Niin, mitä te naiset ajattelette siitä, kun mies tykkää nuuhkia pyllyä voimakkaasti ennen kuin nuolee vakoa ja sitten lopuksi reikää ja työntää kieltä sisään? Tyttöystäväni pienen kiinteän pyllyn nuuhkimisesta saan todella voimakkaat kiksit ennen touhuja, tykkään upottaa naamani pienten kankkujen päälle ja väliin ja nenä syvälle vakoon reiälle, tuoksu on jotenkin niin muikea ja vieno, aivan mielettömän söpö ja suloinen ja muna seisoo sitä haistellessa niin kovana, että oikein pakottaa. Ilmeisesti oman kullan kankkujen välistä erittyy myös feromoneja? Etenkin hieman kevyesti hionnut on aivan huippua. Joskus vain tulee mieleen, että pitääkö kultani minua hieman outona tai pervona? Vaikka kyllä hän mielellään antaa minun nauttia pepustaan ja nauttii siitä itsekin kun puuhastelen sen kimpussa, mutta joskus hieman kummastellut sitä, kun kehun sen tuoksua ja olen aivan pakhtumaisillani ekstaasissa sitä nuollessani ja nuuhkiessani, mitä naiset yleensä ajattelette tästä, tuleeko kiusallinen olo?
Mitä naiset ajattelette haistelusta samalla kun
11
4136
Vastaukset
- yral
Kyllä aivan naurattaa nuo perseen haistelut, nuolemiset sekä pierujen maistelu. voi....ttu
- Poitsu
Minua kans kiihottaa rakastelun alussa / esileikissä ennen yhdyntää joskus nuuhkia muijani aromikasta perää. Pyllyn reiänkin nuuhkiminen saa kiihkon aivan uudelle ulottuvuudelle! Mitäs tuoksuu niin kiihottavalle!
- senja
viimeistää sillon noikin jutut pitäs loppuu.ku pierasis tai pyytäs ukkosa oottelee kun käy paskalla,siinä näkis ja sais tosissan haistaa et tyttöjen pyllytkin haisee siinä kun miestemki .... pahemmallekkin .. jos se ei riitä niin sillon pitää olla jo erittäin pervo mieli !
- Poitsu
senja kirjoitti:
viimeistää sillon noikin jutut pitäs loppuu.ku pierasis tai pyytäs ukkosa oottelee kun käy paskalla,siinä näkis ja sais tosissan haistaa et tyttöjen pyllytkin haisee siinä kun miestemki .... pahemmallekkin .. jos se ei riitä niin sillon pitää olla jo erittäin pervo mieli !
puhtaasta pyllystä eikä kakkaisesta! En mä ainakaan tykkää mistään kakkaleikeistä, mutta puhdas ja pesty naisen pylly tuoksuu kyllä kiihottavalle!
- Trinity
senja kirjoitti:
...sitä nyt välttämättä mennä heiluttelemaan paskaista persettä ukolle? Kyllä minä ainakin tykkäisin että ukko tykkäis KAIKESTA minussa, myöskin peppuaromeista. Mutta kun sen pepun saa pestyäkin, niin miks pitäis välissä lähtee paskalle et sais jonkun hyödyttömän pointin perille?
Eikä sitäpaitsi mun ukon pylly ainakaan haise laisinkaan pahalle, se on herkkukankku se =) - Saku
Trinity kirjoitti:
...sitä nyt välttämättä mennä heiluttelemaan paskaista persettä ukolle? Kyllä minä ainakin tykkäisin että ukko tykkäis KAIKESTA minussa, myöskin peppuaromeista. Mutta kun sen pepun saa pestyäkin, niin miks pitäis välissä lähtee paskalle et sais jonkun hyödyttömän pointin perille?
Eikä sitäpaitsi mun ukon pylly ainakaan haise laisinkaan pahalle, se on herkkukankku se =)Eihän sen perseen tarvi olla paskainen!
Oman muijan pylly ja pimpula tuoksuvat hyvälle vielä illalla työpäivänkin jälkeen, jos on vaikkapas aamulla käyny suihkussa!
Mitäs pahaa siinä on, jos tykkää naisensa kaikista aromeista?! Oon aina sanonnu muijalle, että mikkään tuoksut eivät ylitä hänen tuoksujaan ja sitä mieltä oon ihan oikeesti!
PISTE - Nimetön
Poitsu kirjoitti:
puhtaasta pyllystä eikä kakkaisesta! En mä ainakaan tykkää mistään kakkaleikeistä, mutta puhdas ja pesty naisen pylly tuoksuu kyllä kiihottavalle!
MÄ TYKKÄÄN KU OON VAIMONI PERSEEN ALLA ,JA SILLÄ ON KOVA PASKA HÄTÄ JA IHANA ISO PASKA TIPPUU SUUHUNI,NAM,NAM.. IHANAA..
- perseen nuolija
Olisin kiinnostunut lähemmästä kanssakäymisestä naissukupuolen edustajan kanssa. Naiset ovat kuitenkin minulle TABU. Haluaisin viettäää laatuaikaa naisen tai useamman kanssa, ja peppu seksi kiihottaisi minua erityisesti ja kaverit lupasivat minulle SIR-arvonimen tästähyvästä, minua pabettaa hevetisti että mulkkuun koskee. Topicin aloittajaan viitaten: hieno naine tuoksuu hyvälle joka paikasta muttta ruma nainen EI....
- ihmettelijä
entäs kiinalainen.
- Villejoisopoika
että voispa kutistaa ittensä pieneks ja olla tyttökaverin pimpissä sisällä muutaman tunnin ja taas toisena päivänä ku sais olla pyllyn reijässä muutaman tunnin sisällä...
- Anonyymi
Persettä penkkiin ja värkkiä tuulettuun! Sano muori kun lavolle istahti pieree!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485