Uusi huumemissi

Sani

Täälläkin itseään mainostanut mrs.globe- kilpailun voittaja Saara Ahlgren on uusimman oho-lehden mukaan käyttänyt huumeita. Säälittävää, miksi osallistua kilpailuihin kun säännöt edellyttävät nuhteetonta elämää? Ei kyllä kovin ansiokkaalta kuulostanut tämän teiniäidin elämä. Sekö on elämässä menestymistä että on kahdesta lapsesta huolimatta kouluttautunut peräti kampaajaksi asti? Vai tällaista kohujulkkiksen asemaako tämä Saarakin havittelee?

21

6308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saara

      Jep!
      Onpas teillä taas hyvät puheen aiheet , taidatte todella tietää miten media toimii!
      En ole todellakaan tyrkyttänyt mitään juttua , enkä tyrkytäkkään.
      Vakuutin , että en ole käyttänyt huumeita , en todellakaan ole.
      Olen vahingossa kokeillut.
      En ole ikinä saanut edes parkkisakkoa.
      Olen 200% huumeita vastaan, samoin kuin lääkkeitä . Lääkkeitä voi syödä vain äärimmäisessä hädässä . Esim . Antibiootti.
      Enkä ole mustalaisille mitään sukua, kiitos kysymästä.
      Ahlgren on yleinen ruotsalainen sukunimi. Jos ette sen vertaa tiedä.
      Juu olen kouluttautunut kampaajaksi , minulla on yritys joka tuottaa hyvin . Teen kuvaksiin meikkejä ja kampauksia. Koulutan kampaajia.
      Kiitos ihan hyvin menee.
      Ja mielestäni olen aika paljon saavuttanut vaikka olenkin 21-vuotias.
      Ja se ei lehdessä ollut edes oma mielipiteenne.
      Ollettekos te tehneet nuorena ikinä mitään typerää?
      Mun mielestä täysin turhaa jeesustelua !

      • Saara

        Valitettavasti pääsen vasta illalla takaisin vastailemaan teidän mukaviin viesteihin.
        Täytyy järjestää vaate/tavara keräystä Pietarin katulapsille.
        Olen jo ennen misseilyäni järjestänyt Tallinnaan vaatteita.
        Siellä on kamala hätä ja teidän ongelmanne minua kohtaan ovat pieniä.
        Jaksatte jauhaa minun 6-vuotta vanhoista asioista , kun voisitte vaikka tehdä jotain hyödyllistä.
        Keskittykää vaikka hyväntekeväisyyteen , kun ylimääräistä energiaa tuntuu löytyvän.


    • hohhoijaakkaaa

      En itsekään voi kuin ihmetellä miten joku kehtaa ja alentuu nimellään tänne keskusteluihin tulla mainostamaan itseään. Ei mikään järjen jättiläs taida Saara olla. Tiesi hyvin itsekin, että taustat tulee ilmi. Eli huumeidenkäytön lisäksi on vielä valehtevakin. Nolo muija!

      • taneli

        Oletko varma että jutun kirjoittaja on kyseinen missi? Kuka tahansa on voinut vastata käyttäen hänen nimeään! Todennäköisesti onkin näin.


      • sari
        taneli kirjoitti:

        Oletko varma että jutun kirjoittaja on kyseinen missi? Kuka tahansa on voinut vastata käyttäen hänen nimeään! Todennäköisesti onkin näin.

        Vaatekeräystä Pietarin katulapsille... oikeasti, hyvää tekevät ihmiset eivät tekemisillään leveile. Aivan ihmeellistä käytöstä! Ensin hankkiudutaan julkisuuteen keinolla millä hyvänsä ja sitten selitellään menneisyyttä. Aika hauskaa että sinusta elämässä menestymistä on olla kampaajana ( no, tarvitaanhan siihen monen kuukauden vaativa koulutus...) hyvin olet joo menestynyt, ja kateellisia olemme kaltaisellesi menestyneelle älykölle. Miten ihmeessä työssäkäyvällä perheenäidillä on aikaa roikkua niin monilla nettipalstoilla itseään mainostamassa ja kommentoimassa? Aika huvittavaa, kun eräällä keskustelupalstalla avasit topicin suomen turhimmista julkkiksista, lisäisit vaan oman nimesi listaan. Tosin julkkis et (vielä) ole, vain wannabe, siksi turhaakin turhempi. Mutta hei, vapaaehtoistyöni vammaisten parissa kutsuu, en jouda kirjoittelemaan enempää. Muistinko vielä mainita että minulla on myös kummilapsi kiinassa? Minäkö muka paha ihminen?


      • Saara
        sari kirjoitti:

        Vaatekeräystä Pietarin katulapsille... oikeasti, hyvää tekevät ihmiset eivät tekemisillään leveile. Aivan ihmeellistä käytöstä! Ensin hankkiudutaan julkisuuteen keinolla millä hyvänsä ja sitten selitellään menneisyyttä. Aika hauskaa että sinusta elämässä menestymistä on olla kampaajana ( no, tarvitaanhan siihen monen kuukauden vaativa koulutus...) hyvin olet joo menestynyt, ja kateellisia olemme kaltaisellesi menestyneelle älykölle. Miten ihmeessä työssäkäyvällä perheenäidillä on aikaa roikkua niin monilla nettipalstoilla itseään mainostamassa ja kommentoimassa? Aika huvittavaa, kun eräällä keskustelupalstalla avasit topicin suomen turhimmista julkkiksista, lisäisit vaan oman nimesi listaan. Tosin julkkis et (vielä) ole, vain wannabe, siksi turhaakin turhempi. Mutta hei, vapaaehtoistyöni vammaisten parissa kutsuu, en jouda kirjoittelemaan enempää. Muistinko vielä mainita että minulla on myös kummilapsi kiinassa? Minäkö muka paha ihminen?

        En todellakaan ole wannabe julkkis.
        Te , tosiaan taidatte uskoa kaiken mitä lehdissä kirjoitetaan. Huh huh!


      • Kati
        Saara kirjoitti:

        En todellakaan ole wannabe julkkis.
        Te , tosiaan taidatte uskoa kaiken mitä lehdissä kirjoitetaan. Huh huh!

        Ei tarvi uskoa mitä lehdissä kirjoitellaan, riittää kun joutuu jokaisella nettipalstalla törmäämään kirjoitteluusi. Hei, olen mukana missikisassa, käykää äänestämässä! No, onneksi ei tarvi kauaa tällaista turhuutta katsella, ulkoiset avut kun eivät vaan kertakaikkiaan Saaralla riitä yhtään mihinkään.


      • Saara
        Kati kirjoitti:

        Ei tarvi uskoa mitä lehdissä kirjoitellaan, riittää kun joutuu jokaisella nettipalstalla törmäämään kirjoitteluusi. Hei, olen mukana missikisassa, käykää äänestämässä! No, onneksi ei tarvi kauaa tällaista turhuutta katsella, ulkoiset avut kun eivät vaan kertakaikkiaan Saaralla riitä yhtään mihinkään.

        En ole ikinä kirjoittanut missään Hei, olen mukana missikisassa, käykää äänestämässä!
        Voitko laittaa linkin kuvastasi , niin arvostellan sitten yhdessä mihin sinun ulkoiset avut riittävät!


      • Kati
        Saara kirjoitti:

        En ole ikinä kirjoittanut missään Hei, olen mukana missikisassa, käykää äänestämässä!
        Voitko laittaa linkin kuvastasi , niin arvostellan sitten yhdessä mihin sinun ulkoiset avut riittävät!

        Ei tarvi kun katsoa tämän sivun alareunaan missä on aloittamasi mrsGlobe- aihe. Ja samanlaisia ketjuja olet aloittanut myös muille palstoille. Minä en ole haluamassa julkisuuteen missikisojen tai minkään muunkaan asian takia, miksi ihmeessä siis esittelisin itseäni tai elämääni netissä/lehdissä niin kuin sinä? Mutta voin sanoa että niitä(kin) avuja löytyy kyllä enemmän kuin sinulta, et todellakaan ole mielestäni mikään kaunotar.

        Etkö tiennyt, että kun osallistuu julkiseen kauneuskilpailuun, altistuu myös kritisoinnille? Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Tosin tuolla ulkonäöllä ja historialla tämä leikki olisi sinulta saanut mielestäni jäädä väliin...


      • Jamppa
        Kati kirjoitti:

        Ei tarvi kun katsoa tämän sivun alareunaan missä on aloittamasi mrsGlobe- aihe. Ja samanlaisia ketjuja olet aloittanut myös muille palstoille. Minä en ole haluamassa julkisuuteen missikisojen tai minkään muunkaan asian takia, miksi ihmeessä siis esittelisin itseäni tai elämääni netissä/lehdissä niin kuin sinä? Mutta voin sanoa että niitä(kin) avuja löytyy kyllä enemmän kuin sinulta, et todellakaan ole mielestäni mikään kaunotar.

        Etkö tiennyt, että kun osallistuu julkiseen kauneuskilpailuun, altistuu myös kritisoinnille? Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön. Tosin tuolla ulkonäöllä ja historialla tämä leikki olisi sinulta saanut mielestäni jäädä väliin...

        niin saisko nähä sun kuvan ???


      • Sulo
        taneli kirjoitti:

        Oletko varma että jutun kirjoittaja on kyseinen missi? Kuka tahansa on voinut vastata käyttäen hänen nimeään! Todennäköisesti onkin näin.

        Ei varmasti ole!


      • ja säälittävä
        Sulo kirjoitti:

        Ei varmasti ole!

        Käsittämätön tyrkky! joka foorumi täynnä tämän akan mainostusta, Ja noin tavallisen näköisellä naamalla ja kropalla voisi mennä itseensä. Kannattaa pysyä vaan kotona koska muuhun tuollaisesta bimbo wannabe-tyrkystä ei ole!


      • Annaleena
        ja säälittävä kirjoitti:

        Käsittämätön tyrkky! joka foorumi täynnä tämän akan mainostusta, Ja noin tavallisen näköisellä naamalla ja kropalla voisi mennä itseensä. Kannattaa pysyä vaan kotona koska muuhun tuollaisesta bimbo wannabe-tyrkystä ei ole!

        Nyt taitaa olla liikkeellä joku Saaran vihollinen, ehkä joku kateellinen tuttu. On esiintynyt täällä sen nimellä ja aiheuttanut sille paljon pahaa.
        Tyhmiä tekin ootte kun uskotte kaiken. Luuletteko te että kaikki täällä jotka kirjoittavat nimimerkillä Mervi Tapola tai Marika Fingerroos, ovat todella ne ihmiset itse? Missään ei ole niin helppoa teeskennellä jotakuta toista kuin netissä.


      • jamppa
        Annaleena kirjoitti:

        Nyt taitaa olla liikkeellä joku Saaran vihollinen, ehkä joku kateellinen tuttu. On esiintynyt täällä sen nimellä ja aiheuttanut sille paljon pahaa.
        Tyhmiä tekin ootte kun uskotte kaiken. Luuletteko te että kaikki täällä jotka kirjoittavat nimimerkillä Mervi Tapola tai Marika Fingerroos, ovat todella ne ihmiset itse? Missään ei ole niin helppoa teeskennellä jotakuta toista kuin netissä.

