Uusi Michelin X-ice North?

zeke

Hei,

onko jollain teistä jo kokemuksia tämän talven uutuusnastarenkaasta, testivoittaja Michelinistä?

Lunta ei vielä oikein ole, mutta miten toimii sulalla asfaltilla? Entäs se melu ja suuntavakavuus?

7

2633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex nokia

Kyseisestä renkaasta kokemusta jo lähes viikko. Hyvä n tuntuinen rengas. Märällä ja sulalla asfaltilla menee eleettömästi. Lumisella tienpinnallakin hieman jo kokemusta ja tuntuu siinäkin käyttäytyvän ihan hyvin. Nastarenkaaksi mielestäni melko hiljainen. Ei kovin uraherkkä. Suuntavakavuudesta on vaikea sanoa mitään, mutta mielestäni Hakkapeliitta 4:lle jää tuntumassa tiehen. Nokialainen kertoo paremmin mitä on tien pinnan ja renkaan välissä. Toisaalta rengasmelu on huomattavasti kovempi. Kokemusta Nokialaisesta löytyy yhden talven verran.

Olen aina vannonut Nokialaisen nimeen, mutta nyt päädyin misukkaan kustannussyistä. (hintaero 70 €, siis yli 400 vanhaa mummoo...) Enkä ole vielä ainakaan pettynyt kovin pahoin. Mielenkiinnolla odotan itsekin kokemusten karttumista.

• zeke

Kerro vielä, mihin autoon Misukat laitoit? Ja mikä on renkaiden koko?

Itsellä edellisessä autossa oli Nokian 4:t ja olin tosi tyytyväinen. Nyt tuli vaihdossa uuteen autoon Nokian 2:t, ja melu on melkoinen...

• Killo
        zeke kirjoitti:

Itsellä edellisessä autossa oli Nokian 4:t ja olin tosi tyytyväinen. Nyt tuli vaihdossa uuteen autoon Nokian 2:t, ja melu on melkoinen...

Itse laitatin Michelin X-ICE NORTH 185/65 R15 Opeliini eilen ja hyvin tuntuu pelittävän. Tuntuma on hyvä ja melu on siedettävä. Tuntuu purevan jäähän hienosti.

Hyvä rengas on !

• Ex nokia
        zeke kirjoitti:

pyörivät alla VW polo classicissa.

• A3 -04

Omassa A3:ssa on kyseiset misukat kokoa 205/55/16 ja ne eivät toimi tässä autossa. Ajettavuus heikkeni todella paljon ja tuntuu, että auto ei mene metriäkään suoraan.

• Jamppa1

auto ja hyvä rengas.

Todennäköisin syy on liian pienet paineet takana.

• 77777777

Tarkastapa rengaspaineet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe