Neuvokaa mitä pitäisi ajatella, autoni on veholla,hehkutulpan vaihdossa.Korjaaja katkaisi hehkutulpan ja nyt otetaan kansi auki. Helppo,halpa remontti muuttuu nyt tosi kalliiksi. Pitääkö minun se maksaa se kaikki????????
Hehkutulpan vaihto
10
10330
Vastaukset
- tarvi
maksaa,vehon asentajan moka.Minä en maksais!
- pois...
Joskus se hehkutulppa voi katketa, ainoa maksaja on auton omistaja.
Tietenkin jos autolle on luvattu jonkinlainen takuu, kuuluu se takuun piiriin. - kuluttajansuojalaki
Hehkutulppa ei katkea jos sitä kiristetään oikealla momentilla, se on varma.
Asentaja on ollut huolimaton vaihtotyössään, se on syy vahinkoon. Veho maksaa taatusti vahinkonsa.
Voit ilmottaa Veholle ettet maksa lisätöistä.
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.- höpö...
Ei merkkiliikkeen asentaja katkaise tulppaa kiristäessä, jos katkaisee tietenkin korvaa.
Tulppahan katkeaa irroitettaessa ja on asiakkaan vastuulla. - MB-250D vm-95
Kun tulppa menee "mykäksi"se pitää vaihtaa heti uuteen,muuten se karstoittuu helkutin lujaan ja irrotettaessa voi katketa.Vika ei todellakaan ole missään kiristysmomentissä!!!!vaikka se ois kuinka oikeaan tiukkuuteen laitettu niin se voi tarttua alumiini kanteen aivan helvetin lujaan.(kokemuksta on)Moottori pitäs ajaa lämpimäksi ja sitten alkaa niitä irroittamaan niin voisivat paremmin irrota.Kysyjälle kuka maksaa viulut sanoisin että koita saada korjaamon vahingoksi muuten tulee iso lasku,kannentiiviste työt ym...*ei voi muuta virkkaa kuin että ompa vittumainen tuuri ollut*
- Kuumana irti
Jos asentaja on ammattimies eikä mikään harjoittelija, hän tietää että "sammunutta" hehkutulppaa ei saa koskaan yrittää irroittaa kylmänä! Kuuman koneen metallien erilaiset lämpölaajenemiset jne. mahdollistavat karstaisenkin hehkun irroittamisen kokonaisena, kun sen tietää miten tehdä!
- mä vaan
kenen piikkiin remppaa tehdään?kerro väliaikatietoja?kiinnostava juttu
- mä vaan
miten rempan kans kävi?
- Nimetön
Kyllä se meni omaan piikkiin. Auto olisi jäänyt sinne korjaamolle jos en olisi maksanut.
- mä vaan
Nimetön kirjoitti:
Kyllä se meni omaan piikkiin. Auto olisi jäänyt sinne korjaamolle jos en olisi maksanut.
Paniko ne kansipultitkin uudet?käyttivätkä höylässä?paljo oli lopulta "tulpan vaihto hinta"???1000E???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759