mistä kuuhulluus tulee jos joku ei tiiä tässä vastaus: Se on jäänne muinaisilta ajoilta kun käytiin täyden kuun aikaan metsästämässä esim:susia koska kuu antoi hyvin valoa ja senkin takia täydenkuun aikaan valvottiin ettei itse jääty saaliiksi. muitakin syitä varmaan löytyy kun tarkkaan miettii.
tiiättekö
suupaltti
1
357
Vastaukset
- peräisin
kun sanotaan, että kuu on rakkauden aurinko -yöjalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03850- 433442
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv563177Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343038- 163028
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452820- 442470
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h392381- 422235
- 451999