-
Kekkonen sanoi radiossa 6.3.1953 mm. seuraavasti: "Stalinin maailmanhistoriallinen merkitys on jokaiselle nykypäivän ihmiselle kiistämätön tosiasia. Niidenkin, jotka eivät omaksu sitä maailmankatsomusta, jonka nerokas ja menestyksellinen johtaja Stalin on ollut, täytyy myöntää, että Neuvostoliiton taloudellinen kehitys takapajuisesta maatalousmaasta voimakkaaksi, nykyaikaiseksi teollisuusmaaksi ja toiseksi johtavaksi maailmanvallaksi on ollut todellinen jättiläissuoritus."
Näin Kekkonen maailmanhistorian suurimmasta teloittajasta
6
211
Vastaukset
- N48
Hyi helekatti....ja minäkin itkin kun kekkonen kuoli, tai ainakin surin.
Siinä meillä varsinainen isä aurinkoinen oli. Mutta minkäs mahdat, tv:stä ei muuta tullut kuin propagandaa. Elimme neukkulassa, sillä erotuksella että sukkahousuja sai kaupasta.- kekkostutkija
kenenkähän propagandaa sinä nyt uskot?
- N48
kekkostutkija kirjoitti:
kenenkähän propagandaa sinä nyt uskot?
Hyvä ja filosofinenkin kysymys. En oikeastaan usko enää juuri mitään, en kuulu kirkkoon, en puolueisiin, äänestäminenkin on erittäin vaikeaa, yleensäkin luottaminen.
Olisiko meillä nyt kumminkin vapaampi lehdistö, vaikkakin jonkun omistamahan se aina on. On kumminkin maailmanlaajuinen internet, jonka sanomaa ei voi niinkään rajoittaa. Tietoa on ehkä liikaakin, olennaisen läytäminen on tietysti ongelma.
presidentinvaaleissa minä olen päättänyt nyt luottaa tähän "työväen presidenttiin". heh
Keneen sinä uskot? - kekkostutkija
N48 kirjoitti:
Hyvä ja filosofinenkin kysymys. En oikeastaan usko enää juuri mitään, en kuulu kirkkoon, en puolueisiin, äänestäminenkin on erittäin vaikeaa, yleensäkin luottaminen.
Olisiko meillä nyt kumminkin vapaampi lehdistö, vaikkakin jonkun omistamahan se aina on. On kumminkin maailmanlaajuinen internet, jonka sanomaa ei voi niinkään rajoittaa. Tietoa on ehkä liikaakin, olennaisen läytäminen on tietysti ongelma.
presidentinvaaleissa minä olen päättänyt nyt luottaa tähän "työväen presidenttiin". heh
Keneen sinä uskot?minä uskon sitä joka puhuu minun
korvasyyhyni mukaan -
niin kuin kaikki muutkin ihmiset. - Kekkoseen!!
kekkostutkija kirjoitti:
minä uskon sitä joka puhuu minun
korvasyyhyni mukaan -
niin kuin kaikki muutkin ihmiset.Ei se haittaa. Mutta arvaas mitä?
Kekkosen tuomasta politiikasta saamme nauttia tänäkin päivänä.
Eli hyvät naapuruus suhteet ovat ensiarvoisen tärkeät.
JA TOISEKSI ITSENÄISEN MAAN SISÄISIIN ASIOIHIN EI OLE SYYTÄ PUUTTUA.
- Pena
sitten ole totta.
Vai onko sinun ymmärryksessäsi jotain puutteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333961Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1222291Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401429
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8767J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736