kuulemma ollu "suomi24" (koko firmako, ihan totta!) jo parisen vuotta.. salasana vaa on unohtunnu. Heke heke.)

        Niin, ja mitenkäs tämä nikki sitten? VET on edelleen lyhenne eläinlääkäristä: lienetkö sie edes eläinten hoitaja? Lieneekö sinulla edes mitään eläintä?

        Tiedoksi evetille: ei minulla mitään sinua vastaan ole, vaan ihmetyttää kovin, millä perusteella suomi24:n ylläpito ja toimitus valitsevat nämä seriffit...

        Kuule Tiinamuori.Pidä sinä se suuri suus kiinni. Jos ei miellytä tämä palsta ja palstan serifi niin ei sua kukaan tällä pakosta pidä!!Mene vaikka puhumaan nille taivaan tähdille ja kiville!!!E.vet on tosi hyvä serifi. Sinä se vaan herjaat e.vet:iä vaikka itekki oot ihminen. Et sä oo mikään yliolento jonka mielipide tarvitaan joka asiassa!


      • puutun asioihin kirjoitti:

        Kuule Tiinamuori.Pidä sinä se suuri suus kiinni. Jos ei miellytä tämä palsta ja palstan serifi niin ei sua kukaan tällä pakosta pidä!!Mene vaikka puhumaan nille taivaan tähdille ja kiville!!!E.vet on tosi hyvä serifi. Sinä se vaan herjaat e.vet:iä vaikka itekki oot ihminen. Et sä oo mikään yliolento jonka mielipide tarvitaan joka asiassa!

        :-))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe