Kimberly Goss.
Kaamee ajatus.
7
488
Vastaukset
- Taival
Veikkaanpa, että Neiti Goss ja M. Hietala eivät mahdu samaan bändiin enää. :)
- Perskuta
Tuolla oli aikaisemmin juttua kuormasta syömisestä....
- Taival
Perskuta kirjoitti:
Tuolla oli aikaisemmin juttua kuormasta syömisestä....
Nyt en ymmärrä?
- Perskuta
Taival kirjoitti:
Nyt en ymmärrä?
- Taival
Perskuta kirjoitti:
Niin, viestejä ja tekstiä on niin vitusti, kylläpä selvitti, kiitos ny.
Väänän sitten itse rautalangasta:
Marco soitti Sinergyssä (joka on Kimberlyn bändi) ja liittyi samanaikaisesti sitten myöhemmin Nightwishiin. Tästä Kimberly ei lainkaan pitänyt vaan vaati Marcon lopettavan NW pestinsä. Marco taas tuli siihen tulokseen, että auktoriteetit vittuun ja erosi Sinergystä.
Tämän ja Marcon myöhempien kommenttien perusteella siis veikkaan, että ne mahdollisuudet, että M ja K voisivat toimia samassa bändissä enää, ovat luokkaa nolla. - Peskuta
Taival kirjoitti:
Niin, viestejä ja tekstiä on niin vitusti, kylläpä selvitti, kiitos ny.
Väänän sitten itse rautalangasta:
Marco soitti Sinergyssä (joka on Kimberlyn bändi) ja liittyi samanaikaisesti sitten myöhemmin Nightwishiin. Tästä Kimberly ei lainkaan pitänyt vaan vaati Marcon lopettavan NW pestinsä. Marco taas tuli siihen tulokseen, että auktoriteetit vittuun ja erosi Sinergystä.
Tämän ja Marcon myöhempien kommenttien perusteella siis veikkaan, että ne mahdollisuudet, että M ja K voisivat toimia samassa bändissä enää, ovat luokkaa nolla.Kiitii valaisusta.
Juu, en ole seuraillut syitä ja seurauksia.
Tollasessa asetelmassa ekaks tulee mieleen jotain tuollaista.
Niinkuin me tyhmät insinöörit ajatellaan:
Ellei se toimi tai/ja sitä ei voi panna niin HEITÄ SE HELVETTIIN... - Taival
Peskuta kirjoitti:
Kiitii valaisusta.
Juu, en ole seuraillut syitä ja seurauksia.
Tollasessa asetelmassa ekaks tulee mieleen jotain tuollaista.
Niinkuin me tyhmät insinöörit ajatellaan:
Ellei se toimi tai/ja sitä ei voi panna niin HEITÄ SE HELVETTIIN...Heh, tämä selvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251