Juorutoimittajaan rakastunut

yksitypy

Yksitypy täällä :=))))
Pakko oli näis töistä kösin ihan asia ilmoittaa.
Se rakkaus tuli kuin salama kirkkalta taivaalta :=))) Hänen ihanat sanansa typystä huuhislehdessä sai sydämmeni sykkimään vain hänelle. Mutta nyt en ehdi enempää kirjoittaa kun vähän kiire. Mutta oli pakko kertoa kaikille huuhalaisille tunteeni julki :=)))))

Juorutoimittajalle terkkuja typyltä ja muiskis.
Muut miehet olen jo unohtanut. Olen siis valintani tehnyt :=)))))

19

713

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrueLady

joskus menee ... huuhaalla... =)))

• nyt oot ainaskii kahen miehen sydämen murskannu.....oi...oi...oi.....
      Mutta onneva uudelle rakkaudelle....heh........=:0))))
      Ai nii ja höömentä vaan kaikille....=:8))))

• yksitypy

oonko vasta kahden miehen sydämmen murskannut?
        Tahdon murskata enemmän niitä sydämmiä :=)))
        Olisin oikea sydäntenmurskaaja :=)))

• >Muut miehet olen jo unohtanut.<

Paitsi yhden - älä yhtään kiertele siellä.............!

Työn iloa, t. MM.

• yksitypy evk

Oikeessa olet MM :=))) Enhän mä sua unohtais, mutta kyllä toi J. Toimittajakin on ihán Jees :=))))

• amaryllie

huomata sellainen asia vaikka töissä kun ei milloinkaan...menikö se niin...
      olen onnellinen puolestasi!!!!

• yksitypy

jo kotona ja siks tässä mietinkin vielä tuota valintaani. Tahtoo olla töissä eri ajatukset kuin kotona. Mieliala vaihtuu heti kun kotikynnyksen yli astuu :=))))

• JToimittaja

En voi tunnustaa meneväni sanattomaksi, sillä toimittajahan ei saa koskaan sellaiseksi mennä.

Onhan tämä nyt tavatonta, kun jutun jälkeen haastateltavani kertoo rakastuneensa minuun! Normaalisti palaute tulee kirjekuoressa ja suoraan haastateltavani lakimieheltä. Ehkä olikin aika lopettaa Huuhis, sillä olen selvästi menettämässä otettani. Aloittaessani juorutoimittajana mainitsin eräässä keskustelussa Rinalle, että on vaarallista ystävystyä haastateltaviensa kanssa, sillä silloin ei voi/kehtaa kirjoittaa niin räväkästi kuin ventovieraan ollessa kyseessä.

Minulle kävi juuri noin täällä huuhaalla. Tuli liikaa kavereita, ja se näkyi suoraan jutuissani. Ne olivat sävyltään liian ystävällisiä, ja tästä hyvänä osoituksena se, että haastateltavani rakastuu minuun :D

Mitähän muut juorutoimittajat sanovat tästä? Minultahan menee kovan ja häikäilemättömän toimittajan maine näissä piireissä... Toisaalta, eihän sillä ole enää väliä kun lehtikin on kuollut ja kuopattu.

Olen kuitenkin imarreltu huomionosoituksestasi, typy. Mikään ei lämmitä niin paljon tänä kylmänä syyspäivänä kuin nuo sanasi minulle.

Kiitos

J. Toimittaja

• yksitypy

J. Toimittaja :=))) Miksi kirjoittelit niin ystävällisiä juttuja. Olisit vaan typystäkin edes yhden negatiivisen piirteen sanonut, niin en olis suhun rakastunut. Vaan olisin tietenkin ärähtänyt :=))) Kyllä sä vähän liian kiltti ja hyväsydämminen toimittaja olit. Kaikki huuhaan naisethan sinuun on nyt rakastuneet. Sinä tunnut osaavan tien naisten sydämmeen :=)))
        Meillä alkaa kova kamppailu sinusta, joten pysyhän linjoilla :=)))
        Ps. En oikein viitsisi kirjeessä lähettää tätä tunnustusta, kun postimerkit nykyään niin kalliita :=)))

• Sydän.Ystävä

Taasko sie vaihat miestä ku paitaa ;DDD
      On se vaan ihmeellistä toi rakkaaven tuli ;))

Kiitos muuten terkuista,huuhislehdellä :)

• yksitypy

Se on tuo rakkaus niin ihmeellistä. Ihan sekasin oon noiden miehien kanssa.
        Himskatti kun on niin vaikea valita sitä oikeaa ja täydellistä :=((((
        Typy kun itse on niin täydellinen, että sehän tätä valintaa vaikeutta :=))))

• Sydän.Ystävä
        yksitypy kirjoitti:

Se on tuo rakkaus niin ihmeellistä. Ihan sekasin oon noiden miehien kanssa.
        Himskatti kun on niin vaikea valita sitä oikeaa ja täydellistä :=((((
        Typy kun itse on niin täydellinen, että sehän tätä valintaa vaikeutta :=))))

Vaikeaa on...on,on...vaan teeppäs näin:laitat kaikkien ihanien ehdokkaitten nimet paperilappusille ja laput vaikka kattilaan ja nostat sieltä sit sen OIKEAN! Ja elät elämäsi onnellisena loppuun asti sen jälkeen ;))

• yksitypy
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Vaikeaa on...on,on...vaan teeppäs näin:laitat kaikkien ihanien ehdokkaitten nimet paperilappusille ja laput vaikka kattilaan ja nostat sieltä sit sen OIKEAN! Ja elät elämäsi onnellisena loppuun asti sen jälkeen ;))

niin isoa kattilaa, että laput mahtuu. Ai.. onhan mulla tuo viiden litran kattila. :=)))
        Jos sinä tulisit onnettareks. Mua jännittäis kyllä itteeni nostaa se lappu. Siinähän on tosiaan kysymys mun loppuelämästä :=))))

• Sydän.Ystävä
        yksitypy kirjoitti:

niin isoa kattilaa, että laput mahtuu. Ai.. onhan mulla tuo viiden litran kattila. :=)))
        Jos sinä tulisit onnettareks. Mua jännittäis kyllä itteeni nostaa se lappu. Siinähän on tosiaan kysymys mun loppuelämästä :=))))

on kymppilitran kattila,riittäskö sellainen ;)))
        Voinhan minä tullakkin onnettareksi ja voisimpa jäädä alkuun vaikka *kotiapulaiseksi* sun ja uuden onnesi kanssa ;DDD

• yksitypy
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

on kymppilitran kattila,riittäskö sellainen ;)))
        Voinhan minä tullakkin onnettareksi ja voisimpa jäädä alkuun vaikka *kotiapulaiseksi* sun ja uuden onnesi kanssa ;DDD

sun kattila luulis riittävän :=)))
        Vai että kotiapulaiseks... Ettei vaan olis kieroja suunnitelmia sulla SY. Olet niin kova leipomaankin ja tie miehen sydämmeen vie vatsa kautta :=)))
        Siinä vois typy jäädä kuin nalli kalliolle :=)))

• Sydän.Ystävä
        yksitypy kirjoitti:

sun kattila luulis riittävän :=)))
        Vai että kotiapulaiseks... Ettei vaan olis kieroja suunnitelmia sulla SY. Olet niin kova leipomaankin ja tie miehen sydämmeen vie vatsa kautta :=)))
        Siinä vois typy jäädä kuin nalli kalliolle :=)))

oot niin kova suustas puhumaan ja kietomaan miehet pikkusormesi ympärille,että siinä poloisilta ruoka unohtuu ;)))

• yksitypy evk
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

oot niin kova suustas puhumaan ja kietomaan miehet pikkusormesi ympärille,että siinä poloisilta ruoka unohtuu ;)))

että oon niin kova puhumaan, etteivät ees jaksa kuunnella mitä puhun :=((((
        Mutta kun ihana pullan tuoksu täyttää huoneen, niin sitä kohti ne miehet menee :=)))
        Mutta mä voisin sitten yrittää houkutella niitä kyllä pullolla :=))))

• Sydän.Ystävä
        yksitypy evk kirjoitti:

että oon niin kova puhumaan, etteivät ees jaksa kuunnella mitä puhun :=((((
        Mutta kun ihana pullan tuoksu täyttää huoneen, niin sitä kohti ne miehet menee :=)))
        Mutta mä voisin sitten yrittää houkutella niitä kyllä pullolla :=))))

siitä se soppa syntyy ;)))
        Nyt saunaan pökköä laittamaan ja hikeä pois pesemään ;))moikka

• yksitypy evk
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

siitä se soppa syntyy ;)))
        Nyt saunaan pökköä laittamaan ja hikeä pois pesemään ;))moikka

laittamaan :=))) Mutta hyviä löylyjä sulle vaan.
        Myöhemmin sit taas tavataan :=)))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      32
      5074
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      266
      4928
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      54
      4433
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      67
      2405
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      24
      1781
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      18
      1759
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1704
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1492
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1460
    Aihe