Kiitos täällä olevien ystävien, osaan sanoa nyt että ensimmäinen ultrani on varattu rv 6 0! :)
Mitä siellä yleensä tehdään? Oletan että menen siksi niin aikaisin koska saimme tärpin Clomien avulla...
Missä vaiheessa siis voi ultrata että vauva on oikeassa paikassa, ja kuinka monta niitä on (jos enemmän kuin yksi :)?
Pystyyko siellä vielä näkemään mitään erottuvaa näin aikaisin??
Ensimmäinen varhaisultra?
5
974
Vastaukset
- nemo
Itse kävin ekassa ultrassa viikola 7 5 ja ei siellä paljon mitään näkyny! Pienen pieni piste ja sydän sykki!:)
- vm80
oli sentin kokoinen alkio jolla sydän sykki kovasti. Ei se vauvalta vielä näyttänyt mutta olipa se ainakin oikeassa paikassa ja hyvässä alussa.
- hanna
minulle nimenomaan tehtiin varhaisultra rv 6 1 kun haluttiin katsoa onko kyseessä kohdunulkopuolinen raskaus kuten edellisellä kerralla. eli ultrassa varmistui että raskaus on tällä kertaa oikeassa paikassa ja sykekin näkyi jo.
- Leila
Moikka, mä kävin kans aikoinani ultrassa alkuviikoista kun olin tullut raskaaksi clomifen hoitojen avulla.
Mä kävin silloin ku oli kasassa 6 5 varmistamssa just sen että toukka on kiinnittynyt kohtuun eikä ole tuulimuna. Se kohdunulkopuoliseen on vissiin vähän suurempi riski clomien kanssa.
Ultra tehtiin alakautta ja monitorissa näkyi pieni ensin rinkulan näköinen (ruskuaispussi) ja sitten näkyi pieni sydän sykkimässä hurjaa vauhtia :)
Siellä myös varmistetiin juuri se, että odotanko yhtä vai kenties kahta... Yksihän siellä oli - ...
Toivotaan, että sulla näkyy siinä ultrassa jo vauveli. Mä kävin alkuraskauden ultrassa kun viikkoja oli 6 3 eikä vauvaa vielä näkynyt. Saatiin kahdeksi viikoksi tuulimunaepäily ja odotus oli todella piinaavaa. Uudessa ultrassa sitten 8 3 ihana pieni vauvan alku näkyi sydämen sykkeen kanssa. Jos tuon olisin tiennyt, en todellakaan vielä olisi mennyt ultraan 6 viikoilla. Tiedän myös monia muita joilla silloin ei vielä ole mitään näkynyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750