Kuka pitää nahkavaatteista.
Nahkaa
11
4023
Vastaukset
- Mirkku11
Mä tykkään ja omistankin jonkin verran nahkakuteita. Takkeja, housuja, monet hanskat, saappaita ym.
Olen alkanut pitämään myös märästä nahasta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=707&posting=22000000011250827- IsoMies
Mikään ei todellakaan ole kauniimpaa ja kiihottavampaa naisen päällä kuin kiiltävä nahka.
Nahkahousut ja -hameet saa pään sekaisin, puhumattakaan nahkaisista kengistä.
Olisi aivan mielettömän hienoa ihailla ja palvoa nahka-asuista naista.
t.
[email protected]
- Maija
Minä RAKASTAN nahkahanskoja, ja pitkävartisia sellaisia
- Ihailijamies
Minä puolestani rakastan nahkahanskoja pitäviä naisia, oli varret sitten lyhyet tai pitkät... Kunhan ovat tiukat ja hyvin istuvat eikä mitkään löysät. Sama pätee myös muuhun nahkavaatetukseen.
Moi
Tottahan toki. Hmm, varsinkin yksiosainen asu (catsuit) naisella hivelee silmää.
T. MaskMaster- Freak.
Kukapa niistä ei pitäis!
- tiinapvc
pidän erotyisen paljon ;-)
- Heelsman
Parhaimmillaan nahka on saappaissa ja korkkareissa, mutta myös muut ns. tavalliset asut nahkaisina on mielettömän upeita ja kiihottavia!
- LeatherLover
:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666074Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463