Miettikääpäs, kuka teille sen duunin antaa, jos ei sitä porvaria olis.
Niin - ja kuka maksais sosiaaliturvat ym.
Ei kantsi alkaa vallankumousta vääntään vielä.
Viimekskin vapaus-sodassa meni teiltä heikosti se Suomen sovjetisointi..
Ollaan sentään länsi-maassa ja neukut meni jo nurin, sorry.
Sauli rules!
tuunarit ja komukat hoi!
4
202
Vastaukset
- As 72 c 11
Onks tää nyt sitä vastakkainasettelun ajan ohittamista?
Heti kun vähän raapas mainoksen pintaa niin tulihan se sieltä:
Komukat Hoi! Sovjetisointi jne.!
Ah ma nauran kun kuvani peilistä nään!
Kyllä on kenttäväki pihalla! - (nimellinen)
Miettikääpäs, kuka teille sen työn tekee, jos työntekijöitä olis.
Vaikka vallankumous hävittiin, niin oli se hyvä näyttö siitä mihin johtaa suuri kuilu eri yhteiskuntaluokkien välillä. Siitä olen samaa mieltä, että länsi-maassa ollaan.
Sauli "tuloero" Niinistö rules not. - epana
niin.ei duunari suoraan tarvi kommari eikä edes demari olla .jonkun vain pitää se paskainenkin työ tehdä,että porvaripomot vois elää herroiksi ja rehennellä saavutuksillaan yrittäjien kokouksissa ja muissa illan istujaisissa.
- housuun tuli,,,
Olenko minä komukka? Minulle ei sano kukaan että mene töihin, mä vedän semmosia daijjuun! Mä otan valmetin ja ajan paskaa pellolle. En saa rotary-viirejä enkä palkkaa, vain vittuilua kun yritän maasta elää, isänmaasta. Hirvenlihaa syön ja puolukoita. Kaikki missä haisee asvaltti, haisee kusetus. Duunarit on maalta muuttamaan pakotettuja, aivan kuin nämä "tyrittäjät", veronsa ja sotut pystyyn jättäviä mummonsa myyviä teeskentelijöitä.
Ja siellä virkamiehinä pikkuneroja jotka eivät ole päivääkään rehellistä työtä tehneet. Eivät itse penniäkään tienanneet, suoraan yliopistoista eliiteiksi kiivenneet, tyhjän pyörittäjät.
Ja minäkö komukka?
Vittu mä olen teidän ensi kesän painajainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964973Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573545
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo312084UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949