Nightwish ei tule olemaan enää entisensä. Ihan sama jos vaikka HIM-yhtyeen Valon tilalle tulisi joku isomahanen karvanen puliveivari, eli ei tulisi mitään (menisi kyllä koko bändi nurin samalla todellisuudessa jos Valo lopettaisi hommat, hänestä se on kiinni).
Kun laulajan ääni vaihtuu, kappaleet tuntuvat kummallisilta, ainakin aluksi. Nightwishin suosio luultavasti laskee tämän asian takia, aika varmasti. No toivottavasti sinne ei oteta ketään heliumia, sitä ei kestäisi kukaan ihmislapsi! Tarjan ääni sopi kuin nyrkki silmään tuohon bändiin, ei sitä olisi pitänyt pois ottaa mutta asia on niinkuin ne on ja eteenpäin on vaan mentävä.
PS. Ketä kiinnostaa vielä Nightwish, kun sen laulaja vaihdetaan laulajaan X?
tässä faktat
2
356
Vastaukset
- Marco rules
siihen, että Nightwishin suosion huippu on edessäpäin. On typerää verrata tilannetta Himiin.
Him on yhtäkuin Ville Valo, mutta Nightwish ei ole yhtä kuin Tarja Turunen.
Historiassa on monia laulajan vaihdoksia, jotka
ovat onnistuneet loistavasti mm. AC/DC, Iron Maiden. - ...
"Nightwishin suosio luultavasti laskee tämän asian takia, aika varmasti" -Onko väliä?! Ei se haittaa, vaikka ei ois mikään huippusuosittu bändi. Ei ainakaan pitäis ketään Nightwishin oikeaa fania. Mutta on totta, että biisit kuulostaa kummallisilta uuden laulajan tulkitsemana. Olen ainakin tykännyt aina eniten sävellyksistä ja sanoituksista. Mut sehän on vaan mun mielipide asiasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760