Vesimies (N) ja Kaksonen (M)

jaa-a?

Miten he sopivat yhteen? Omia kokemuksia saa myös kertoo! Tosi tärkeetä! kiitos etukäteen! :)

-tunteet sekasin-

13

5999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanevaan

      Hyvin sopii ja kivaa on.

      • pariton

        sopia ei ainakaan me sovittu kaksosmiehen kanssa kaksonen kahlehti liikaa ja riitaa tuli joka asiasta. Vaikka onhan niitä poikkeuksiakin ja ei näitä horskooppi juttuja vakavasti kannata ottaa. Tuntuu ettei vesimies naiselle ei sovi oikein mikään tähtimerkki.


    • nousevaleijona

      Itse olen vesimies nainen ja olemme olleet kaksos mieheni kanssa yhdessä liki 20 vuotta! Lapsiakin meillä on. Alku aikoina oli hankalaa, paljon erimielisyyksiä tyhmistäkin asioista, mutta niistä on jo nyt päästy. Kaksonen pitää vaan "kouluttaa" mieleiseksi jos niin vois sanoa??? Häneltä (mieheltäni ainakin) löytyy silloin tällöin kaksi puolta, välillä hän on ihana ja huomaavainen, sekä toisinaan kaikkea muuta!!! Kannattaa Sinun yrittää ainakin!! Suosittelen lämpimästi!! Kaikkea hyvää Teille molemmille!!!

      • Santtu35

        Jep olen aivan samaa mieltä , kun oon ollut 6,5v. avopuolisoni kanssa ja se on kanssa kaksonen ja RAKASTAN HÄNTÄ


    • 11v yhdessä

      Keskustelun aiheita riittää ja seksi on monipuolista. Kaksosmiestä ei voi ainakaan mustasukkaisuudesta ja kahlitsemisesta moittia. Molemmat arvoistavat vapautta ja uusia ideoita.

    • Pixu

      Kyllähän nuo kaksoset sellaisiakin veijareita ovat, että heidän kanssaan tulee testatuksi kaikki, onko joku asia epäaitoa vai aitoa. Tuulista, mutta antoisaa elämää.
      En voisi kuvitellakkaan eläväni jonkun tylsän junttimerkin rinnalla jossa kaikki on mielikuvituksetonta arkea.
      Oon tullut siihen tulokseen, että jos haluat löytää elämästä jotain jännää tai suurempaa, niin sitä löytyy kaksosen, vaaan tai toisen vesimiehen kanssa. Näissäkin merkeissä on kuitenkin monenlaista tallaajaa, että kannattaa käyttää sitä arvostelukykyä.

      • boboo

        Minulta myös löytyy kotoa kaksonen.
        Riitaa meille tulee miehen mielen muuttuessa joka toinen tunti, mistä johtuen ideat jotka alunperin ovat kaksosen keksimiä eivät olekaan enään hänestä hyviä ja tietystikään kaksonen ei sitä enää muista. (nouseva neitsyt vielä)

        Totta on se, että miehen sisällä asuu kaksi persoonaa, joskus hyvässä ja joskus pahassa. Joten mies osaa kyllä yllätää positiivisestikkin. Viimeksi eilen oli minun katsottava miestäni pitkään ja kysyttävä mistäs nyt tulee kun oli niin ihanalla tuulella =D.

        Veijari tuo mies on ja kovat koulut on minun kanssa käynyt. Ja toisinaan pientä vilppiä yrittää mutta on niin läpinäkyvä että ei voi kun nauraa.


      • Sanguinaire
        boboo kirjoitti:

        Minulta myös löytyy kotoa kaksonen.
        Riitaa meille tulee miehen mielen muuttuessa joka toinen tunti, mistä johtuen ideat jotka alunperin ovat kaksosen keksimiä eivät olekaan enään hänestä hyviä ja tietystikään kaksonen ei sitä enää muista. (nouseva neitsyt vielä)

        Totta on se, että miehen sisällä asuu kaksi persoonaa, joskus hyvässä ja joskus pahassa. Joten mies osaa kyllä yllätää positiivisestikkin. Viimeksi eilen oli minun katsottava miestäni pitkään ja kysyttävä mistäs nyt tulee kun oli niin ihanalla tuulella =D.

        Veijari tuo mies on ja kovat koulut on minun kanssa käynyt. Ja toisinaan pientä vilppiä yrittää mutta on niin läpinäkyvä että ei voi kun nauraa.

        Minullakin tämmöinen kaksosmies kiikarissa :) Olen ihan tuuliajolla,en ennen ole tällaista tuntenut,välillä olen niin välinpitämätöntä että itseäkin hirvittää,ja välillä taas haluaisin vain ryöstää tämän miekkosen kotiini enkä päästää koskaan pois. Olen vähän ristiriitaisessa tilanteessa,kun olen niin ujo etten kertakaikkiaan pysty kysymään kyseiseltä henkilöltä mitä mieltä hän on minusta. Olemme netissä jutelleet paljonkin,ja hän on koulussa samalla ammatillisella linjalla kuin minäkin,mutta kolmannella vuodella jo menossa,eli kaksi vuotta vanhempi. Kamala kun elämä on niin epäselvää välillä ettei tiedä mitä tekisi,mutta kuitenkin se saa välistä sukat pyörimään jaloissa niin ettei meinaa pystyssä pysyä :)

        Haluaisinkin kysyä että onko kaksosmies kovinkin avoin sanomaan tunteitaan,jos vähän yrittäisi vinkata jotain? Itsellä ei vain luonne anna periksi kysymään :/


      • Kaksoseen hurahtanut.
        Sanguinaire kirjoitti:

        Minullakin tämmöinen kaksosmies kiikarissa :) Olen ihan tuuliajolla,en ennen ole tällaista tuntenut,välillä olen niin välinpitämätöntä että itseäkin hirvittää,ja välillä taas haluaisin vain ryöstää tämän miekkosen kotiini enkä päästää koskaan pois. Olen vähän ristiriitaisessa tilanteessa,kun olen niin ujo etten kertakaikkiaan pysty kysymään kyseiseltä henkilöltä mitä mieltä hän on minusta. Olemme netissä jutelleet paljonkin,ja hän on koulussa samalla ammatillisella linjalla kuin minäkin,mutta kolmannella vuodella jo menossa,eli kaksi vuotta vanhempi. Kamala kun elämä on niin epäselvää välillä ettei tiedä mitä tekisi,mutta kuitenkin se saa välistä sukat pyörimään jaloissa niin ettei meinaa pystyssä pysyä :)

        Haluaisinkin kysyä että onko kaksosmies kovinkin avoin sanomaan tunteitaan,jos vähän yrittäisi vinkata jotain? Itsellä ei vain luonne anna periksi kysymään :/

        Olen itse vesimies naikkonen ja tapasin vuosi sitten ihanan kaksoismiehen. Samalla aaltopituudella on helppo olla. Vaikeuksia on riittäny mut kaikki on kestetty ja oikea vekkulihan tuo kaksonen on; aina pilke silmäkulmassa, huumoria löytyy. Ajattelevainen ja leikkisä. Oikeen hyvä yhdistelmä. Salaperäinen, vakavamielisempi vesimies saa kaksoismiehestä leppoisan kumppanin, joka ei kuitenkaan lyö kaikea leikiksi vaan osaa olla myös syvällinen ja huomaavainen todella usein. Osoittaa tunteensa sekä sanoin että teoin. Vaikkei ehkä sit muille niitä kailoittaisikaan.
        Seksi luistaa monipuolisen vesimiehen ja kokeiluhaluisen kaksoismiehen kesken upeasti, eikä keskustelutaitojakaan ole unohdettu tässä parisa.
        Kaksonen tahtoo kyllä tilaa myös touhottaa omia päähän pistoksiaan, toisinaan hyvin vauhdikas käänteissän ja flirttailu saattaa joskus ottaa päähän vaikkei kaksos-mies sitä tosissaan ole tarkoittanutkaan. Et sellaisia kokemuksia.


    • vesimies (n)

      vaikkakin kaksosen muuttuvasta persoonallisuudesta saattaa kehkeytyä ongelma.
      Itse olin 2 vuotta kihloissa kaksosmiehen kanssa. Molemmat olivat täysillä jutussa mukana ja tunteet olivat vahvat -ehkä liiankin.. Suhde loppui fyysiseen väkivaltaan, aiheettomiin syytöksiin ja satuttaviin sanoihin. Nyt, erottuamme, olemme paremmissa väleissä, kuin ehkä koskaan.

      Kaksosen kanssa on ihana olla, eikä mikään luultavasti tule olemaan normaalia, tai keskivertoa. Suhteesta voi tulla jotain suurta, kunhan epäkohtia on valmis käsittelemään sinnikkäästi.
      Kaksonen nimitäin muistaa kaiken ja on valmis tarpeen tullen käyttämään asioita omiin tarkoitusperiinsä sopivina ja täysin ulkona asiayhteyksistään.

      Mutta toisaalta kaksonen myös rakastaa, täysillä ja tulisesti. Voin kokemuksesta sanoa,että huolimatta kaikista epäkohdista, pian vuoden särkynyttä sydäntäni paranneltuani ja löydettyäni jo uuden rakkauden, että huolimatta kaikista epäkohdista en vaihtaisi tuota pätkää elämästäni pois mistään hinnasta. Onnea!

    • Julie

      Mielestäni vesimies-nainen ja kaksoset-mies sopivat hyvin yhteen. :) Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä pian kahdeksan vuotta, eikä ole valittamista. Olemme aika räiskyvä pariskunta ja välillä otamme yhteen kiivaastikin, mutta välillä pyyhkii todella ihanasti. Kaksosmies on hauska ja hyvää seuraa. Koskaan ei tule aika pitkäksi. Toisaalta kaksosmies osaa olla myös erittäin rasittava. Hänessä on horoskooppimerkkinsä mukaisesti kaksi eri persoonaa; joko hän on ihan hirveä tai sitten hirveän ihana.

      • Elle3

        Sattuipas vaan sittenkin niin, että minä rakastua rapsahdin kaksosmieheen! :D Yhdyn kyllä moneen täällä, että välillä kaksonen on aivan älyttömän ihana ja välillä sitten ihan kamala!

        Hauskaa on ollut, eikä tylsää hetkeä oikein ole ollut. Hirveän kokeilunhaluinen ja spontaani hän on.

        itserakkaan leijonamiehen jälkeen tämä kaksonen on melkein täydellinen!


      • pettynyt vesimies/ n
        Elle3 kirjoitti:

        Sattuipas vaan sittenkin niin, että minä rakastua rapsahdin kaksosmieheen! :D Yhdyn kyllä moneen täällä, että välillä kaksonen on aivan älyttömän ihana ja välillä sitten ihan kamala!

        Hauskaa on ollut, eikä tylsää hetkeä oikein ole ollut. Hirveän kokeilunhaluinen ja spontaani hän on.

        itserakkaan leijonamiehen jälkeen tämä kaksonen on melkein täydellinen!

        vaikutti melkein liianki täydelliseltä (itse olen siis vesimies n)

        seurustelimme ainoastaan vajaa kaksi viikkoa kunnes kaksonen teki mitä teki, petyin todella pahasti enkä ottais enää kaksosmiestä. ei tietenkään sais yleistää.

        onnea niille joilla menee hyvin! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe