Hehkutulpan vaihto

Nimetön

Neuvokaa mitä pitäisi ajatella, autoni on veholla,hehkutulpan vaihdossa.Korjaaja katkaisi hehkutulpan ja nyt otetaan kansi auki. Helppo,halpa remontti muuttuu nyt tosi kalliiksi. Pitääkö minun se maksaa se kaikki????????

10

10330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvi

maksaa,vehon asentajan moka.Minä en maksais!

• pois...

Joskus se hehkutulppa voi katketa, ainoa maksaja on auton omistaja.
      Tietenkin jos autolle on luvattu jonkinlainen takuu, kuuluu se takuun piiriin.

• kuluttajansuojalaki

Hehkutulppa ei katkea jos sitä kiristetään oikealla momentilla, se on varma.
      Asentaja on ollut huolimaton vaihtotyössään, se on syy vahinkoon. Veho maksaa taatusti vahinkonsa.
      Voit ilmottaa Veholle ettet maksa lisätöistä.
      Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

• höpö...

Ei merkkiliikkeen asentaja katkaise tulppaa kiristäessä, jos katkaisee tietenkin korvaa.
        Tulppahan katkeaa irroitettaessa ja on asiakkaan vastuulla.

• MB-250D vm-95

Kun tulppa menee "mykäksi"se pitää vaihtaa heti uuteen,muuten se karstoittuu helkutin lujaan ja irrotettaessa voi katketa.Vika ei todellakaan ole missään kiristysmomentissä!!!!vaikka se ois kuinka oikeaan tiukkuuteen laitettu niin se voi tarttua alumiini kanteen aivan helvetin lujaan.(kokemuksta on)Moottori pitäs ajaa lämpimäksi ja sitten alkaa niitä irroittamaan niin voisivat paremmin irrota.Kysyjälle kuka maksaa viulut sanoisin että koita saada korjaamon vahingoksi muuten tulee iso lasku,kannentiiviste työt ym...*ei voi muuta virkkaa kuin että ompa vittumainen tuuri ollut*

• Kuumana irti

Jos asentaja on ammattimies eikä mikään harjoittelija, hän tietää että "sammunutta" hehkutulppaa ei saa koskaan yrittää irroittaa kylmänä! Kuuman koneen metallien erilaiset lämpölaajenemiset jne. mahdollistavat karstaisenkin hehkun irroittamisen kokonaisena, kun sen tietää miten tehdä!

• mä vaan

kenen piikkiin remppaa tehdään?kerro väliaikatietoja?kiinnostava juttu

• mä vaan

miten rempan kans kävi?

• Nimetön

Kyllä se meni omaan piikkiin. Auto olisi jäänyt sinne korjaamolle jos en olisi maksanut.

• mä vaan
        Nimetön kirjoitti:

Kyllä se meni omaan piikkiin. Auto olisi jäänyt sinne korjaamolle jos en olisi maksanut.

Paniko ne kansipultitkin uudet?käyttivätkä höylässä?paljo oli lopulta "tulpan vaihto hinta"???1000E???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1536
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      21
      1035
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe