Hölökyn kölökyn rakkaat ;))

Sydän.Ystävä

Pakko tulla takas haahuilee,on niin kauheet vierotus oireet jo päällä...en saa unta,ruoka ei maista,kädet tärisee ja jo pelkkä tietsikan näkeminen saa hien pukkaamaan päälle ja askeleet kohti sitä....ja tässä tulos...mieli iloisena laitan teille viestii tulemaan....otattako yhen huuhaa-hullun takas? ;DDD

42

1302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokmies

mutta tämä kerran...tervetuloa.

• Sydän.Ystävä

kyl must tuntuu että saan hoitoa täältä parhaiten ;))
        Vai rok....onko tuttu sellanen kappale kun villahousurok ;)))

• perskuti

Tervetuloa.....

• Sydän.Ystävä

kiitos :))

• rahtari1

kyllähän me hullut takasin otetaan,näytänks mä sun mielest terveeltä

• Sydän.Ystävä

kattonu sua,ettet taija ihan terve olla ;DDD
        Terve vaan toisen kerran,laitoin tonne sun juttuun jo terkut :))

• rahtari1
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

kattonu sua,ettet taija ihan terve olla ;DDD
        Terve vaan toisen kerran,laitoin tonne sun juttuun jo terkut :))

mut mitäs täs hulluil oo välii vaik laittas tuplana terveiset

• Sydän.Ystävä
        rahtari1 kirjoitti:

mut mitäs täs hulluil oo välii vaik laittas tuplana terveiset

joten terve rahtari,pitkästä aikaa ;DDD

• rahtari1
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

joten terve rahtari,pitkästä aikaa ;DDD

vai onks sekin pilkillä

• Sydän.Ystävä
        rahtari1 kirjoitti:

vai onks sekin pilkillä

kavaljeeris sun *laulelee* ;))
        Taitaa olla purjehtimassa paraikaa :)

• rahtari1
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

kavaljeeris sun *laulelee* ;))
        Taitaa olla purjehtimassa paraikaa :)

mäkin pääsen maanantaina purjehtii mut työn takia ja vähän isommal paatil,pitää käydä noit perskuleen naapureit morjestamassa

• Sydän.Ystävä
        rahtari1 kirjoitti:

mäkin pääsen maanantaina purjehtii mut työn takia ja vähän isommal paatil,pitää käydä noit perskuleen naapureit morjestamassa

tuo sitä pirun inffua sit tullessas tänne kotomaahan,siitä ei saata sit eroon päästä millään.

• Tanevaan

Teve vaan tuloo takaisin ei sitä nyt yhdestä syrjähypystä vielä vedetä herneitä nokkaan.

• Sydän.Ystävä

Ei todellakaan vedetä, vaan porskutellaan vauhdilla eteenpäin,kohti uusia hyppyjä ;)))

• yksitypy

olla sit hullu :=))) Täyspäisiä tänne ei oteta.
      Joten olet lämpimästi tervetullut takaisin.
      Hups. Sanoinko jotain loukkaavaa kenties? :=))))
      Miten oot SY oikein saanut aikasi kulumaan ilman huuhaata.
      Sitä kyllä ihmettelen. Voin kuvitella millaiset tuskat ja hikoilut sulla on ollut :=)))))

• Sydän.Ystävä

meinas ihan noutaja tulla,vaan viimeisillä voimillani raahauduin tänne ja nyt tuntuu,että veri alkaa kiertää elimistössä oikein kohisemalla ;)))
        Mitenhän pysyn täs tuolis kohta ;DDDD

• yksitypy
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

meinas ihan noutaja tulla,vaan viimeisillä voimillani raahauduin tänne ja nyt tuntuu,että veri alkaa kiertää elimistössä oikein kohisemalla ;)))
        Mitenhän pysyn täs tuolis kohta ;DDDD

olis sun köyttää ittes kettingillä kiinni tuoliin.
        Voipi tulla sellasia pahoja jälkitärinöitä vielä :=)) Mutta älä kuitenkaan huoli. Se kuuluu taudin kuvaan ja menee pikkuhiljaa illan kuluessa ohi jos et poistu sekunniksikaan huuhalta :=))))

• Sydän.Ystävä
        yksitypy kirjoitti:

olis sun köyttää ittes kettingillä kiinni tuoliin.
        Voipi tulla sellasia pahoja jälkitärinöitä vielä :=)) Mutta älä kuitenkaan huoli. Se kuuluu taudin kuvaan ja menee pikkuhiljaa illan kuluessa ohi jos et poistu sekunniksikaan huuhalta :=))))

Pitikö sun nyt tuokin sanoa ääneen...jälkitärinöitä!!! Ja juuri kun aattelin lähtee kohta saunaa lämmittämään,nyt en kyllä selevii millään ;)))

• yksitypy
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Pitikö sun nyt tuokin sanoa ääneen...jälkitärinöitä!!! Ja juuri kun aattelin lähtee kohta saunaa lämmittämään,nyt en kyllä selevii millään ;)))

saunaan mennä. Siellä se hiki vasta tuleekin.
        Mutta toisaalta. Kannattaako sun sinne saunaan enää mennä, kun sulla muutenkin hiki jo. Äkkiä käyt sen hien vaan huuhtomassa suihkun alla :=)))

• Sydän.Ystävä
        yksitypy kirjoitti:

saunaan mennä. Siellä se hiki vasta tuleekin.
        Mutta toisaalta. Kannattaako sun sinne saunaan enää mennä, kun sulla muutenkin hiki jo. Äkkiä käyt sen hien vaan huuhtomassa suihkun alla :=)))

kun tää hiki onkin kylmänhikeä,pakko saada se lämpimäksi,jos se sitten vaikka lakkais ;))
        Varpaatkin on ihan kalikat :((

• AMR-52

...takasin..)))) aatellu et suvet ja karhut siut nielleet..))) etkös siel susirajan tuntumas jossai..))))) mukavaa ko palasit..))

• Sydän.Ystävä

karhut syöneet,onneksi menneet jo talviunilleen :))
        Kiitoksia vaan toivotuksista :))

• leidi_10

Missäs oot ollu ku tommosii oireita on pukannu päälle..? :)))

• Sydän.Ystävä

oireita alkoi tulla...oli melkein niinku viimeinen aika palata takas ;))

• leidi_10
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

oireita alkoi tulla...oli melkein niinku viimeinen aika palata takas ;))

No kiva ku palasit..:)))) Mul ei oo enää ollu oireita vaikken joka päivä oliskaan tääl..Oon ajatellu etten enää tuliskaan..mut.....

• Sydän.Ystävä
        leidi_10 kirjoitti:

No kiva ku palasit..:)))) Mul ei oo enää ollu oireita vaikken joka päivä oliskaan tääl..Oon ajatellu etten enää tuliskaan..mut.....

pitää paussia jonkin aikaa,sillon ku tuntuu siltä...sitten sitä taas jaksaa jonkin aikaa :))
        Sie taijat vaikuttaa tuolla muuallakin,oon vaan huomannu ;))

• leidi_10
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

pitää paussia jonkin aikaa,sillon ku tuntuu siltä...sitten sitä taas jaksaa jonkin aikaa :))
        Sie taijat vaikuttaa tuolla muuallakin,oon vaan huomannu ;))

ahkeraan oo tääl ollu.. Ai missä muualla vaikutan???? Putosin kärryiltä....??

• Sydän.Ystävä
        leidi_10 kirjoitti:

ahkeraan oo tääl ollu.. Ai missä muualla vaikutan???? Putosin kärryiltä....??

oon sut ohimennen nähnyt,jos nyt sama sit olet,vaan nikki ainaskin on sama :))

• leidi_10
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

oon sut ohimennen nähnyt,jos nyt sama sit olet,vaan nikki ainaskin on sama :))

En oo ollu ainakaan mä!!! MISSÄ?? Onko sama nikki???

• Sydän.Ystävä
        leidi_10 kirjoitti:

En oo ollu ainakaan mä!!! MISSÄ?? Onko sama nikki???

älä nyt hermostu,voi olla että siitä puuttuu toi alaviiva,että se on pelkkä leidi10.
        Sori,ei ollu tarkotus järkyttää :((

• leidi_10
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

älä nyt hermostu,voi olla että siitä puuttuu toi alaviiva,että se on pelkkä leidi10.
        Sori,ei ollu tarkotus järkyttää :((

missä oot sen nähny? Kyllä mä vähän järkytyin.Luulekohan muutkin että se oon ollu mä?

• Sydän.Ystävä
        leidi_10 kirjoitti:

missä oot sen nähny? Kyllä mä vähän järkytyin.Luulekohan muutkin että se oon ollu mä?

on tuolla 40-sätissä.No ei kai siinä nyt mitään pahaa ole jos sätissä käy välillä,ota rauhallisesti vaan ;))

• leidi_10
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

on tuolla 40-sätissä.No ei kai siinä nyt mitään pahaa ole jos sätissä käy välillä,ota rauhallisesti vaan ;))

rauhallisesti. Kerro viel missä on 40-sätti ja miten pääsen kattoo sitä? Ei oo mitään pahaa,mut ei oo kiva jos muutkin luulee että se oon mä. :((

• Carmencita

On se kumma kun ne askeleet toden totta aina silloin tällöin tänne vie. ;-)
      Mukavaa kuulla sinun taas iloisena siellä lirkuttelevan. ;-))

• Sydän.Ystävä

Ja musta kun ääneni kuulostaa variksen raakkumiselta ;DDD
        Mukavaa nähdä suakin Carm,vaan nyt samantien poistun saunaan,heips vaan :))

• Carmencita
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Ja musta kun ääneni kuulostaa variksen raakkumiselta ;DDD
        Mukavaa nähdä suakin Carm,vaan nyt samantien poistun saunaan,heips vaan :))

onneksi se ei kuulu näin kirjallisena muotona.
        ;-))
        Koitamma kestää kummiskin, mukavaa saunomista.

• Lämminsydäminen ihminen on aina tervetullut tänne - mutta että takaisin?

Ethän ole poiskaan lähtenyt............???

T. MM.

• Sydän.Ystävä

En kai näköjään sitten olekkaan,kun joku ihme kumma vetovoima se vaan vetää tänne takas,vaikka sitä joskus itkukurkus vannoo,että nyt riitti :))
        No ihmisen mieli on niin ailahtelevainen,vaan hyvää tekee pitää paussiakin silloin kun siltä tuntuu :))

• Doe-01

ja terkkuja täältä tois puolt jokkee.Tällä kertaa en puhukaan Aurajoesta,vaan Suomenlahdesta:=)))Tuliaisia toin runsain määrin,ja kohta sinäkin pääset niitä maistelemaan;)))

Porukka kyllä otti paukkuja minkä ehti,mutta mä olin kahvi-cokis linjalla,kuten lupasin.Ketään muutahan mä en tottelekaan;=))

Mustamäki ja Lasnamäki oli entisellään,mutta "vieraisilla"en käynyt;DD

• Sydän.Ystävä

Täydet kymmenen pistettä sulle kahvi-cokis linjasta,hauskaa voi olla ilman paukkujakin ;))
        Vaan täältä huuhaalta on tainut ilo karata jonnekkin :(

• Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Täydet kymmenen pistettä sulle kahvi-cokis linjasta,hauskaa voi olla ilman paukkujakin ;))
        Vaan täältä huuhaalta on tainut ilo karata jonnekkin :(

Mutta eiköhän tämä viikonloppuna piristy:)

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Mutta eiköhän tämä viikonloppuna piristy:)

ainakin niin,minäkin kokeilin tuossa äsken huuhaan sättiä,vaan hiljaista oli sielläkin :((
        Ei kai vaan ole tarttuvaa tää syysmasennus,en haluais ainakaan itselleni sitä :)

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      32
      5074
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      266
      4928
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      54
      4433
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      67
      2405
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      46
      1848
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      24
      1781
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      18
      1759
    8. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      77
      1704
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      14
      1492
    10. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      106
      1460
    Aihe