Hauiksen koko?

Muita kokoja

Oisko 40 cm olkavarren ympärys hyvä?

15

4477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =.)

Nyt on vain odotettava lisää ilmoituksia. Mittasin ihan piruuttani omani ilmoituksesi jälkeen ja sain 40.5. Ohuenlaiset meillä taitavat olla olkavarret. Pidetään me vaan siimat taskuissa, etteivät tuulessa sotkeentuisi.

• normaali mies

No ei kai 40cm ole mikään iso?? alle 20cm varjokuvana!!! Varmasti varjokuvana about 14 jos paksuutta olkavarressa olisi minimaaliset 6cm.

Eli sulla on narukäsi.

terveisin poika 21v.

• Muita kokoja

siinä ei olekaan yhtään läskiä :)

• habakalle

Tuollaisen 40 cm kunnollisen tiukan hauiksen kun saisi tyttöystävälle, niin mikäs sen seksikkäämpää olisikaan. Siinä sitä olisi jatkuva pullotus omissa housuissa kun mimmi hauistaan esittelisi.

• Äijä

Niillä on kuitenkin isommat hauikset. Onko muhkuraisen lihaksikas nainen muka nainen??? Ota kulli käteen ja toteuta itseäsi myös bodari- ja painijaporukoissa, niin ei tarvi asettaa naisille mitään transvestiittivaatimuksia.

• turo
        Äijä kirjoitti:

Niillä on kuitenkin isommat hauikset. Onko muhkuraisen lihaksikas nainen muka nainen??? Ota kulli käteen ja toteuta itseäsi myös bodari- ja painijaporukoissa, niin ei tarvi asettaa naisille mitään transvestiittivaatimuksia.

mun haba on 48cm siis ympärys mitta eikä ole mielestäni iso

• arska
        turo kirjoitti:

mun haba on 48cm siis ympärys mitta eikä ole mielestäni iso

on 56 senttiä haban ympärysmitta. Se taitaa olla aika keskiverto vai mitä?

• Riku Kiri
        arska kirjoitti:

Riku Kirilla on vaan 53 cm, että sillee....

• arska
        Riku Kiri kirjoitti:

Riku Kirilla on vaan 53 cm, että sillee....

56 cm oli Arnold Schwarzeneggerin hauiksen ympärys...

• Anonyymi
        arska kirjoitti:

Ja sitten huomasit heränneesi ja kastelleesi sänkysi😂 Ota poika ne ylimääräiset 25 cm pois tuosta mitasta.

• Lihasta

Voihan sitä mittailla, läskillä saa yllättävän paljon ympärysmittaa. Onhan mun mummollakin isompi hanska, kuin mulla.

• qupra

29 cm oikean käden hauis, nousi 30 cm saakka tulos kun oikein jännitin :)

Penis on jäykkänä noin 17 cm. Korreloikohan nämä sitten.. olisipa minulla isompi hauis?

• JoJo

32 senttiä minä sain hikisesti jännitettyä, ja taitaa siinä olla vielä läskiäkin olla vähän.. Toisaalta en minä enempää kaipaisikaan, kun alkaisi varmaan olla aika puntti sitten naiseksi X)
      -nainen riittävillä hauiksilla ja niitä murehtimatta

• =.)

Ei se elämä ole lihaksista ja muustkaan koosta kiinni. Onneksi! Kohtalaisesti on pärjätty tähänkin asti ni eiköpä tästä eteenkin päin.

• Anonyymi

40cm ei ole iso vähärasvaisenakaan. Mutta treenattu varmaan on ja sen jo huomaa. 48cm alkaa olla jo silmiinpistävän kokoinen vähärasvaisena. 50cm:stä kun alkaa nousemaan kohti 60cm, niin valitettavan harvoin näkee sellaisia mittoja vähärasvaisena.

Korostan vielä kerran sanaa vähärasvaisena. Paskuimmat käsivarret ovat läskeillä, jos vain mittanauhan luku merkitsee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3693
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      72
      3075
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      53
      2271
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      13
      1503
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      65
      1259
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      86
      1136
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      981
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      961
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      945
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      932
    Aihe