        Mun mielestä tämä koko keskustelu on muutenkin täysin turha, ei taida ihmisillä tosiaan muuta tekemistä.
        Onpa kyllä pienet murheet teillä tai omassa elämässä ei tapahdu mitään.
        Te , jotka täällä morkkaatte toisten ulkonäköä laittakaa kuvat , niin mä voin sitten aloittaa arvostelun.
        Taitaa tosiaan olla kateellisia liikkellä.
        Tuskin kukaan viitsisi vastata itse tälläiseen asiattomaan keskusteluun ja provosoida ihmisiä kirjoittamaan vielä enemmän.
        Olipas taas juttu. En ole ikinä kuullut edes koko missistä ennen!


      • aku vankka
        jamppa kirjoitti:

        Mun mielestä tämä koko keskustelu on muutenkin täysin turha, ei taida ihmisillä tosiaan muuta tekemistä.
        Onpa kyllä pienet murheet teillä tai omassa elämässä ei tapahdu mitään.
        Te , jotka täällä morkkaatte toisten ulkonäköä laittakaa kuvat , niin mä voin sitten aloittaa arvostelun.
        Taitaa tosiaan olla kateellisia liikkellä.
        Tuskin kukaan viitsisi vastata itse tälläiseen asiattomaan keskusteluun ja provosoida ihmisiä kirjoittamaan vielä enemmän.
        Olipas taas juttu. En ole ikinä kuullut edes koko missistä ennen!

        Kiva kun nyt vihdoin tulit tänne kirjoittelemaan Saara!totuus on, että olet tavis, et kaunotar ja lisäksi taustasi ovat missille sopimattomat. Kukaan ei ole ainakaan ulkonäöllesi kateellinen


      • Viv20
        aku vankka kirjoitti:

        Kiva kun nyt vihdoin tulit tänne kirjoittelemaan Saara!totuus on, että olet tavis, et kaunotar ja lisäksi taustasi ovat missille sopimattomat. Kukaan ei ole ainakaan ulkonäöllesi kateellinen

        Tuskinpa sinne missikisoihin taviksia otetaan..Ottakaa huomioon että Saara myös voitti ne kisat! Taitaa olla ihan kateellisia vaan täynnä palsta. Nimenomaan just niitä wannabe-missejä jotka ei ikinä ole päässy missään kisoissa finaaliin asti! :D Onnea Saara tosi paljon, tsemppi sinne mrs globe worldeihin(millonne muuten on?) ja muista että oot oikeasti saavuttanu todella paljon ikäiseksesi. Lapsethan ne nimenomaan tärkein saavutus elämässä on.. (todella harmi jos jollekin ei ole)


      • sivusta seurannut
        Viv20 kirjoitti:

        Tuskinpa sinne missikisoihin taviksia otetaan..Ottakaa huomioon että Saara myös voitti ne kisat! Taitaa olla ihan kateellisia vaan täynnä palsta. Nimenomaan just niitä wannabe-missejä jotka ei ikinä ole päässy missään kisoissa finaaliin asti! :D Onnea Saara tosi paljon, tsemppi sinne mrs globe worldeihin(millonne muuten on?) ja muista että oot oikeasti saavuttanu todella paljon ikäiseksesi. Lapsethan ne nimenomaan tärkein saavutus elämässä on.. (todella harmi jos jollekin ei ole)

        Viv 20 , puhut todella asiaa.
        Mrs. Globe world on toukokuussa.
        Tsemppiä sinne!


    • samaa naurettiin

      Ja sitten tämä "rouvamissi" vielä kertoi olleensa silloin nuorena niin tietämätön ja tyhmä, haloo!Mitä hän nyt on, vähän yli 20v, ei niistä "nuoruuden" tyhmyyksistä kovin kauaa ole. Tollo mikä tollo.

      • tyrkyt rulaa

        Joo, on rouvamissi vielä melko palikka nykyäänkin. Mutta kaikkihan tietää mitä kampaajista sanotaan;)


      • Viv20

        Niin, itseasiassa viisi vuottahan on kyllä tosi pitkä aika parikymppisen ihmisen elämästä.. Sehän on neljäsosa! tollot :P


    • miiii

      Näin vuosien jälkeen ... Rauha Saaran muistolle :((

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe