Se on loppu nyt

ex-fani

Menivät sitten erottamaan Tarjan. No eipähän ole enään syytä ravata keikoilla. Minä en rupea kasvattamaan tuollaisten huithapelipoikien rahapusseja, jotka potkivat bändin parhaan jäsenen ulos kuin vieraan sian :(

Täytynee keskittyä muihin bändeihin ja kuunnella vanhoja Nightwish-levyjä ja muistella menneitä.

9

648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

Joku Nightwishin keskustelupalstalla sanoi hienosti näin:

"Hail Tuomas, Hail Nightwish, Hail Sat... errr, Hail fanikantapuhdistus!"

Ja allekirjoitan tämän. Täysin.

• Jee

Ellei joku porukoista hoida hommiaan niin THE PIHALLE. Niin se homma pelaa joka puolella.

Jos todellakin muut porukan 4 jäsentä on samaa mieltä niin eipä siinä taida enää selitykset auttaa.

• wiljami

En tiennytkään, että Tarja sävelsi, sovitti ja sanoitti kappaleet. Olin siinä uskossa, että hän oli vain laulaja.

• höpön höpö...

Turunen taitaa sävellellä humppaa kotonaan... Eipä taitas tytön rahkeet riittää tekemään maailmanmaineessa olevaa Rock musaa... Jodlailkoon miehelleen nyt. Nyt on aikaa... Ja uskon että kiirettä ei enään tulekkaan...

• näin on

ei olis päässeet pojat minnekään. olisivat jääneet sormiaan nuolemaan

• ´TARJA ON HUIPPU myös
        höpön höpö... kirjoitti:

Turunen taitaa sävellellä humppaa kotonaan... Eipä taitas tytön rahkeet riittää tekemään maailmanmaineessa olevaa Rock musaa... Jodlailkoon miehelleen nyt. Nyt on aikaa... Ja uskon että kiirettä ei enään tulekkaan...

Maailman kuuluisin rocklaulaja silti on

• gdfgdfxg
        näin on kirjoitti:

ei olis päässeet pojat minnekään. olisivat jääneet sormiaan nuolemaan

kukaan ei tietäisi mikä on tarja turunen ellei holopais-tomppa&kumpp olis pyytänyt sitä bändiin. turunen olis tällä hetkellä siivoajana ja laulelis välillä ajankulukseen. se on tomppa joka tekee biisit.

• mummeli
        gdfgdfxg kirjoitti:

kukaan ei tietäisi mikä on tarja turunen ellei holopais-tomppa&kumpp olis pyytänyt sitä bändiin. turunen olis tällä hetkellä siivoajana ja laulelis välillä ajankulukseen. se on tomppa joka tekee biisit.

Tompasta niiden laulujensa esittäjäksi?

Kyllä se niin on että biisintekijä joka ei itse osaa esittää laulujansa tarvii hyvän laulajan tuomaan ne jumalaiset kappaleensa maailman tietoisuuteen.

Mahtoikohan Tomppa olla itse ihanstunut Tarjaan ja tämän mentyä naimisiin alkoi mustasukkaisuus jyllätä miehen mielessä ja mikäpäs oivallisin keino kostaa naimiskauppa kuin erottaa bändistä.

Ehkäpä se uusi laulajatar jakaa elämänsä Tompan kanssa;))

• MikäAsshole
        mummeli kirjoitti:

Tompasta niiden laulujensa esittäjäksi?

Kyllä se niin on että biisintekijä joka ei itse osaa esittää laulujansa tarvii hyvän laulajan tuomaan ne jumalaiset kappaleensa maailman tietoisuuteen.

Mahtoikohan Tomppa olla itse ihanstunut Tarjaan ja tämän mentyä naimisiin alkoi mustasukkaisuus jyllätä miehen mielessä ja mikäpäs oivallisin keino kostaa naimiskauppa kuin erottaa bändistä.

Ehkäpä se uusi laulajatar jakaa elämänsä Tompan kanssa;))

olet, etkä tiedä pändistä näköjään mitään. Tumas on kaiken takana, siis käytännössä tuomasn on koko nightwishin luoja ja sielu.
        Kyllä siihen laulun esittäjä löytyy uusikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe