Minua on nyt muutamana päivänä pistellyt jännästi vatsan sivuille enemmän oikealle puolelle. Ei mitään kovaa kipua, mutta tuntuu silti. Aluksi ajattelin olisivatko muka liikkeitä, mutta ei ne töltä voi tuntua. Olen siis neljännellätoista raskausviikolla. Johtuisiko kohdun kasvusta vai onko pistely oikea merkki siitä?? Tuntuu myös välillä, että nahka venyisi, siis sattuu nahkaan... Voikohan se tässä vaiheessa jo olla mahdollista, maha on kylä alkanut kasvamaan...
Jos joku ymmärsi minua niin voisiko auttaa...
Huolettaa vaan aina tuo oma masuvaavi!!
Mahaan "pistelee"...
3
3942
Vastaukset
- toukomami06
mullakin on pistänyt oikeelle puolelle ja ne tuntuu ihan ku vauveli liikkuisi sielä,mut tuskinpa :) uskon et se johtuu kohdunkasvamisesta
- elina
Mä olen sitä mieltä taas että voivat hyvinkin olla liikkeitä! Mulla vauvan liike aiheuttaa kipuilua vasemmalla puolella ajoittain.
- koska
kohtu kasvaa. Vauva raivaa tietää ja se aiheuttaa pistävää kipua, joka usein oikealla, mutta joskus myös vasemmalla. Kun kohtu kasvaa vielä enemmän, kannatinlihakset joutuvat koville ja kävely ja äkkinäiset liikkeet voivat aiheuttaa viiltävää kipua alavatsaan. Niihin suositeltiin tukiliiviä tai -vyötä.
Mutta ei siis huolta. Normaaleja raskausvaivoja ja kun raskautesi etenee, kivut vain lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740