Vesimies ja Leijona

kuinka?

sopivatko yhteen? perusteluita? Kiitosh! :)

-epätoivonen-

16

8433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee?

      lei´jonat (varsinkin miehet) leikkivät tunteilla ja eivät osaa päättä mitä haluavat... oisko vähän mustasukkaisiakin, mene ja tiedä... *huokaus*

    • räyh

      omasta mielestäni vesimies(mies) on enemmän kaveri leijonalle(nainen). ainakin itsellä on useampia kokemuksia suhteistani vesimiehiin ja suhde on ollut enemmän platoninen. seksi tosin on ollut mahtavaa, silloin kun sitä on saanut. vesimies sammuttaa leijonan ja kahlitsee liikaa, ei anna leijonalle vapautta toteuttaa itseään.

      • räyh

        tuohon vielä lisänä että vesimies,ainakin minun muutamat vesimiehet, on liian korrekti ja ajatteelee liikaa mitä muut heistä ajattelevat, toisin kuin leijonat joita ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä muut ovat.


      • -jellona

        olen ollut pitkäaikaisissa suhteissa vesimies miehien kanssa, mutta molemmat niistä on päättynyt samaan ahdistuneeseen oloon. vesimiehillä on tarve saada varmaksi omaksi oma rakas, kuristumisen ja toisen kiintymyksen tukahtumisen ehdoilla. harmi niin. toinen vesimiesmies olisi muuten täydellinen, mutta roikkumiseleet ovat estävä tekijä. puhuimmekin asiasta, eikä vesimies uskonut ikinä voivansa suhtautua erilailla minuun,ilman suurensuurta mustasukkaisuutta, vaikka siis yritttäisikin.

        i need some air to fly!


      • Aikuinen leijona
        -jellona kirjoitti:

        olen ollut pitkäaikaisissa suhteissa vesimies miehien kanssa, mutta molemmat niistä on päättynyt samaan ahdistuneeseen oloon. vesimiehillä on tarve saada varmaksi omaksi oma rakas, kuristumisen ja toisen kiintymyksen tukahtumisen ehdoilla. harmi niin. toinen vesimiesmies olisi muuten täydellinen, mutta roikkumiseleet ovat estävä tekijä. puhuimmekin asiasta, eikä vesimies uskonut ikinä voivansa suhtautua erilailla minuun,ilman suurensuurta mustasukkaisuutta, vaikka siis yritttäisikin.

        i need some air to fly!

        Tämähän mielenkiintoista, vaikka nyt ei olekaan kyse parisuhteesta... Nimittäin minulla on muutama hyvä vesimies-nainen ystävä, ja yhteistä heille on/oli mustasukkaisuus pelkästään naispuolisessa ystävyyssuhteessa. Tosin he ovat hyvin "eriasteisia", enkä tiedä heidän koko karttaa... joten en halua yleistää näiden muutamien kokemusten perusteella. Yksi vesimiesnainen takertui hyvin lapsenomaisesti, mutta on nyt ottanut etäisyyttä, kun on lyöttäytynyt tiiviisti yhteen härän kanssa (näyttää muuten erinomaiselta yhdistelmältä:). Olen onnellinen hänen puolestaan ja iloinen, että ystävyytemme toimii edelleen, vaikka monta kertaa hänen mielestään loukkasin häntä "jättämällä" hänet... minun mielestä kyseessä oli vain aikuisen ihmisen oma elämä ja omat valinnat... joihin veskari olisi halunnut vaikuttaa.
        Veskarimiehiin en ole törmännyt, en ainakaan tiedä:) Ilmamerkit sinänsä kyllä näyttäisivät sopivan itselleni loistavasti.


      • hansu
        räyh kirjoitti:

        tuohon vielä lisänä että vesimies,ainakin minun muutamat vesimiehet, on liian korrekti ja ajatteelee liikaa mitä muut heistä ajattelevat, toisin kuin leijonat joita ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mieltä muut ovat.

        Olen itse vesimies(nainen) ja en itse välitä mitä muut minusta ajattelevat. Olen mieluusti erilainen kuin muut ja tykkään erottua joukosta. - Vai tarkoititko tällaista muista piittaamista? - En tiedä onko asiaan vaikutusta sillä, että olen mm. nouseva leijona... Toisaalta kaipaan kyllä muiden hyväksyntää ja kiitosta ja kehujakin ... eli aika kaksinainen ihminen taidan olla?!


      • Eri mieltä...

        Tosta vesimiehen kahlitsevuudesta oon eri mieltä. Ihan perinteisesti leijonathan on niitä, jotka haluaa omistaa ja vesimiehet niitä, joita kukaan ei voi koskaan omistaa...

        Maikkarin helmessä (kuudes aisti), on luonnehoroskoopit. Ovat ainakin tähän asti pitäneet itsellä, sukulaisilla, ystävillä jne. lähes täydellisesti paikkansa... ainahan on muutamia juttuja, jotka ei pidä paikkansa...
        Käykääpä kurkkaamassa...


    • hyvin sopii

      Ainakin parisuhdeanalyysit on sitä mieltä, että toimii!:) Lycka till!

      Jos molemmat merkit on kypsällä kehitystasolla, ongelmat ei tule olemaan suuren suuria... Leijonamiehiä toiset moittii pettureiksi ja yleensäki tuntuu, että ei ole kovin imartelevaa olla jellona:)

      Mutta meitä on moneen lähtöön, ja itse naispuolisena leijonana oon ehdottoman uskollinen ja kun sitoudun johonkin, en hevillä anna periksi vastoinkäymisten tullessa... aina ja aina olen sitä mieltä, että keskustelemalla asioista selvitään.

      Ja vaikka kaipaan paljon rakastetun huomiota (ja annan sitä itse hyvin paljon), olen oppinut olemaan vaatimatta. Kaikki tulee aikanaan, ja jos jotain ei saa, ei ole tarviskaan... se on mottoni. Iloista syksyä!

      • leijonaNa-leijonille

        Itselläni on ollut kaksi vesimies-miestä . Kumpikin suhde oli hyvin vaikea . Ensimmäinen vesimieheni ei ollut uskollinen ja se jos mikä sattui tosi pahasti . Muuten hän oli ihana ja sai aikaan suuria tunteita minussa mutta uskottomuuden vuoksi minun oli pakko lopettaa suhde . Toinen ei ehtinyt oikein kunnon suhteeksi kehittyäkään koska en saanut mitään selvää hänen tarkoitusperistään . Rakastuin kyllä heti häneen mutta en koko aikana tiennyt missä mennään ,ollaanko vai eikö olla :( Epätietoisuus rassasi niin pahasti etten jaksanut tuskailla kovin pitkään hänen kanssaan . Seksi oli ekan kanssa upeaa ja toisenkin kanssa olisi voinut olla ellei hän olisi kärsinyt joistakin tyypillisistä keski-ikäisen miehen vaivoista.....


    • leijona

      Olen ollut naimisissa vesimies miehen kanssa jo 30 vuotta,mielestäni me sovimme vallan mainiosti yhteen.Mieheni antaa minulle tarvittavan liikkuma vapauden,mikä on leijona-naiselle hyvin tärkeää.Hän tukee ja kannustaa minua,oli kysymys kuinka "päättömästä" asiasta hyvänsä.Vesimies-mies on yleensä se ,jolla on "jalat maassa".Suosittelen......

      • LeoN

        Takana useampi vuosi vesiMiehen kanssa ja on paras suhde ikinä. Herra on se järki ja itse rauhallisuus, minä sitten sitä tulta ja tappuraa. Vastakkaiset elementit tasoittavat toisiaan hyvin. Tietysti ikä sanelee jonkin verran. Olemme molemmat jo hyvän matkaa aikuisia, joten menot on menty.
        En voisi parempaa suhdetta löytää.


      • flan
        LeoN kirjoitti:

        Takana useampi vuosi vesiMiehen kanssa ja on paras suhde ikinä. Herra on se järki ja itse rauhallisuus, minä sitten sitä tulta ja tappuraa. Vastakkaiset elementit tasoittavat toisiaan hyvin. Tietysti ikä sanelee jonkin verran. Olemme molemmat jo hyvän matkaa aikuisia, joten menot on menty.
        En voisi parempaa suhdetta löytää.

        ...mun vesimiespoikaystävä, siis!=)
        Ollaan seurusteltu vuosi, mutta alku oli vähän maantieteellisesti etäistä, kun reissasin ja opiskelin ulkomailla niin tiiviisti. Tai no, ihan ekaksihan mä luulin et me ollaan vaan kavereita, mut sitten siitä tulikin jotain ihan muuta. Se yhteinen ajanvietto vaan meni niin kevyesti ja vaivattomasti. En ole koskaan tuntenut olevani niin hyväksytty omana itsenäni kenenkään muun seurassa!

        Vesimies ei ehkä näytä etenkään alussa tunteitaan niin avokätisesti kuin Leijona. Ajan kanssa sekin alkaa näkyä. Toisaalta, sain auringonkukkia tokilla treffeillä=) Nyt puolentoistavuoden jälkeen ihmettelen niitä kukkia, ja poikaystäväni, joka on hyvin tietoinen tästä, hykertelee päästyään yllättämään.

        Vapauden puutetta en ole ikinä tuntenut! Molemmat menee ja tulee tarpeidensa mukaan, yleensä baarista palaava puolisko selittää humalapäissään illan tapahtumia toiselle´varsinkin avoimesti.

        Vapaa-ajan kiinnostuksenkohteet menee meillä aika pitkälle yksiin, käydään keikoilla, kuunnellaan musiikkia ja nyt ollaan lähdössä reissuun yhdessä. Yhdessä touhuaminen ja tekeminen on selkeästi Vesimiehen ehdottomasti parhaita vahvuuksia! Kaikista ideoista Vesimiehet ei aina heti innostu kauheasti - tai saavat vain muuta ajateltavaa;)- mutta ajan kanssa niitä omia ideoitaan voi pikkuhiljaa puskea läpi. Vesimies ei todellakaan ole laiska!

        Toisaalta, myös horoskooppimerkkien ulkoiset todellisuudet tukee meidän suhdetta, kuten suht samanlainen maailmankatsomus, sekä perhesuhteet. Mulle perhe on kuitenkin sen verta tärkeä, et suhde sellaisen nuoren miehen kanssa, jonka äiti tai isä ei voi millään tavalla ymmärtää eikä hyväksyä mua tällaisenaan, on oikeastaan mahdoton. Tästä on karvasta kokemusta. Erityisplussana mainitttakoon poikaystäväni äiti, joka nauttii omasta elämästään, ei poikansa hyysäämisestä tai kyttäämisestä.


    • mmm

      Minä vesimies-nainen olen hyvää vauhtia rakastumassa leijona-mieheen :D Onnistuuko suhde?!

      • Marge

        omakehua ja ruusuisia tulevaisuudensuunnnitelmia. Haluaa hemmotella mutta työt menevät kuitenkin edelle koska haluaa edetä urallaan (toiv se vaihe hänellä jo ohi). Ei kannata uskoa tulevaisuuden suunnitelmiin vaan toisesta korvasta ulos koska ne ei välttämättä toteudu se on vain sitä leijonan paistattelua suuruudella. Onnea matkaan! mulla se ei onnistunut


      • vesimiesn-73
        Marge kirjoitti:

        omakehua ja ruusuisia tulevaisuudensuunnnitelmia. Haluaa hemmotella mutta työt menevät kuitenkin edelle koska haluaa edetä urallaan (toiv se vaihe hänellä jo ohi). Ei kannata uskoa tulevaisuuden suunnitelmiin vaan toisesta korvasta ulos koska ne ei välttämättä toteudu se on vain sitä leijonan paistattelua suuruudella. Onnea matkaan! mulla se ei onnistunut

        10 vuoden kokemuksella voin yhtyä edelliseen..työ todellakin menee kaiken edelle ja ne muut työkuviot..pahimmassa tapauksessa sieltä löytyy salainen kumppanikin.Mut joo oon katkera tai en,mut mustasukkainen enkä kahlitseva en ole koskaan ollut..mutta näpeille tuli silti.


    • MasterOfAllMetal

      Kyllä tulevien vuosituhansien ihmiset saavat lukea täältä kuinka osa 2000-luvun ihmisistä ovat olleet alkeellisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe