Suosikin grand prix on alkanut...
www.suosikki.fi
Paras ulkomainen; bändi, biisi, albumi-sarakkeisiin. Ja biisiksi äänestetään Just Want You To Knowta, että yksi biisi saa mahdollisimman paljon ääniä!
Äänestämään!
4
411
Vastaukset
- jenninenni
Jep, oon käyny äänestämässä :>
- mielestäni
Backstreet Boys on paras homoseksuaalisten miesten bändi heti Beatlesien jälkeen! On hyvä että nykyään ei artistien tarvitse peitellä seksuaalista suuntautumistaan kuten Michael Jackson joutui aikoinaan tekemään! Jopa joidenkin suomalaisten bändien keulakuvat ovat ylpeitä homoudestaan, tästä hyvänä esimerkkinä on The Rasmus yhtyeen Lauri ja Antti Tuisku. Hyvä ettei homous ole enää este hyvälle levymyynnille ja menestymiselle musiikkimarkkinoilla. Nyt kun BSB:n Kevinkin julkisti menevänsä miehen kanssa naimisiin niin voidaan ylpeänä todeta että vuosikausien salailu on viimein onnellisesti ohi.
- Sunlower
Tää on varmaan kaikkien aikojen huonoin provo joka olen lukenut..
- nöpö
Toivottavasti helpotti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337