Hehkutulpan vaihto

Nimetön

Neuvokaa mitä pitäisi ajatella, autoni on veholla,hehkutulpan vaihdossa.Korjaaja katkaisi hehkutulpan ja nyt otetaan kansi auki. Helppo,halpa remontti muuttuu nyt tosi kalliiksi. Pitääkö minun se maksaa se kaikki????????

10

10469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvi

maksaa,vehon asentajan moka.Minä en maksais!

• pois...

Joskus se hehkutulppa voi katketa, ainoa maksaja on auton omistaja.
      Tietenkin jos autolle on luvattu jonkinlainen takuu, kuuluu se takuun piiriin.

• kuluttajansuojalaki

Hehkutulppa ei katkea jos sitä kiristetään oikealla momentilla, se on varma.
      Asentaja on ollut huolimaton vaihtotyössään, se on syy vahinkoon. Veho maksaa taatusti vahinkonsa.
      Voit ilmottaa Veholle ettet maksa lisätöistä.
      Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

• höpö...

Ei merkkiliikkeen asentaja katkaise tulppaa kiristäessä, jos katkaisee tietenkin korvaa.
        Tulppahan katkeaa irroitettaessa ja on asiakkaan vastuulla.

• MB-250D vm-95

Kun tulppa menee "mykäksi"se pitää vaihtaa heti uuteen,muuten se karstoittuu helkutin lujaan ja irrotettaessa voi katketa.Vika ei todellakaan ole missään kiristysmomentissä!!!!vaikka se ois kuinka oikeaan tiukkuuteen laitettu niin se voi tarttua alumiini kanteen aivan helvetin lujaan.(kokemuksta on)Moottori pitäs ajaa lämpimäksi ja sitten alkaa niitä irroittamaan niin voisivat paremmin irrota.Kysyjälle kuka maksaa viulut sanoisin että koita saada korjaamon vahingoksi muuten tulee iso lasku,kannentiiviste työt ym...*ei voi muuta virkkaa kuin että ompa vittumainen tuuri ollut*

• Kuumana irti

Jos asentaja on ammattimies eikä mikään harjoittelija, hän tietää että "sammunutta" hehkutulppaa ei saa koskaan yrittää irroittaa kylmänä! Kuuman koneen metallien erilaiset lämpölaajenemiset jne. mahdollistavat karstaisenkin hehkun irroittamisen kokonaisena, kun sen tietää miten tehdä!

• mä vaan

kenen piikkiin remppaa tehdään?kerro väliaikatietoja?kiinnostava juttu

• mä vaan

miten rempan kans kävi?

• Nimetön

Kyllä se meni omaan piikkiin. Auto olisi jäänyt sinne korjaamolle jos en olisi maksanut.

• mä vaan
        Nimetön kirjoitti:

Kyllä se meni omaan piikkiin. Auto olisi jäänyt sinne korjaamolle jos en olisi maksanut.

Paniko ne kansipultitkin uudet?käyttivätkä höylässä?paljo oli lopulta "tulpan vaihto hinta"???1000E???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe